na mijn overweldigende SS-pakket hield Urla het hier ook voor gezien ja...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef flowerbox het volgende:
Volgens mij zijn er trouwens best veel die niet meer posten binnen OUD die vorig jaar nog meededen met SS.
Maar...maar hij roept me echt heeeel hard en ben vanavond al om 22 uur naar bedquote:
Wat had je er ingestopt dat zo overweldigend wasquote:Op woensdag 22 december 2010 13:35 schreef trui het volgende:
[..]
na mijn overweldigende SS-pakket hield Urla het hier ook voor gezien ja...
zie hierquote:Op woensdag 22 december 2010 13:37 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat had je er ingestopt dat zo overweldigend was?
Nee maar de pakjesman komt hier altijd pas tegen of na 3 uur.ik maak mij dus nóg geen zorgen al is het wel koud op de deurmat.quote:
Wat een leuk topic om nog een keer door heen te lezen. En mooie foto's had Urlaquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:12 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn pakket is ook gearriveerd!
[ afbeelding ]
De doos mag er nog niet af, maar die is inderdaad al kerstig genoeg![]()
Alvast bedankt SS!
(ik heb wel 2 personen in mijn hoofd die het zouden kunnen zijn, maar ik hoop op nog een hint ergens in het pakje, want ik ben bang dat ik er helemaal naast zit haha)
Nee, althans, ik heb een vermoede maar ik vind het eigenlijk ver gezocht en het was zo'n vage hint. (ik heb er maar 1 kunnen ontdekken, en daar kon ik weinig van maken). Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef HappySanta het volgende:
en weet je het echt nog niet?dat valt me mee!
Neequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef Kersjes het volgende:
Wat leuk dit zeg, ik heb er al helemaal zin in![]()
Secret Cherry, de camera is inmiddels weer terecht, ik zal vanavond een foto plaatsen
Nou idd! Nu vind ik het nog moeilijker dan vorig jaar in te schatten hoe het 'valt'!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:38 schreef miss_sly het volgende:
ow, maar ik ben vooral ook benieuwd naar wat mijn lootje vindt van de kadootjes
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 16:27 schreef Orea het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat mijn lootje vind!ik heb me deels aan het lijstje gehouden
Vanavond na 00:00 mogen we los!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:08 schreef Incantrix het volgende:
Mikoxx
Wat ik zo jammer vind wanneer er een paar mensen later gaan uitpakken dan de rest is dater dan zo weinig te raden over is voor deze personen.. Dus ik laat het graag over aan degenen die morgen hun pakje nog niet hebben: wat zij willen vind ik leidend
overigens: we mogen pas in de avond uitpakken? Overdag? Is het na 00:00 ook al uitpakgerechtigd?
zo dat werd eens tijd, daar hebben ze lang over gedaan!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:09 schreef Jelief het volgende:
Mijn pakje is gearriveerd!
Ik zal zo een foto doen.
[ afbeelding ]
* Jelief rent scheurt...quote:Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef santa-lief het volgende:
[..]
zo dat werd eens tijd, daar hebben ze lang over gedaan!
je weet toch dat de envelop al openmag?
dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
* Jelief rent scheurt...
ja maar heu dat is balen
ik mag het papier er al af halen
Toch laat ikhet nog even zitten
anders moet ik op mijzelf gaan vitten.
Kindjes kunnen ooknog weleven wachten
die weten niet waarnaar ze smachten.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, althans, ik heb een vermoede maar ik vind het eigenlijk ver gezocht en het was zo'n vage hint. (ik heb er maar 1 kunnen ontdekken, en daar kon ik weinig van maken). Heb ik wat gemist?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:55 schreef happyme28 het volgende:
Maar morgen kunnen er toch ook nog pakjes bezorgd worden?? Volgens mij worden vandaag de pakjes van zaterdag en maandag bezorgd, dus als er pakjes op dinsdag verstuurd zijn, zullen die morgen aankomen schat ik zo in.
En misschien wordt er vanavond nog bezorgd?
Ik ben overigens wel voor om morgen 'gewoon' uit te pakken (al is het misschien makkelijk zeggen als je je pakje hebt en je lootje 'm ook heeft ontvangen).
dit is het laatste dat we hebben gehoord/gezien van Basboussa...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik doe ook meeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeee
Het was een grapje!quote:
Woeiiiii spannend!! Nog 4.5 uurquote:Op woensdag 22 december 2010 18:48 schreef SecretSacky27 het volgende:
Mag de link maar het vorige topic ook in de OP?
Ghehe, een obsessieve kloon
En de envelop heeft een gedicht en een envelop met een print van al mijn voorgaande posts en de hints die er al dan niet in hebben gezeten. Vandaar dat het zo dik is geworden.
In jou geval was ik even de hulpsecretsantaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef mefke79 het volgende:
SecretSmefke, ik heb eeuwen gedacht dat je Vlindur was, maar nu denk ik dat je Lijnloos bent Niet verklappen nog, ik geef morgen mijn definitieve verdachte nog door.
Hmmm..... en ik zag ook een postcode.....quote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Hohoho_secretsantashow het volgende:
Ah, Mikoxx, de tnt kan dus wel gewoon zijn werk doen!
Fijn om te weten.
En ja er zitten nog hints genoeg in de doos. Jij mag nog helemaal niets openmaken, morgen pas. Oja, de doos zelf is misschien nog wel een aanwijzing, al vrees ik dat er meer mensen waren met kerspakket.
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zet nog steeds in op Mefke als mijn SS.![]()
En zelf ben ik helemaal in het begin al eens door de mand gevallen. Maar dat heb ik genegeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |