abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75952199
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef RockabeIIa het volgende:
ja ik wilde nog een speciaal kadootjesuitpaktopic maken maar ik wist het ook niet, die andere leek me meer voor de pakjes zelf
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef mrien het volgende:

[..]

Doen we dat toch gewoon alsnog

Show hier de inhoud van je pakje!!
Het pakje onder de boom mag je showen in OUD Secret Santa 2009 pakjesfototopic
pi_75952237
Uit de doos kwamen deze pakjes en een kaart

En daarin zat het volgende:

Helaas was 1 kado (2 waxinelichthouders) gebroken

Bedankt secret santa Flowerbox
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:19 schreef trui het volgende:
oh watjammer van die glaasjes.... maar verder leuk! en hoe weetje zo zeker dat 't FB was?
Hint in het kaartje. We hebben elkaar een keer ontmoet op een meeting waar haar kindje ook bij was. Daar waren toen Spuuglokje (met haar 3 kinderen), Flowerbox, Freecell, en Ingrid & Djeez bij.
Freecell doet niet mee en Ingrid had volgens mij haar beide kinderen bij zich toen.

Inderdaad erg jammer van de glaasjes
Dat vierkante "ding" is trouwens een blokkenpuzzel voor Lotte
Heel erg leuk allemaal
  woensdag 23 december 2009 @ 00:41:56 #3
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75952296
Wel zonde dat het kapot is gegaan!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75952346
Echt wel! Stond wel breekbaar op de doos, maar is toch fout gegaan helaas. Nja, kan gebeuren natuurlijk
  woensdag 23 december 2009 @ 00:44:05 #5
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75952408
Misschien hebben wij dezelfde postbode? De mijne smijt pakjes altijd letterlijk op de deurmat
pi_75952510
Meestal brengt hij ze netjes aan de deur bij ons ipv op de mat te smijten

Ik ben benieuwd naar de rest van de pakjes, eerst maar naar bed..morgen gewoon werken
  woensdag 23 december 2009 @ 00:57:06 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75952922

doosje open :

Dit zat er in erg kunstig :

Op elk rood ringetje stond een hint over het kadootje

Een zelf gemaakt sneeuwpopje , want ik vond iets zelf gemaakts heel leuk:

Eentje voor de kleine meid en toevallig is oranje haar lievelingskleur :

Een versiering maar geen bling bling voor mij:

Nog iets om een gokje te wagen:

.
.
.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een subtiele, maar mooie hint:

En ook gevraagd en gekregen, een onwijs mooie fotolijst, ik ben er echt verliefd op :

Nogmaals Dank je Lieve Evensanta/Icicle

[ Bericht 46% gewijzigd door _evenstar_ op 23-12-2009 01:11:28 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75956948
Leukleukleuk!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75957091
Wat een leuke kadootjes allemaal al
Ik wacht denk ik nog even tot vanavond, er zijn vast nog wat kadootjes die vandaag gebracht worden
pi_75957107
Ik wacht ook tot vanavond, in de hoop dat mijn uitverkorene dan ook haar pakketje heeft.
  woensdag 23 december 2009 @ 07:56:51 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75957143
Die fotolijst is mooi Evenstar!
Maarreh, wat stond er onder je spoiler?
  woensdag 23 december 2009 @ 08:29:32 #12
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75957470
Oooohh, wat ben ík verwend zeg! Ik heb echt zitten genieten bij mijn ontbijt Kijk nou eens:

En ik heb heel hard zitten lachen om de kaart die erbij zat, met op de voorkant "Ben jij ook zo nieuwsgierig..."

Ik ga 2010 in met allemaal lekkere luchtjes van Lush met een hip kind in mooie kleren (en met een súperschattig knuffeltje-tutdoekje dat me doet denken aan één van mijn katten )! Lieve Heiligeklaas, ontzéttend bedankt, wat een briljante pakjes al heeft u het volgens mij wel bont gemaakt qua budget

Doen we in dit topic ook raden eigenlijk? Of in het andere? Euhm, nou, ik gooi 'm er gewoon bij Mijn gok (en dat is ook wel echt een beetje een gok, ik heb 4 gegadigden en baseer dit nu op basis van hoofdlettergebruik in namen): Miss_Sly
3!
pi_75957495
ik heb gelukkig niet al te lang maar toch wel even tegen prachtige pakjes aan mogen kijken. precies lang genoeg om ze te kunnen laten liggen maar niet lang genoeg om mijn geduld te verliezen...

in mijn pakjes zat:

twee doosjes thee, poeder voor chocolademelk met wat lekkers, een boek (Gevarenzone van Sophie Hannah) een flesje olie en een speeldoosje. de groene kaart kreeg ik een tijdje terug al, en de witte kaart zat bij dit pakje.
In de groene kaart stond al dat ik m'n cadeautjes gauw "in de keet" zou hebben en daarachter stond ^-^ . dat gaf me al een hint dat ik in de richting van Huup ging zoeken, en toen viel het me ook op dat zowel m'n santa als HuupHuup niet veel in het topic te vinden waren, maar als Santa er dan was, was Huup er ook... (toen twijfelde ik nog...) en de kaart (met een hele lieve inhoud, deed me echt wat toen ik hem las ) gaf ook nog een "subtiele" hint, want er is maar 1 iemand die met volle overgave "gnorf" zegt... Bedankt Huup voor alle cadeautjes! (en de mooiste vind ik het speeldoosje! Je kan zien dat het home made is, maar wel met liefde! Die ga ik koesteren tot er een kindje komt... )
pi_75957690
Ik kom later foto's posten, ben ziek.

Buit :
Romper voor beide meiden met hun naam erop
Slofjes voor Iris (gehaakt denk ik) en ze passen!!!
Sjaal home made
Thee
Lijstje met Nijntje (geborduurd)
Gastenhanddoekje, die moeten we nog in het water gooien om uit te vouwen. Het is nu hartjes vorm en Mirte vind het mooi zo, dus daar wacht ik nog even mee.
Fake it till you make it...
  woensdag 23 december 2009 @ 08:47:53 #15
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75957697
Mijsje, wat een superleuke cadeau'tjes, dat muziekvogeltje is echt ! En ik heb ook weer een hint aan jouw post, Huup zou mijn tweede gok zijn geweest als mijn eerste fout is

Owja, en Heiligeklaas, dat nagelriemcrème-pje komt echt als geroepen, ik heb weer ontzettende last van mijn winterhanden (raar he? ) en mijn gewone handcrème werkt niet, deze is veel fijner voor op de kapotte plekken
3!
pi_75957746
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:12 schreef SantaVanDalen het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zijn m&S in de buurt?
Reken maar!!!

Een heel mooi en lief gedicht!!!

Een doos vol pakjes, met ook iets voor M en S!!!!

Superleuke cadeaus!!!!

Echt onwijs bedankt lieve SantaVanDalen! Dat kan toch helemaal nooit voor dat budget?!
En ik denk zomaar dat je -gezien de Pampersdoos en het Brabantse- ESTRYS bent! Zit ik goed?
pi_75957779
BE, ergens in de verpakking zit ook nog een hint over mijn verblijfplaats geplakt...
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 23 december 2009 @ 09:10:10 #18
95752 crew  Chell
Kluns
pi_75958043
Ah toch een nieuw topic, dan show ik ook nog even hier

Uit de stippeltjesdoos kwamen heeeeeel veel stippeltjespakjes. Met lintjes

En uit al die mooie pakjes kwamen deze kadootjes
pi_75958535

zo lag het onder de boom <3

uitpakken in bed

en die hangt nu in de boom (en gaat na 3 koningen op haar kamerdeur)

de H heeft de tocht naar boven niet overleefd
voelt wel heel Frans zo...

en dit kwam er uit het grote pak!

gelijk even lezen.

achteraf was kado's in bed uitpakken met al die glimmers misschien niet zo'n strak plan ik kom nu overal glitters tegen haha
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 23 december 2009 @ 09:43:02 #20
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75958661
UupUup
  woensdag 23 december 2009 @ 09:50:24 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75958879
Het pakket:

De inhoud (veel!! ):

*nu uitpakken gaat*
pi_75958912

Het was nog donker toen ik mijn pakje uitpakte... Dus ik moest even het licht aandoen:

(douchegel, mascara, schoenveters en pakje voor Jen )

Er zat ook een pakje voor Jen bij: MIJ BUMBA met daarin:

Schoenen met nieuwe veters!!!

Helemaal leuk...

Wie mijn santa is weet ik nog niet.. Ik moet nog even denken, een mama met 2 kindjes die ik wel eens heb gezien... Dat zijn er namelijk best veel....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75958929
Oeh, nog een topic, ik kopieer mijn berichtje uit het andere topic dan maar even hier heen, want het hoort hier
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef Chan het volgende:
Ik kon me toch niet meer inhouden

Hier een heule heule heule grote chocoladereep (500 gram) Die ik achter slot en grendel ga opbergen tegen hebberige manlief
Een knuffelauto voor Timo
Gezichtsmaskertjes
Bloemenzeepjes
Kneipp douchespul
Shampoo
Bodylotion
Kaarsjes

héérlijk, ben er helemaal blij mee
[ afbeelding ]
En wat een boel mooie, leuke en lieve cadeautjes heeft iedereen toch gehad
pi_75958979
Hihihihi, al die glitters in bed

Leuke cadeau's allemaal hoor!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_75959254
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:29 schreef Incantrix het volgende:
Oooohh, wat ben ík verwend zeg! Ik heb echt zitten genieten bij mijn ontbijt Kijk nou eens:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ik heb heel hard zitten lachen om de kaart die erbij zat, met op de voorkant "Ben jij ook zo nieuwsgierig..."

Ik ga 2010 in met allemaal lekkere luchtjes van Lush met een hip kind in mooie kleren (en met een súperschattig knuffeltje-tutdoekje dat me doet denken aan één van mijn katten )! Lieve Heiligeklaas, ontzéttend bedankt, wat een briljante pakjes al heeft u het volgens mij wel bont gemaakt qua budget

Doen we in dit topic ook raden eigenlijk? Of in het andere? Euhm, nou, ik gooi 'm er gewoon bij Mijn gok (en dat is ook wel echt een beetje een gok, ik heb 4 gegadigden en baseer dit nu op basis van hoofdlettergebruik in namen): Miss_Sly

En ik had het eventjes benauwd ove rhet opsturen van het voedingskussen
Ik wilde het eigenlijk pas gisteren opsturen, zodat je niet twee pakjes met mijn handschrift naast elkaar zou hebben, maar toen ik las hoe goed je het kon gebruiken, vond ik mijn geheimpje toch wat minder belangrijk

Fijn dat het naar je zin is. En dat budget valt best mee, hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')