marlieske doet niet meequote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Dank je wel lieve Santa!(Was mijn gokje trouwens goed? Ben jij het Marlieske?)
Ohquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef lcicle het volgende:
Mijn pakje...
[ afbeelding ]
Het pakketje waarbij ik al door had van wie het zou zijn.. Het prachtige sierlijke handschrift van RockabeIIa!
Ik lette hier op Fok! niet goed op, scheen dat ik het doosje eraf mocht halen. Bleef dit over:
[ afbeelding ]
Vanmorgen mocht ik het dan eindelijk open maken! Aan mijn eigen verwachtingen was al lang voldaan, al hadden sommige andere OUDers ineens hóge verwachtingen van mijn doosje![]()
Dit zat erin, een prachtig mooi fotodoosje! Niet opvallend, mooi strak, goede kleur, precies waar ik van hou! Ik had 'm verdorie zelf uitgezocht kunnen hebben. Past strak prachtig in het mooie nieuwe huis wat we gekocht hebben.
En toen ik het doosje open maakte vond ik daar:
[ afbeelding ]
Watjes, een heel pak ongeveerDat viel wel een beetje tegen natuurlijk..
Whehequote:
ow crap, wat een vreselijke lieve foto'squote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef Poppejans het volgende:
Mijn pakje kwam vanmorgen aan, dus kon ik het meteen uitpakken![]()
Een rood glimmend pakje, spannend!
[ afbeelding ]
Met hele leuke ingepakte kadootjes!Versiersels met kerstballetjes en zuurstokjes De versiersels hangen inmiddels in de kerstboom!
Haha en Wolf had net een lachstuipje zie ik nu pas![]()
[ afbeelding ]
De buit amandelbodybutter,geurkaars kaneel,chocolademasker,chocoladeboek en kerstkaart.
Dankjewel Santa, ik ben er erg blij mee![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het! Geloof ik!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:02 schreef Grasjes het volgende:
Mijn pakje kwam ook binnen vandaag
![]()
En zo zag het eruit![]()
[ afbeelding ]
Veel pakjes!
[ afbeelding ]
En uitgepakt:
[ afbeelding ]
Echt superleuk en lekker! Ben er helemaal blij mee![]()
Hartstikke bedankt Secret Santa! Heb je nog een hintje behalve de postcode?
Jaa heel leukquote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, Twinkly? Vind je de oorbelletjes wel mooi?
En ik vind het nu helemaal jammer dat ik gekozen heb voor maar twee dingen.Ik vind dat mutsje alleen zó leuk, ik moest het kopen, ook al slokte het een fors deel van het budget op. Hippe kinderwinkels
![]()
Het lijkt nu zo weinig alleen, sorry!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, Twinkly? Vind je de oorbelletjes wel mooi?
En ik vind het nu helemaal jammer dat ik gekozen heb voor maar twee dingen.Ik vind dat mutsje alleen zó leuk, ik moest het kopen, ook al slokte het een fors deel van het budget op. Hippe kinderwinkels
![]()
Het lijkt nu zo weinig alleen, sorry!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |