Een wattuh!? Briljant!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef Lishe het volgende:
ik kreeg een afstandsbediening om je man te besturen
Als jouw SS bekend is wil ik een verkooppunt voor zo'n afstandsbedieningquote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef Lishe het volgende:
Mijn foto's volgen nog:
ik kreeg een afstandsbediening om je man te besturen, een boek met wijsheden, een married with children boek en chocoladebeestjes.
Foto's ter verduidelijking volgen!
Ze weet alleen nog niet waar ie op moet komen.. of ik er een tas voor moet maken of een shirtquote:
Vruchtbaar? Oh jeeee, ik hoef toch niet weer zwanger te zijn dan he?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:56 schreef Oxymoron het volgende:
Het zijn worden
alles is groen
van fonkelnieuwe sneeuw
overrijpe vruchten
van liefde
in je schoot
droeg je leven
een wereld aan weer
in je handen
alles is groen
wiedt paden voor kleinen
alles is groen
voor je ogen die zien
van liefde
een tuin op het zuiden
geeft licht aan dagen
die de zon verbergen
ze schijnt altijd
van liefde
het zijn worden
de boom overleven
genengewijs doorademen
groen
is alles
wat je wilt
hierbij
hier
is alles groen
(c) Oxymoron, voor Kersjes, Secret Santa 2009
----------------------------------
De hints waren, het groene papier, de kaart met groenten, en de zaden. Vanwege de boerderij,.
Maar Kersjes wist het al sinds de High Tea meeting.Dat ik het was.
Ik hoop dat alles positief ontvangen is, veel zaaiplezier, Kersjes wens ik ook een vruchtbaar 2010!
Nee, ik heb een ander boekje, dus deze valt zeker in de smaak!quote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef Kleurdoos het volgende:
dat plakband was geen hint, ik was gewoon op dreef met inpakkenhoop dat je t boekje nog niet had ;o
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:38 schreef amaranta het volgende:
Ik ben er erg blij mee. Ik ga mezelf super verwennen in bad (als ik ooit nog over die badrand kom)
Ik ben al heel erg open gelukkig. Maar mijn man niet zo.... als ik hem nou zo ver krijgt dat hij die armband gaat dragenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef Oxymoron het volgende:
Mosaagaat, zoals in de ketting en armbanden, kan ook helpen bij ''open gaan'' voor je, omgeving en moeilijke dingen bespreken.
Ja, dat kan, maar hij kan m ook in zijn broekzak doen, helpt evengoed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg open gelukkig. Maar mijn man niet zo.... als ik hem nou zo ver krijgt dat hij die armband gaat dragen
Oh dan...dan schuif ik hem gewoon in zn broekzakquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:33 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar hij kan m ook in zijn broekzak doen, helpt evengoed.
hihiquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Lishe het volgende:
O! Dat wist ik helemaal niet!
*Zweet van voorhoofd wist.*
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef Lishe het volgende:
Daar issie dan, de aller-, allerlaatste foto uit dit topic:
Easy, dankjewel voor je geduld en alle moeite!
Ja ik vind het wel jammer dat mijn lootje geen foto heeft gepost. Maar ja, zal ze wel haar reden voor hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:52 schreef m@x het volgende:
Dat vind ik echt zo'n stomme smoes. Hoeveel tijd kost het nou om even een foto te maken, te uploaden en te plaatsen? Als je aan zoiets meedoet kan je toch van tevoren bedenken dat het voor je Santa ook leuk is als je showt wat je hebt gekregen. Als je daar geen tijd voor of geen zin in hebt moet je hier niet aan meedoen.
De foto's staan nog op de camera. Ik wil ze nog een beetje bewerken voordat ik ze plaats.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel jammer dat mijn lootje geen foto heeft gepost. Maar ja, zal ze wel haar reden voor hebben.
Ja!!!quote:
Dat klinkt ook wel druk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Keshet het volgende:
[..]
De foto's staan nog op de camera. Ik wil ze nog een beetje bewerken voordat ik ze plaats.![]()
Ik ben echt superblij met de kadootjes en met al het werk wat je er aan gedaan hebt om Secret Santa zo fantastisch te maken voor me!
Door de verhuizing, afstuderen en zwanger zijn schiet alles er een beetje bij in.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |