quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef RockabeIIa het volgende:
ja ik wilde nog een speciaal kadootjesuitpaktopic maken maar ik wist het ook niet, die andere leek me meer voor de pakjes zelf
quote:
Hint in het kaartje. We hebben elkaar een keer ontmoet op een meeting waar haar kindje ook bij was. Daar waren toen Spuuglokje (met haar 3 kinderen), Flowerbox, Freecell, en Ingrid & Djeez bij.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:19 schreef trui het volgende:
oh watjammer van die glaasjes....maar verder leuk!
en hoe weetje zo zeker dat 't FB was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een subtiele, maar mooie hint:
En ook gevraagd en gekregen, een onwijs mooie fotolijst, ik ben er echt verliefd op:
Nogmaals Dank je Lieve Evensanta/Icicle![]()
[ Bericht 46% gewijzigd door _evenstar_ op 23-12-2009 01:11:28 ]Engaging Infinite Improbability Drive..
Reken maar!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 08:12 schreef SantaVanDalen het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zijn m&S in de buurt?
En wat een boel mooie, leuke en lieve cadeautjes heeft iedereen toch gehadquote:Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef Chan het volgende:
Ik kon me toch niet meer inhouden![]()
Hier een heule heule heule grote chocoladereep (500 gram)Die ik achter slot en grendel ga opbergen tegen hebberige manlief
![]()
Een knuffelauto voor Timo![]()
![]()
Gezichtsmaskertjes
Bloemenzeepjes
Kneipp douchespul
Shampoo
Bodylotion
Kaarsjes
![]()
héérlijk, ben er helemaal blij mee
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:29 schreef Incantrix het volgende:
Oooohh, wat ben ík verwend zeg! Ik heb echt zitten genieten bij mijn ontbijtKijk nou eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb heel hard zitten lachen om de kaart die erbij zat, met op de voorkant "Ben jij ook zo nieuwsgierig..."
Ik ga 2010 in met allemaal lekkere luchtjes van Lush met een hip kind in mooie kleren (en met een súperschattig knuffeltje-tutdoekje dat me doet denken aan één van mijn katten)! Lieve Heiligeklaas, ontzéttend bedankt, wat een briljante pakjes al heeft u het volgens mij wel bont gemaakt qua budget
Doen we in dit topic ook raden eigenlijk? Of in het andere? Euhm, nou, ik gooi 'm er gewoon bijMijn gok (en dat is ook wel echt een beetje een gok, ik heb 4 gegadigden en baseer dit nu op basis van hoofdlettergebruik in namen): Miss_Sly
Fijn dat je het leuk vindtquote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
[ afbeelding ]
Heel erg bedankt secret santa!! Wat ontzettend leuk en lief bij elkaar geshopt.![]()
Die worteltjesvorm is echt helemaal leuk, ik kan niet wachten carrot-cupcakes te maken met mini-wortel bovenop. En lekker te douchen... thee erbij... echt leuk allemaal. Nogmaals dank.![]()
Ik heb een 1e raadpoging gedaan in het raadtopic, maar ben daar echt niet goed in.
Ben je blij met al je cadeaus?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:51 schreef Ticootje het volgende:
Wie mijn santa is weet ik nog niet.. Ik moet nog even denken, een mama met 2 kindjes die ik wel eens heb gezien... Dat zijn er namelijk best veel....
BE niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In iedergeval super superbedankt!![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Da's wel een héél duidelijke hint, TwinklyWinkliefhebber!
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:24 schreef Zweefvliegje het volgende:
Zojuist m'n pakketje ontvangen en ook opengemaakt!
Wauw, bedankt Secret Santa!![]()
Ik heb ook een idee wie je bent, maar ik kan er helemaal naast zitten
Het pakketje:
[ afbeelding ]
De inhoud:![]()
[ afbeelding ]
De hint:
[ afbeelding ]
Mooi gemaakt dochter van Secret Santa!!
Ben je?Nee, sorry ik ben het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In iedergeval super superbedankt!
Het was dan ook al geradenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Da's wel een héél duidelijke hint, TwinklyWinkliefhebber!
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef lcicle het volgende:
Mijn pakje...
[ afbeelding ]
Het pakketje waarbij ik al door had van wie het zou zijn.. Het prachtige sierlijke handschrift van RockabeIIa!
Ik lette hier op Fok! niet goed op, scheen dat ik het doosje eraf mocht halen. Bleef dit over:
[ afbeelding ]
Vanmorgen mocht ik het dan eindelijk open maken! Aan mijn eigen verwachtingen was al lang voldaan, al hadden sommige andere OUDers ineens hóge verwachtingen van mijn doosje![]()
[ afbeelding ]
Dit zat erin, een prachtig mooi fotodoosje! Niet opvallend, mooi strak, goede kleur, precies waar ik van hou! Ik had 'm verdorie zelf uitgezocht kunnen hebben. Past strak prachtig in het mooie nieuwe huis wat we gekocht hebben.
En toen ik het doosje open maakte vond ik daar:
[ afbeelding ]
Watjes, een heel pak ongeveerDat viel wel een beetje tegen natuurlijk..
ik ook!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd, naar het pakje dat ik zelf opgestuurd heb!
Ik ookquote:
quote:
Ja, ik wist het al.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef Linda2205 het volgende:
En wiat je al dat het BJ was of was er een hint?
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
MooiIk weet wel van wie dat komt
Ze zou dingen op bestelling moeten gaan maken!
eh.. correct me if I'm wrong: 'moviestar'?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:52 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
heb je het nou over mij?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
de slofjes passen
[ afbeelding ]
pop showt even de sokjes
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:15 schreef innepin het volgende:
Ja ik had niet bijgelezen. Maar ik gok lekker toch op Asy
marlieske doet niet meequote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Dank je wel lieve Santa!(Was mijn gokje trouwens goed? Ben jij het Marlieske?)
Ohquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef lcicle het volgende:
Mijn pakje...
[ afbeelding ]
Het pakketje waarbij ik al door had van wie het zou zijn.. Het prachtige sierlijke handschrift van RockabeIIa!
Ik lette hier op Fok! niet goed op, scheen dat ik het doosje eraf mocht halen. Bleef dit over:
[ afbeelding ]
Vanmorgen mocht ik het dan eindelijk open maken! Aan mijn eigen verwachtingen was al lang voldaan, al hadden sommige andere OUDers ineens hóge verwachtingen van mijn doosje![]()
Dit zat erin, een prachtig mooi fotodoosje! Niet opvallend, mooi strak, goede kleur, precies waar ik van hou! Ik had 'm verdorie zelf uitgezocht kunnen hebben. Past strak prachtig in het mooie nieuwe huis wat we gekocht hebben.
En toen ik het doosje open maakte vond ik daar:
[ afbeelding ]
Watjes, een heel pak ongeveerDat viel wel een beetje tegen natuurlijk..
Whehequote:
ow crap, wat een vreselijke lieve foto'squote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef Poppejans het volgende:
Mijn pakje kwam vanmorgen aan, dus kon ik het meteen uitpakken![]()
Een rood glimmend pakje, spannend!
[ afbeelding ]
Met hele leuke ingepakte kadootjes!Versiersels met kerstballetjes en zuurstokjes De versiersels hangen inmiddels in de kerstboom!
Haha en Wolf had net een lachstuipje zie ik nu pas![]()
[ afbeelding ]
De buit amandelbodybutter,geurkaars kaneel,chocolademasker,chocoladeboek en kerstkaart.
Dankjewel Santa, ik ben er erg blij mee![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het! Geloof ik!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:02 schreef Grasjes het volgende:
Mijn pakje kwam ook binnen vandaag
![]()
En zo zag het eruit![]()
[ afbeelding ]
Veel pakjes!
[ afbeelding ]
En uitgepakt:
[ afbeelding ]
Echt superleuk en lekker! Ben er helemaal blij mee![]()
Hartstikke bedankt Secret Santa! Heb je nog een hintje behalve de postcode?
Jaa heel leukquote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, Twinkly? Vind je de oorbelletjes wel mooi?
En ik vind het nu helemaal jammer dat ik gekozen heb voor maar twee dingen.Ik vind dat mutsje alleen zó leuk, ik moest het kopen, ook al slokte het een fors deel van het budget op. Hippe kinderwinkels
![]()
Het lijkt nu zo weinig alleen, sorry!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, Twinkly? Vind je de oorbelletjes wel mooi?
En ik vind het nu helemaal jammer dat ik gekozen heb voor maar twee dingen.Ik vind dat mutsje alleen zó leuk, ik moest het kopen, ook al slokte het een fors deel van het budget op. Hippe kinderwinkels
![]()
Het lijkt nu zo weinig alleen, sorry!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Fuente het volgende:
Het pakje
[ afbeelding ]
En de inhoud!
[ afbeelding ]
Echt heel erg leuk![]()
![]()
Lieve Flowerbox, je bent toch niet vergeten de inhoud van de geruite box te bekijken?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef flowerbox het volgende:
Zo begon het. Eind okt. had ik mijn pakje al binnen:
[ afbeelding ]
Toen mocht ik vandaag eindelijk het open maken en kwam er dit uit:
[ afbeelding ]
Daar werd ik al helemaal blijvan!
Toen kwam er een peuter langs die mij hielp met uitpakken:
[ afbeelding ]
Druk bezig met uitpakken (nog steeds):
[ afbeelding ]
'Voor mij?!'
[ afbeelding ]
De buit:
[ afbeelding ]
Wat zijn wij verwend! Bedankt secret santa!
Oh ja, ik heb een idee wie je bent
Dat ja!!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mutsje is toch helemaalhet gaat niet om hoeveelheid, maar om de gedachte en dat er zorg is besteed
Liever 1 cadeautje helemaal top, dan heel veel cadeautjes helemaal flop
Ja je hebt goed geradenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef happyme28 het volgende:
Heb mijn pakket ook uitgepakt![]()
Ik kreeg een mooi groot pakket en mocht de overdoos eraf halen. Daar kwam deze mooi ingepakte doos uit:
[ afbeelding ]
In de kaart die ik erbij kreeg bleek dat het rode kerstzakje een hint was: mijn Secret Santa had dit vorig jaar gekregen van haar Secret Santa. (die weet dus nu wie het is)
Uit deze doos, die ik net heb uitgepakt kwamen 6 (!!) pakjes:
[ afbeelding ]
In het kaartje staan een aantal hints (maar de postcode op de overdoos had mij al een eind op weg geholpen.
De hints:
- Ze post in hetzelfde topic als ik maar kwam hier wel wat later
- Ze woonde waar ik nu woon maar woont nu ergens anders
- Het rode kerstzakje was een overblijfsel van Secret Santa van vorig jaar.
Volgens mij is het Sonnetje85![]()
![]()
En uit de pakjes kwamen de volgende cadeautjes
[ afbeelding ]
- Dove pakket in toilettasje met showelgel, body butter en deodorant![]()
- Lekkere zwitsal producten voor ons mannetje straks
- Kerstkaarsjes![]()
- Geurkaars/olie
Ik ben er onwijs blij mee! Dankjewel lieve Secret Santa!![]()
![]()
![]()
Ja! Ik word omaquote:Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Awww tf, wat een lekker gebakje is dat ook
Wat heeft ze gekregen? Is dat... is dat een mini-doppler?
Een wattuh!? Briljant!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef Lishe het volgende:
ik kreeg een afstandsbediening om je man te besturen
Als jouw SS bekend is wil ik een verkooppunt voor zo'n afstandsbedieningquote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef Lishe het volgende:
Mijn foto's volgen nog:
ik kreeg een afstandsbediening om je man te besturen, een boek met wijsheden, een married with children boek en chocoladebeestjes.
Foto's ter verduidelijking volgen!
Ze weet alleen nog niet waar ie op moet komen.. of ik er een tas voor moet maken of een shirtquote:
Vruchtbaar? Oh jeeee, ik hoef toch niet weer zwanger te zijn dan he?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:56 schreef Oxymoron het volgende:
Het zijn worden
alles is groen
van fonkelnieuwe sneeuw
overrijpe vruchten
van liefde
in je schoot
droeg je leven
een wereld aan weer
in je handen
alles is groen
wiedt paden voor kleinen
alles is groen
voor je ogen die zien
van liefde
een tuin op het zuiden
geeft licht aan dagen
die de zon verbergen
ze schijnt altijd
van liefde
het zijn worden
de boom overleven
genengewijs doorademen
groen
is alles
wat je wilt
hierbij
hier
is alles groen
(c) Oxymoron, voor Kersjes, Secret Santa 2009
----------------------------------
De hints waren, het groene papier, de kaart met groenten, en de zaden. Vanwege de boerderij,.
Maar Kersjes wist het al sinds de High Tea meeting.Dat ik het was.
Ik hoop dat alles positief ontvangen is, veel zaaiplezier, Kersjes wens ik ook een vruchtbaar 2010!
Nee, ik heb een ander boekje, dus deze valt zeker in de smaak!quote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef Kleurdoos het volgende:
dat plakband was geen hint, ik was gewoon op dreef met inpakkenhoop dat je t boekje nog niet had ;o
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:38 schreef amaranta het volgende:
Ik ben er erg blij mee. Ik ga mezelf super verwennen in bad (als ik ooit nog over die badrand kom)
Ik ben al heel erg open gelukkig. Maar mijn man niet zo.... als ik hem nou zo ver krijgt dat hij die armband gaat dragenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef Oxymoron het volgende:
Mosaagaat, zoals in de ketting en armbanden, kan ook helpen bij ''open gaan'' voor je, omgeving en moeilijke dingen bespreken.
Ja, dat kan, maar hij kan m ook in zijn broekzak doen, helpt evengoed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg open gelukkig. Maar mijn man niet zo.... als ik hem nou zo ver krijgt dat hij die armband gaat dragen
Oh dan...dan schuif ik hem gewoon in zn broekzakquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:33 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar hij kan m ook in zijn broekzak doen, helpt evengoed.
hihiquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Lishe het volgende:
O! Dat wist ik helemaal niet!
*Zweet van voorhoofd wist.*
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef Lishe het volgende:
Daar issie dan, de aller-, allerlaatste foto uit dit topic:
Easy, dankjewel voor je geduld en alle moeite!
Ja ik vind het wel jammer dat mijn lootje geen foto heeft gepost. Maar ja, zal ze wel haar reden voor hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:52 schreef m@x het volgende:
Dat vind ik echt zo'n stomme smoes. Hoeveel tijd kost het nou om even een foto te maken, te uploaden en te plaatsen? Als je aan zoiets meedoet kan je toch van tevoren bedenken dat het voor je Santa ook leuk is als je showt wat je hebt gekregen. Als je daar geen tijd voor of geen zin in hebt moet je hier niet aan meedoen.
De foto's staan nog op de camera. Ik wil ze nog een beetje bewerken voordat ik ze plaats.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel jammer dat mijn lootje geen foto heeft gepost. Maar ja, zal ze wel haar reden voor hebben.
Ja!!!quote:
Dat klinkt ook wel druk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Keshet het volgende:
[..]
De foto's staan nog op de camera. Ik wil ze nog een beetje bewerken voordat ik ze plaats.![]()
Ik ben echt superblij met de kadootjes en met al het werk wat je er aan gedaan hebt om Secret Santa zo fantastisch te maken voor me!
Door de verhuizing, afstuderen en zwanger zijn schiet alles er een beetje bij in.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |