Ik zal er maar mijn atlas bijnemenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Leonieke, dat zou ik niet te hard zeggen. Woon jij niet in de buurt van Antwerpen? Want dan woon ik nog Zuidelijker dan dat jij woont. En Ca.ra ook hoor!
Hee, ben ik niet meer verdacht?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef p_iglet het volgende:
_Bar_ zeeland
Amaranta, eindhoven
Jeetjejom zuid limburg
Leonieke, belgie
Mefke79 omgeving eindhoven
seilram tilburg
Shandaly eindhoven
Ssserpente zeeland
Sugarsnap eindhoven
Ynske limburg
Dank u dames. Dan houd ik er dus nog maar 10 over
Ik hoop eigenlijk ook dat ik het pas ga door hebben als ik het pakje heb opengedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb nog geen hint gehad, maar vind t ook leuk zonder (sorry ss)
vond t juist zo leuk afgelopen keren om pas te gaan raden na de kado's.
wil niet zeggen dat k niet nieuwsgierig ben, maar he, tis pas begin november.
je mag hinten bij het kadoquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:01 schreef Miskl00n het volgende:
Lieve Sonnetje
Wil jij van je Santa ook een identiteits-hint
Of vind je het zo wel goed, mijn kind?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef Miskl00n het volgende:
Nou, Sonnetje, dan weet je het zodra je het ziet.....
Ik ben benieuwd!
En die is?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat maakt niets uit, zolang t maar na mn verjaardag is haha
Als er moeite is gedaan, maakt het cadeautje al eigenlijk niet meer uit. Het is sowieso tof dat iemand de moeite neemt om leuke dingetjes bij elkaar te scharrelenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:24 schreef Sugarsnap het volgende:
Ben zelf druk bezig met het lijstje van mijn santamaatje. Ik hoop dat ze het leuk vind, al die dingetjes die ik bij elkaar scharrel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |