Hmmm..... en ik zag ook een postcode.....quote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Hohoho_secretsantashow het volgende:
Ah, Mikoxx, de tnt kan dus wel gewoon zijn werk doen!
Fijn om te weten.
En ja er zitten nog hints genoeg in de doos. Jij mag nog helemaal niets openmaken, morgen pas. Oja, de doos zelf is misschien nog wel een aanwijzing, al vrees ik dat er meer mensen waren met kerspakket.
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zet nog steeds in op Mefke als mijn SS.![]()
En zelf ben ik helemaal in het begin al eens door de mand gevallen. Maar dat heb ik genegeerd...
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef flowerbox het volgende:
Ze zijn super!We lopen in huis niet op schoenen dus deze zijn nooit weg.
Bedankt voor alle moeite en wat heb je een mooi handschrift.
Ik hoop niet dat ik nu te veel heb gezegd! Maar je hebt een toffe Santa,quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, echt!? Hahaha, dan had ik dat dus goed! Hmmmm...maakt wel Lijnloos minder verdacht op de een of andere manier....
En ik dacht dus werkelijk waar dat jij mij had maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb alleen een sterk vermoeden over de ware identiteit van SanShet, verder helemaal niemand.
Tsja, trui en mijsje hebben iedereen, dus dat maakt de lijst ook makkelijker
Kusjekroel!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu te veel heb gezegd! Maar je hebt een toffe Santa,maar dat zijn ze vast allemaal
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, echt!? Hahaha, dan had ik dat dus goed! Hmmmm...maakt wel Lijnloos minder verdacht op de een of andere manier....
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu te veel heb gezegd! Maar je hebt een toffe Santa,maar dat zijn ze vast allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |