Nog maar 20 pakjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mijn pakje is hier een uur geleden aangekomen en wat zitten er veel cadeautjes in![]()
Ik heb alles in de
kerstsok
gedaan en bewaak het nu tegen mijn nieuwsgierige peuter
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Weet je dat dan niet? Ze heeft mij!
En ik haar!
En ik ben idd erg gelukkig!![]()
dat is wel een goede ja... ehm... in een spoilertje dan wat ik denk, en dat hoeft mijn SS nog niet te beantwoorden hoor, maar gewoon nadat ik de 23ste nog eens voor het echie ga raden dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef Incantrix het volgende:
Santatrix, betekent dat extreme weer dan dat jij ook in één van de ergst besneeuwde gebieden woont? Wel grappig, de eerste keer dat je postte had ik een ingeving wie ik dacht dat je was en wanneer je deze vraag met 'ja' zou beantwoorden val jij weer binnen mijn prime suspects![]()
Nu weet ik ook wel dat ik het heel waarschijnlijk mis heb, maar het is wel frappant.. Hè, Ssserpente?
(Neenee, niet zeggen nog!Ik moest het gewoon alvast even zeggen, want iedereen roept nadien natuurlijk dat ze het allang doorhadden, maar dat moet je dan wel bewijzen heh?
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker dubbel, ik wil het weten, maar ook weer niet...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoef het ook nog niet zeker te weten hoor! Donderdag is vroeg genoeg![]()
Dus jij loopt de hele dag met tennisrackets onder je schoenen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:17 schreef Ssserpente het volgende:
Hier in het durp is de meeste sneeuw gevallen van heel Zeeland, Trix.![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef Incantrix het volgende:
Santatrix, betekent dat extreme weer dan dat jij ook in één van de ergst besneeuwde gebieden woont? Wel grappig, de eerste keer dat je postte had ik een ingeving wie ik dacht dat je was en wanneer je deze vraag met 'ja' zou beantwoorden val jij weer binnen mijn prime suspects![]()
Nu weet ik ook wel dat ik het heel waarschijnlijk mis heb, maar het is wel frappant.. Hè, Ssserpente?
(Neenee, niet zeggen nog!Ik moest het gewoon alvast even zeggen, want iedereen roept nadien natuurlijk dat ze het allang doorhadden, maar dat moet je dan wel bewijzen heh?
)
doe dat lijstje eensquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
Als de postcode van mijn secret santa juist is, dan komt mijn SS uit Noord-Holland. Dan blijven er niet zoveel over.Miss_sly is het in ieder geval niet....
Kersjesquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef miss_sly het volgende:
Anders zouden we elkaar gehad hebben, Diaan?
thnx dan heb ik ook een lijstje nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kersjes
Jelief
Joshua
Kleurdoos
Lady-wrb
Marie79
Mijsje
Stiemie
Ja erg hequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Orea het volgende:
Mrien, wat hebben ze je pakje toegetakeld
Wij hebben één dezelfde hoofd verdachtequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik blijf steken op mijn drie verdachten: Amaranta, Diaan en Jelief, en dat vooral op basis van het feit dat ik hen alledrie een keer gezien heb en ze twee kindjes hebben. Maar misschien ben ik wel vergeten dat ik iemand eens gezien heb, en zit ik er totaal naast
wat ontzettend jammer! hoop ook dat t nog compleet isquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef mrien het volgende:
[..]
Ja erg he
De buurman kwam hem zo brengen, hij had hem zo ontvangen
Ik hoop dat er niks kwijt geraakt is!
Ik denk dat je na het lezen van het gedicht(!) vast wel weet wie ik ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef Kersjes het volgende:
Vermoedens?
Ik heb geen flauw idee...
Ze is niet zo van het dichten, heeft een duidelijk meisjes handschrift en is goed georganiseerd aangezien ze het pakje op 1 december al verstuurd had.
Als ze me nu nog even een hint geeft waar ik wat mee kan... dan zal ik ook eens een gokje wagen!
Fijn!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mijn pakje is hier een uur geleden aangekomen en wat zitten er veel cadeautjes in![]()
Ik heb alles in de
kerstsok
gedaan en bewaak het nu tegen mijn nieuwsgierige peuter
Niet doen hoor seilram! Leuk juist raden!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef seilram het volgende:
[..]
Wij hebben één dezelfde hoofd verdachte
Ik mocht vandaag de enveloppe openmaken en ik denk dat ik het weet... maar ik durf het niet te zeggen, want ik voel me zo'n domme koe als het dadelijk fout is:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb!
(nog niet zeggen hoor of het goed of fout is)18-11-2008 Maarten Alexander
waar blijven mijn hintjes dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Syntske het volgende:
Ha die Ynske!
Wat fijn dat het pakketje er ongeschonden is aangekomen.En op tijd, woehoe!
En wat fijn dat je geen idee hebt wie ik ben
En wb de postcode... misschien heb ik wel familie in Noord-Holland. En woon ik zelf in Limburg.. of Groningen.. of....
Hierbij een klein hint(je):quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Aaaaah, je houdt dus toch van dichten!
Maar wilde je gewoon nergens toe verplichten![]()
Een hint(je) is best welkom, heb echt geun ideu in welke hoek ik moet zoeken...
Enneh dames.... ik woon ook in Noord-Holland he
Oehhhh, ik kan er een hoop wegstrepen nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef SecretCherry het volgende:
[..]
Hierbij een klein hint(je):
Ik heb meer dan 1 kindje
verkeerd accountquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef mrien het volgende:
Waar val ik eigenlijk tussen, 1 kindje of 2 kindjes
Gemistquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef SecretCherry het volgende:
[..]
verkeerd account?
2 natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ohja! Misschien ben ik wel de dame met 1.3 kinderen, dat de stiefkoters voor .15 per stuk tellen. Of gewoon Sorbo, met 1 kind + 0.1 + 0.1 + 0.1. Al vind ik wel dat ze dan dr stiefkoters wat weinig waardeertquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Kersjes het volgende:
Dames met 1 kind + stiefkoters:
Innepin
Sorbootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |