quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef RockabeIIa het volgende:
ja ik wilde nog een speciaal kadootjesuitpaktopic maken maar ik wist het ook niet, die andere leek me meer voor de pakjes zelf
quote:
Hint in het kaartje. We hebben elkaar een keer ontmoet op een meeting waar haar kindje ook bij was. Daar waren toen Spuuglokje (met haar 3 kinderen), Flowerbox, Freecell, en Ingrid & Djeez bij.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:19 schreef trui het volgende:
oh watjammer van die glaasjes....maar verder leuk!
en hoe weetje zo zeker dat 't FB was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een subtiele, maar mooie hint:
En ook gevraagd en gekregen, een onwijs mooie fotolijst, ik ben er echt verliefd op:
Nogmaals Dank je Lieve Evensanta/Icicle![]()
[ Bericht 46% gewijzigd door _evenstar_ op 23-12-2009 01:11:28 ]Engaging Infinite Improbability Drive..
Reken maar!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 08:12 schreef SantaVanDalen het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zijn m&S in de buurt?
En wat een boel mooie, leuke en lieve cadeautjes heeft iedereen toch gehadquote:Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef Chan het volgende:
Ik kon me toch niet meer inhouden![]()
Hier een heule heule heule grote chocoladereep (500 gram)Die ik achter slot en grendel ga opbergen tegen hebberige manlief
![]()
Een knuffelauto voor Timo![]()
![]()
Gezichtsmaskertjes
Bloemenzeepjes
Kneipp douchespul
Shampoo
Bodylotion
Kaarsjes
![]()
héérlijk, ben er helemaal blij mee
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:29 schreef Incantrix het volgende:
Oooohh, wat ben ík verwend zeg! Ik heb echt zitten genieten bij mijn ontbijtKijk nou eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb heel hard zitten lachen om de kaart die erbij zat, met op de voorkant "Ben jij ook zo nieuwsgierig..."
Ik ga 2010 in met allemaal lekkere luchtjes van Lush met een hip kind in mooie kleren (en met een súperschattig knuffeltje-tutdoekje dat me doet denken aan één van mijn katten)! Lieve Heiligeklaas, ontzéttend bedankt, wat een briljante pakjes al heeft u het volgens mij wel bont gemaakt qua budget
Doen we in dit topic ook raden eigenlijk? Of in het andere? Euhm, nou, ik gooi 'm er gewoon bijMijn gok (en dat is ook wel echt een beetje een gok, ik heb 4 gegadigden en baseer dit nu op basis van hoofdlettergebruik in namen): Miss_Sly
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |