Agree!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef mrien het volgende:
Van mij mag flowerbox gewoon raden hoor!
Ik ben zo bang me te veraden met hintsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Zuster87 het volgende:
Oeh nog heel even!
Wat ik weet van mijn Santa:
-Een kind, maar goed is dat er 1 of meer?![]()
-Pakje kwam volgens mij uit het Noord(-oosten) van het land
-Heeft maatje 42 en draagt nikes![]()
Ik zou best meer willen weten, oh Santa?
Ohja, dat is een goeie inderdaad!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef mefke79 het volgende:
zuster hier ook een maatje 42, maar helaas geen nikes en ik woon niet in het noord-oosten.
Ik maak me ook echt zorgen om Basboussa. Iemand heeft haar lootje, ik meen me te heugen dat het pakje met familie van haar meeging naar Canada. Zou Basboussa's SS niet even kunnen informeren bij de contactpersonen?
Haha nou vooruit dan maar. Maar morgen wil ik dolgraag 'die ene' hint lezen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef ZusterSanta het volgende:
[..]
Ik ben zo bang me te veraden met hints![]()
Het pakpapier is geen hint, dat was toen alleen te koop
Ik denk nog even na over een hint. Ik heb er 1 maar dan weet je zo'n beetje gelijk wie ik ben denk ik, daar wacht ik nog even mee
Fijn dat het pakje wel bij dr aangekomen is, maar het feit blijft dat we allang niks meer van dr hebben vernomen natuurlijk....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Hohohosantavoorbasboussa het volgende:
Hallo iedereen,
Het pakje was op tijd bij haar ouders.
En haar ouders zouden het mee nemen.
Basboussa heeft zelfs hier gemeld dat het pakje er is.
Helemaal ergens in het begin toen we nog maar net begonnen waren.
Zei was de eerste die haar pakje hier in Nederland binnen had.
OK kijk je mag natuurlijk doen wat je wilt, als OUD/fok user, maar dit vind ik wel vreemd. Eerst zoveel posten, dagelijks meerdere posts, en dan poef! ineens weg.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Incantrix het volgende:
Laat maar, SantaTrix, je pakje is zojuist bezorgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |