Oh dat heb ik ook altijd, het is me nog nooit gelukt om echt iets te tracen... superirritant!quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef HappySanta het volgende:
als ik de barcode invoer, dan zegt de site: Geen geldige barcode binnenlands
en als ik de 3S-code invoer, dan zegt de site: Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.
ik heb geprobeerd met spaties, met capslock en zonder juist... er zijn geen o's die ik kan vervangen voor 0'len dus daar kan het ook niet aan liggen...
ik zou het niet meer weten hoe ik het wel kan volgen...
Dat dusquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog niets ontvangen.Ik heb ook al even niets meer gehoord van mijn santa...
Mijn pakje is verzonden... en ontvangen??
Dat is wel de bedoeling, ja! Overmorgen mogen we gaan uitpakken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:05 schreef becky27 het volgende:
Als het goed is moet mijn pakje een dezer dagen aankomen bij mijn lootje!
Shit, das natuurlijk overmorgen al! Maar ik heb het zaterdag bij het postkantoor afgeleverd dus ik verwacht dat het er vandaag is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, ja! Overmorgen mogen we gaan uitpakken.
Zodra ik iets heb gehoord.quote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef JoSantua het volgende:
Joshua, wees niet bevreesd,
Jouw santa is bij het postkantoor geweest!
Om jouw eerste deel te posten,
En om te drukken, de kosten,
Komen jouw kadootjes in meerdere keren,
Maar tellen moet deze santa nog wel leren...
Want pakje nummer 2 is nu naar jouw huisje toe,
Terwijl ik pakje 1 nog sturen moe...
Maar wees niet bang, die gaat ook nog op de post,
Ze komen bij jou, kosten wat kost!
Gisteren speciaal nog op het postkantoor getest,quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:54 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Zodra ik iets heb gehoord.
Dan krijg je direct antwoord.
Als het pakje er is dan ga ik met Joshua op de slee.
Want hij moet altijd mee.
Mijn vriendin geeft wel een bericht.
Als het pakje klaar ligt.
Gelukkig ben je eruit.
Dus nu kan jij lekker op de bank languit.
Hmmm, ik ben vast een beetje raar, maar dit vind ik stiekum ook wel wat hebben, spannend tot op het laatste momentquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:02 schreef SantaTrix het volgende:
Hier lukte het tracen (met aan elkaar geplakte code), ook niet.
Gebeld met TNT en het vrijdag door mij verstuurde pakje is vanwege extreem weer alhier (<---hint!) op vrijdag sowieso niet opgehaald. Nu is het ook nog niet terug te vinden in het systeem, is dus nog niet gescand en dat zal pas in het sorteercentrum gaan gebeuren.
De gegevens op T&T zullen na 11 uur worden geupdate.
We wachten dus nog even af...
* SantaTrix begint het wel wat benauwd te krijgen nu![]()
Ik merkte het aan het briefje in de brievenbusquote:
Komt vast goed!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:37 schreef SantaTrix het volgende:
Buhhh![]()
Net maar even gebeld met het TNT-punt waar ik vrijdag mijn pakje verzonden heb. Volgens de dame die ik aan de lijn had zijn alle pakjes gewoon opgehaald op vrijdagmiddag.
Daarna weer contact gehad met TNT. Het bewuste pakje is op de een of andere manier nooit gescand: niet met het ophalen, niet met sorteren, niet door de eventuele bezorger....
Onzichtbaar in het systeem dus en zij kunnen nu niet achterhalen waar het pakje gebleven is.
Maar ik zou wel alvast een meldingsformulier toegestuurd krijgen voor het geval het echt niet boven water komt.
Voorlopig hoop ik er nog maar even het beste van![]()
In paniek raken kan altijd nog. Morgen bijvoorbeeld![]()
Beterschap Incantrix![]()
Hopelijk ben je niet "voor niks" ziek thuis gebleven en mag je straks je pakje in ontvangst nemen!
ik zit echt m'n hoofd te breken over wie jij toch kan hebben... ben zooooo benieuwd! ik weet wel zeker dat die persoon ontzettend geluk heeft dat ze jou als SS heeft!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:39 schreef YPPY het volgende:
Hint: degene die ik heb, vindt geen telefoon in de doos.
Ik ben vandaag aan het werk, dus ik weet het niet. Ik ben rond 6 uur thuis, mocht ik een briefje vinden meld ik het natuurlijk meteen!quote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef HappySanta het volgende:
helaas doet de FF hetzelfde...ik hoop maar dat er niks mis gaat met het pakje...
Happy, heb je het toevallig vandaag al gekregen?
[OUD Secret Santa] Es geht los! De lootjes zijn getrokken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:03 schreef Marlinde het volgende:
Mn computer was gecrasht en nu is dus het bestand kwijt waar ik de hints in had opgeslagen en het verdachten lijstje
![]()
Rozemeis: Zou je ze misschien nog een keer kunnen geven zodat ik niet alle topics af moet?![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:28 schreef Santako het volgende:
Hoera!!Buitenpapier mag eraf, en de buitenste kaart mag je ook al lezen.
Weet je dat dan niet? Ze heeft mij!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:56 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik zit echt m'n hoofd te breken over wie jij toch kan hebben... ben zooooo benieuwd! ik weet wel zeker dat die persoon ontzettend geluk heeft dat ze jou als SS heeft!
Jaaaa wilde net posten dat ik 'm binnen heb. Spannend, nog twee dagen!! Hoe vroeg mag het donderdag??quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:03 schreef SecretSacky27 het volgende:
Becky, heb je mijn gedicht al ontvangen?
quote:Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef Zuster87 het volgende:
Ik heb ook werkelijk geen idee wie mijn Santa is.
Nog maar heel even en dan mogen we uitpakken!!![]()
Mijn pakje is hier een uur geleden aangekomen en wat zitten er veel cadeautjes inquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef StoomSanta het volgende:
Oef! Alweer een pakje op de plaats van bestemming, jihaa!!
Stiemie, is jouw pakje inmiddels al gearriveerd?![]()
Nog maar 20 pakjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mijn pakje is hier een uur geleden aangekomen en wat zitten er veel cadeautjes in![]()
Ik heb alles in de
kerstsok
gedaan en bewaak het nu tegen mijn nieuwsgierige peuter
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Weet je dat dan niet? Ze heeft mij!
En ik haar!
En ik ben idd erg gelukkig!![]()
dat is wel een goede ja... ehm... in een spoilertje dan wat ik denk, en dat hoeft mijn SS nog niet te beantwoorden hoor, maar gewoon nadat ik de 23ste nog eens voor het echie ga raden dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef Incantrix het volgende:
Santatrix, betekent dat extreme weer dan dat jij ook in één van de ergst besneeuwde gebieden woont? Wel grappig, de eerste keer dat je postte had ik een ingeving wie ik dacht dat je was en wanneer je deze vraag met 'ja' zou beantwoorden val jij weer binnen mijn prime suspects![]()
Nu weet ik ook wel dat ik het heel waarschijnlijk mis heb, maar het is wel frappant.. Hè, Ssserpente?
(Neenee, niet zeggen nog!Ik moest het gewoon alvast even zeggen, want iedereen roept nadien natuurlijk dat ze het allang doorhadden, maar dat moet je dan wel bewijzen heh?
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker dubbel, ik wil het weten, maar ook weer niet...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoef het ook nog niet zeker te weten hoor! Donderdag is vroeg genoeg![]()
Dus jij loopt de hele dag met tennisrackets onder je schoenen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:17 schreef Ssserpente het volgende:
Hier in het durp is de meeste sneeuw gevallen van heel Zeeland, Trix.![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef Incantrix het volgende:
Santatrix, betekent dat extreme weer dan dat jij ook in één van de ergst besneeuwde gebieden woont? Wel grappig, de eerste keer dat je postte had ik een ingeving wie ik dacht dat je was en wanneer je deze vraag met 'ja' zou beantwoorden val jij weer binnen mijn prime suspects![]()
Nu weet ik ook wel dat ik het heel waarschijnlijk mis heb, maar het is wel frappant.. Hè, Ssserpente?
(Neenee, niet zeggen nog!Ik moest het gewoon alvast even zeggen, want iedereen roept nadien natuurlijk dat ze het allang doorhadden, maar dat moet je dan wel bewijzen heh?
)
doe dat lijstje eensquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
Als de postcode van mijn secret santa juist is, dan komt mijn SS uit Noord-Holland. Dan blijven er niet zoveel over.Miss_sly is het in ieder geval niet....
Kersjesquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef miss_sly het volgende:
Anders zouden we elkaar gehad hebben, Diaan?
thnx dan heb ik ook een lijstje nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kersjes
Jelief
Joshua
Kleurdoos
Lady-wrb
Marie79
Mijsje
Stiemie
Ja erg hequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Orea het volgende:
Mrien, wat hebben ze je pakje toegetakeld
Wij hebben één dezelfde hoofd verdachtequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik blijf steken op mijn drie verdachten: Amaranta, Diaan en Jelief, en dat vooral op basis van het feit dat ik hen alledrie een keer gezien heb en ze twee kindjes hebben. Maar misschien ben ik wel vergeten dat ik iemand eens gezien heb, en zit ik er totaal naast
wat ontzettend jammer! hoop ook dat t nog compleet isquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef mrien het volgende:
[..]
Ja erg he
De buurman kwam hem zo brengen, hij had hem zo ontvangen
Ik hoop dat er niks kwijt geraakt is!
Ik denk dat je na het lezen van het gedicht(!) vast wel weet wie ik ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef Kersjes het volgende:
Vermoedens?
Ik heb geen flauw idee...
Ze is niet zo van het dichten, heeft een duidelijk meisjes handschrift en is goed georganiseerd aangezien ze het pakje op 1 december al verstuurd had.
Als ze me nu nog even een hint geeft waar ik wat mee kan... dan zal ik ook eens een gokje wagen!
Fijn!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mijn pakje is hier een uur geleden aangekomen en wat zitten er veel cadeautjes in![]()
Ik heb alles in de
kerstsok
gedaan en bewaak het nu tegen mijn nieuwsgierige peuter
Niet doen hoor seilram! Leuk juist raden!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef seilram het volgende:
[..]
Wij hebben één dezelfde hoofd verdachte
Ik mocht vandaag de enveloppe openmaken en ik denk dat ik het weet... maar ik durf het niet te zeggen, want ik voel me zo'n domme koe als het dadelijk fout is:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb!
(nog niet zeggen hoor of het goed of fout is)18-11-2008 Maarten Alexander
waar blijven mijn hintjes dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Syntske het volgende:
Ha die Ynske!
Wat fijn dat het pakketje er ongeschonden is aangekomen.En op tijd, woehoe!
En wat fijn dat je geen idee hebt wie ik ben
En wb de postcode... misschien heb ik wel familie in Noord-Holland. En woon ik zelf in Limburg.. of Groningen.. of....
Hierbij een klein hint(je):quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Aaaaah, je houdt dus toch van dichten!
Maar wilde je gewoon nergens toe verplichten![]()
Een hint(je) is best welkom, heb echt geun ideu in welke hoek ik moet zoeken...
Enneh dames.... ik woon ook in Noord-Holland he
Oehhhh, ik kan er een hoop wegstrepen nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef SecretCherry het volgende:
[..]
Hierbij een klein hint(je):
Ik heb meer dan 1 kindje
verkeerd accountquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef mrien het volgende:
Waar val ik eigenlijk tussen, 1 kindje of 2 kindjes
Gemistquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef SecretCherry het volgende:
[..]
verkeerd account?
2 natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ohja! Misschien ben ik wel de dame met 1.3 kinderen, dat de stiefkoters voor .15 per stuk tellen. Of gewoon Sorbo, met 1 kind + 0.1 + 0.1 + 0.1. Al vind ik wel dat ze dan dr stiefkoters wat weinig waardeertquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Kersjes het volgende:
Dames met 1 kind + stiefkoters:
Innepin
Sorbootje
Ik zou nog een extratje krijgen maar dat is niet op tijd aangekomen. We kijken nog wel hoe dat bij je komt .quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:32 schreef miss_sly het volgende:
Een jongetje....oe...mja...dan blijf ik bij mijn drie verdachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |