daar hebben we 't dieettopic toch voor?quote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Nijna het volgende:
Santako, ik ben benieuwd.
Als er iets is aangekomen zal ik het laten weten.
Sorryquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef trui het volgende:
[..]
daar hebben we 't dieettopic toch voor?![]()
ik heb nog geen pakje (noch hint of ander berichtje) ontvangen... boehoe!je laat me toch niet pakjesloos de uitpakdag doorbrengen he kersttrui!!!
ik probeer al dagen de T&T te achterhalen, maar ik snap er niks van...quote:Op maandag 20 december 2010 21:09 schreef SantaTrix het volgende:
Triiiiiiiix, heb je je pakje nou al ontvangen??
Om het te kunnen checken op T&T heb ik een code nodig. En die code staat op het briefje. En het briefje is half opgeknaagd door iemand hier in huis...
wat gaat er fout dan?quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef HappySanta het volgende:
[..]
ik probeer al dagen de T&T te achterhalen, maar ik snap er niks van...of ik doe het niet goed, of de TNT heeft het pakket niet ingescand? heeft er hier iemand verstand van track & trace die me kan helpen?
maakt me lichtelijk nerveus...![]()
Caps aan en alle o's veranderen in nullen, of andersomquote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef HappySanta het volgende:
[..]
ik probeer al dagen de T&T te achterhalen, maar ik snap er niks van...of ik doe het niet goed, of de TNT heeft het pakket niet ingescand? heeft er hier iemand verstand van track & trace die me kan helpen?
maakt me lichtelijk nerveus...![]()
Helaas, ik moet je teleurstellen SantaTrix..quote:Op maandag 20 december 2010 21:09 schreef SantaTrix het volgende:
Triiiiiiiix, heb je je pakje nou al ontvangen??
Om het te kunnen checken op T&T heb ik een code nodig. En die code staat op het briefje. En het briefje is half opgeknaagd door iemand hier in huis...
gebruik je IE of een andere browser? heb al eens gehad dat FF t niet deed en IE wel en omgekeerdquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef HappySanta het volgende:
als ik de barcode invoer, dan zegt de site: Geen geldige barcode binnenlands
en als ik de 3S-code invoer, dan zegt de site: Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.
ik heb geprobeerd met spaties, met capslock en zonder juist... er zijn geen o's die ik kan vervangen voor 0'len dus daar kan het ook niet aan liggen...
ik zou het niet meer weten hoe ik het wel kan volgen...
bedankt in ieder geval voor de suggesties en de hulp iedereen...quote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef seilram het volgende:
Oe, tis dat ik zo moe ben... anders zou ik tot 00.00 wachten! Maar morgenvroeg gaat ie open!!! Alleen moet ik dan wel eerst gaan werken, maar kan ik er mooi de hele dag over malen hahaha.
En waaa ik ben verdachte. Ik voel me helemaal bijzonder![]()
![]()
. Dankjewel Lijnloos
![]()
Vervelend happysanta, ik heb er geen ervaring mee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |