Nou idd! Nu vind ik het nog moeilijker dan vorig jaar in te schatten hoe het 'valt'!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:38 schreef miss_sly het volgende:
ow, maar ik ben vooral ook benieuwd naar wat mijn lootje vindt van de kadootjes
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 16:27 schreef Orea het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat mijn lootje vind!ik heb me deels aan het lijstje gehouden
Vanavond na 00:00 mogen we los!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:08 schreef Incantrix het volgende:
Mikoxx
Wat ik zo jammer vind wanneer er een paar mensen later gaan uitpakken dan de rest is dater dan zo weinig te raden over is voor deze personen.. Dus ik laat het graag over aan degenen die morgen hun pakje nog niet hebben: wat zij willen vind ik leidend
overigens: we mogen pas in de avond uitpakken? Overdag? Is het na 00:00 ook al uitpakgerechtigd?
zo dat werd eens tijd, daar hebben ze lang over gedaan!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:09 schreef Jelief het volgende:
Mijn pakje is gearriveerd!
Ik zal zo een foto doen.
[ afbeelding ]
* Jelief rent scheurt...quote:Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef santa-lief het volgende:
[..]
zo dat werd eens tijd, daar hebben ze lang over gedaan!
je weet toch dat de envelop al openmag?
dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
* Jelief rent scheurt...
ja maar heu dat is balen
ik mag het papier er al af halen
Toch laat ikhet nog even zitten
anders moet ik op mijzelf gaan vitten.
Kindjes kunnen ooknog weleven wachten
die weten niet waarnaar ze smachten.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, althans, ik heb een vermoede maar ik vind het eigenlijk ver gezocht en het was zo'n vage hint. (ik heb er maar 1 kunnen ontdekken, en daar kon ik weinig van maken). Heb ik wat gemist?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:55 schreef happyme28 het volgende:
Maar morgen kunnen er toch ook nog pakjes bezorgd worden?? Volgens mij worden vandaag de pakjes van zaterdag en maandag bezorgd, dus als er pakjes op dinsdag verstuurd zijn, zullen die morgen aankomen schat ik zo in.
En misschien wordt er vanavond nog bezorgd?
Ik ben overigens wel voor om morgen 'gewoon' uit te pakken (al is het misschien makkelijk zeggen als je je pakje hebt en je lootje 'm ook heeft ontvangen).
dit is het laatste dat we hebben gehoord/gezien van Basboussa...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik doe ook meeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeee
Het was een grapje!quote:
Woeiiiii spannend!! Nog 4.5 uurquote:Op woensdag 22 december 2010 18:48 schreef SecretSacky27 het volgende:
Mag de link maar het vorige topic ook in de OP?
Ghehe, een obsessieve kloon
En de envelop heeft een gedicht en een envelop met een print van al mijn voorgaande posts en de hints die er al dan niet in hebben gezeten. Vandaar dat het zo dik is geworden.
In jou geval was ik even de hulpsecretsantaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef mefke79 het volgende:
SecretSmefke, ik heb eeuwen gedacht dat je Vlindur was, maar nu denk ik dat je Lijnloos bent Niet verklappen nog, ik geef morgen mijn definitieve verdachte nog door.
Hmmm..... en ik zag ook een postcode.....quote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Hohoho_secretsantashow het volgende:
Ah, Mikoxx, de tnt kan dus wel gewoon zijn werk doen!
Fijn om te weten.
En ja er zitten nog hints genoeg in de doos. Jij mag nog helemaal niets openmaken, morgen pas. Oja, de doos zelf is misschien nog wel een aanwijzing, al vrees ik dat er meer mensen waren met kerspakket.
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zet nog steeds in op Mefke als mijn SS.![]()
En zelf ben ik helemaal in het begin al eens door de mand gevallen. Maar dat heb ik genegeerd...
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef flowerbox het volgende:
Ze zijn super!We lopen in huis niet op schoenen dus deze zijn nooit weg.
Bedankt voor alle moeite en wat heb je een mooi handschrift.
Ik hoop niet dat ik nu te veel heb gezegd! Maar je hebt een toffe Santa,quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, echt!? Hahaha, dan had ik dat dus goed! Hmmmm...maakt wel Lijnloos minder verdacht op de een of andere manier....
En ik dacht dus werkelijk waar dat jij mij had maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb alleen een sterk vermoeden over de ware identiteit van SanShet, verder helemaal niemand.
Tsja, trui en mijsje hebben iedereen, dus dat maakt de lijst ook makkelijker
Kusjekroel!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu te veel heb gezegd! Maar je hebt een toffe Santa,maar dat zijn ze vast allemaal
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, echt!? Hahaha, dan had ik dat dus goed! Hmmmm...maakt wel Lijnloos minder verdacht op de een of andere manier....
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu te veel heb gezegd! Maar je hebt een toffe Santa,maar dat zijn ze vast allemaal
Agree!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef mrien het volgende:
Van mij mag flowerbox gewoon raden hoor!
Ik ben zo bang me te veraden met hintsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Zuster87 het volgende:
Oeh nog heel even!
Wat ik weet van mijn Santa:
-Een kind, maar goed is dat er 1 of meer?![]()
-Pakje kwam volgens mij uit het Noord(-oosten) van het land
-Heeft maatje 42 en draagt nikes![]()
Ik zou best meer willen weten, oh Santa?
Ohja, dat is een goeie inderdaad!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef mefke79 het volgende:
zuster hier ook een maatje 42, maar helaas geen nikes en ik woon niet in het noord-oosten.
Ik maak me ook echt zorgen om Basboussa. Iemand heeft haar lootje, ik meen me te heugen dat het pakje met familie van haar meeging naar Canada. Zou Basboussa's SS niet even kunnen informeren bij de contactpersonen?
Haha nou vooruit dan maar. Maar morgen wil ik dolgraag 'die ene' hint lezen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef ZusterSanta het volgende:
[..]
Ik ben zo bang me te veraden met hints![]()
Het pakpapier is geen hint, dat was toen alleen te koop
Ik denk nog even na over een hint. Ik heb er 1 maar dan weet je zo'n beetje gelijk wie ik ben denk ik, daar wacht ik nog even mee
Fijn dat het pakje wel bij dr aangekomen is, maar het feit blijft dat we allang niks meer van dr hebben vernomen natuurlijk....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Hohohosantavoorbasboussa het volgende:
Hallo iedereen,
Het pakje was op tijd bij haar ouders.
En haar ouders zouden het mee nemen.
Basboussa heeft zelfs hier gemeld dat het pakje er is.
Helemaal ergens in het begin toen we nog maar net begonnen waren.
Zei was de eerste die haar pakje hier in Nederland binnen had.
OK kijk je mag natuurlijk doen wat je wilt, als OUD/fok user, maar dit vind ik wel vreemd. Eerst zoveel posten, dagelijks meerdere posts, en dan poef! ineens weg.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Incantrix het volgende:
Laat maar, SantaTrix, je pakje is zojuist bezorgd
Bij mij ook geen postcodequote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef mefke79 het volgende:
er zit geen postcode op mijn pakje...dat helpt niet he...
Ik ga zo even een fotootje maken! (brakke telefoonfoto, ik ga even niet de trap op nu, spierpijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mieten! Door gieten!
Wat dacht je van een X in de naam? Jij hebt flowerboX , zij :quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef flowerbox het volgende:
Oei, dat klinkt idd zorgwekkend over Basboussa.
Willen jullie me trouwens helpen? Ik kom er niet uit.
Hints uit pm-berichten:
- Ze kent mij maar niet van vrij recent.
- Iets met het estafette-topic dat ik daar moet gaan kijken
In het gedicht:
Ik ken jou, virtueel gezien, redelijk goed.
Ooit, een klein tijdje terug, verzamelden wij saampjes moed.
Ik ietsjes eerder als jij
Maar beiden werden we gezegend met een blij ei!
Ik leefde met je mee toen je met braaksel te stellen had
Gelukkig kwam dat goed; het was zo wel zat.
...
Naast een kleine hebben we nog meer gemeen, en dat is niet niks
Wat wij beiden ook hebben.....Dat is een X!
Toch nog een hint, ik heb meer dan 1 kindquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Haha nou vooruit dan maar. Maar morgen wil ik dolgraag 'die ene' hint lezen hoor
Ik had jou voor Secret Valentijn, toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef flowerbox het volgende:
[..]
En ik dacht dus werkelijk waar dat jij mij had maar dat is dus niet zo.
Nou weet ik het echt niet meer. Ben het hele estafette-topic al afgeweest
Die zou ik niet doorgehad hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een X in de naam? Jij hebt flowerboX , zij :
-mikoxx?
-xxxkarinxxx?
-incantrix?
zoeits? zij hebben allemaal iets eerder dan kjij een kindje erbij (toch?)...
Thanx voor alle hints. Ik zat steeds met die X dat het een meisje moest zijn wat ze had maar het kan natuurlijk ook die x zijn in haar naam.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een X in de naam? Jij hebt flowerboX , zij :
-mikoxx?
-xxxkarinxxx?
-incantrix?
zoeits? zij hebben allemaal iets eerder dan kjij een kindje erbij (toch?)...
Ik mag toch hopen dat we niet wéér zo'n kansloos geval in ons midden hebben...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef amaranta het volgende:
En er is ook een heel klein stemmetje dat zegt dat Basboussa misschien een vals account was.
Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
toen ik zwanger was van Eva, postte ik op zw.pagina bij de nov.mama's. En daar postte een meisje mee. Ze was zwanger van een tweeling, we hadden haar echte adres, en we wisten heel veel van dr. We hadden zelfs een echte hyves pagina van dr, waar zelfs dr zus op zat.
Ze beviel te vroeg en een vand e meisjes overleed. ofzoiet. Door een paar dingen die ze had gezegd klopte haar verhaal niet, een paar meiden van het forum zijn toen op onderzoek uitgegaan, oa via haar zus. En uiteindelijk bleek dat ze nooit zwanger was geweest, en dat ze alles verzonnen had.![]()
Laten we hopen van niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we niet wéér zo'n kansloos geval in ons midden hebben...
Misschien krijgt iemand wel een boek onder de kerstboomquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we niet wéér zo'n kansloos geval in ons midden hebben...
Dat was bij Reinhilde ook zo. Toen postte jij ook al, vlgs mij. Heb je dat toen meegekregen?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef amaranta het volgende:
En er is ook een heel klein stemmetje dat zegt dat Basboussa misschien een vals account was.
Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
toen ik zwanger was van Eva, postte ik op zw.pagina bij de nov.mama's. En daar postte een meisje mee. Ze was zwanger van een tweeling, we hadden haar echte adres, en we wisten heel veel van dr. We hadden zelfs een echte hyves pagina van dr, waar zelfs dr zus op zat.
Ze beviel te vroeg en een vand e meisjes overleed. ofzoiet. Door een paar dingen die ze had gezegd klopte haar verhaal niet, een paar meiden van het forum zijn toen op onderzoek uitgegaan, oa via haar zus. En uiteindelijk bleek dat ze nooit zwanger was geweest, en dat ze alles verzonnen had.![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Misschien krijgt iemand wel een boek onder de kerstboom
Qua cadeautjes lijkt het wel alsof er een boek bij mijn pakjes zitquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hè, jammer dat je het niet geraden hebt, je was zó dichtbij..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef flowerbox het volgende:
Of het is Oxymoron. Daar zit ook een X in!
![]()
Ik denk dat het xxxkarinxxx is dan. Heb ik gelijk?
Ik ga nu trouwens naar bed want morgen weer vroooeeeg op. Werken![]()
Ik lees binnenkort wel weer bij!
Ik doe niet mee dit jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef Orea het volgende:
[..]
Qua cadeautjes lijkt het wel alsof er een boek bij mijn pakjes zit![]()
Ben JIJ mijn SS?![]()
oeh wel in t engels tochquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik verdenk Karin ook! Ben benieuwd wie gelijk krijgtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef flowerbox het volgende:
Of het is Oxymoron. Daar zit ook een X in!
![]()
Ik denk dat het xxxkarinxxx is dan. Heb ik gelijk?
Ik ga nu trouwens naar bed want morgen weer vroooeeeg op. Werken![]()
Ik lees binnenkort wel weer bij!
Ho ho ho Amaranta, ga eens even 2 pagina's terug lezen! Daar staat je hint mijn kind!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef amaranta het volgende:
Ik verdenk dus nog helemaal niemand.
En domme santa houdt zich van de domme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |