Bij mij ook geen postcodequote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef mefke79 het volgende:
er zit geen postcode op mijn pakje...dat helpt niet he...
Ik ga zo even een fotootje maken! (brakke telefoonfoto, ik ga even niet de trap op nu, spierpijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mieten! Door gieten!
Wat dacht je van een X in de naam? Jij hebt flowerboX , zij :quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef flowerbox het volgende:
Oei, dat klinkt idd zorgwekkend over Basboussa.
Willen jullie me trouwens helpen? Ik kom er niet uit.
Hints uit pm-berichten:
- Ze kent mij maar niet van vrij recent.
- Iets met het estafette-topic dat ik daar moet gaan kijken
In het gedicht:
Ik ken jou, virtueel gezien, redelijk goed.
Ooit, een klein tijdje terug, verzamelden wij saampjes moed.
Ik ietsjes eerder als jij
Maar beiden werden we gezegend met een blij ei!
Ik leefde met je mee toen je met braaksel te stellen had
Gelukkig kwam dat goed; het was zo wel zat.
...
Naast een kleine hebben we nog meer gemeen, en dat is niet niks
Wat wij beiden ook hebben.....Dat is een X!
Toch nog een hint, ik heb meer dan 1 kindquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Haha nou vooruit dan maar. Maar morgen wil ik dolgraag 'die ene' hint lezen hoor
Ik had jou voor Secret Valentijn, toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef flowerbox het volgende:
[..]
En ik dacht dus werkelijk waar dat jij mij had maar dat is dus niet zo.
Nou weet ik het echt niet meer. Ben het hele estafette-topic al afgeweest
Die zou ik niet doorgehad hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een X in de naam? Jij hebt flowerboX , zij :
-mikoxx?
-xxxkarinxxx?
-incantrix?
zoeits? zij hebben allemaal iets eerder dan kjij een kindje erbij (toch?)...
Thanx voor alle hints. Ik zat steeds met die X dat het een meisje moest zijn wat ze had maar het kan natuurlijk ook die x zijn in haar naam.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een X in de naam? Jij hebt flowerboX , zij :
-mikoxx?
-xxxkarinxxx?
-incantrix?
zoeits? zij hebben allemaal iets eerder dan kjij een kindje erbij (toch?)...
Ik mag toch hopen dat we niet wéér zo'n kansloos geval in ons midden hebben...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef amaranta het volgende:
En er is ook een heel klein stemmetje dat zegt dat Basboussa misschien een vals account was.
Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
toen ik zwanger was van Eva, postte ik op zw.pagina bij de nov.mama's. En daar postte een meisje mee. Ze was zwanger van een tweeling, we hadden haar echte adres, en we wisten heel veel van dr. We hadden zelfs een echte hyves pagina van dr, waar zelfs dr zus op zat.
Ze beviel te vroeg en een vand e meisjes overleed. ofzoiet. Door een paar dingen die ze had gezegd klopte haar verhaal niet, een paar meiden van het forum zijn toen op onderzoek uitgegaan, oa via haar zus. En uiteindelijk bleek dat ze nooit zwanger was geweest, en dat ze alles verzonnen had.![]()
Laten we hopen van niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we niet wéér zo'n kansloos geval in ons midden hebben...
Misschien krijgt iemand wel een boek onder de kerstboomquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we niet wéér zo'n kansloos geval in ons midden hebben...
Dat was bij Reinhilde ook zo. Toen postte jij ook al, vlgs mij. Heb je dat toen meegekregen?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef amaranta het volgende:
En er is ook een heel klein stemmetje dat zegt dat Basboussa misschien een vals account was.
Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
toen ik zwanger was van Eva, postte ik op zw.pagina bij de nov.mama's. En daar postte een meisje mee. Ze was zwanger van een tweeling, we hadden haar echte adres, en we wisten heel veel van dr. We hadden zelfs een echte hyves pagina van dr, waar zelfs dr zus op zat.
Ze beviel te vroeg en een vand e meisjes overleed. ofzoiet. Door een paar dingen die ze had gezegd klopte haar verhaal niet, een paar meiden van het forum zijn toen op onderzoek uitgegaan, oa via haar zus. En uiteindelijk bleek dat ze nooit zwanger was geweest, en dat ze alles verzonnen had.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |