Nee, ik heb een ander boekje, dus deze valt zeker in de smaak!quote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef Kleurdoos het volgende:
dat plakband was geen hint, ik was gewoon op dreef met inpakkenhoop dat je t boekje nog niet had ;o
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:38 schreef amaranta het volgende:
Ik ben er erg blij mee. Ik ga mezelf super verwennen in bad (als ik ooit nog over die badrand kom)
Ik ben al heel erg open gelukkig. Maar mijn man niet zo.... als ik hem nou zo ver krijgt dat hij die armband gaat dragenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef Oxymoron het volgende:
Mosaagaat, zoals in de ketting en armbanden, kan ook helpen bij ''open gaan'' voor je, omgeving en moeilijke dingen bespreken.
Ja, dat kan, maar hij kan m ook in zijn broekzak doen, helpt evengoed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg open gelukkig. Maar mijn man niet zo.... als ik hem nou zo ver krijgt dat hij die armband gaat dragen
Oh dan...dan schuif ik hem gewoon in zn broekzakquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:33 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar hij kan m ook in zijn broekzak doen, helpt evengoed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |