Even bellen met Leeuwardenquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef HappySanta het volgende:
als ik de barcode invoer, dan zegt de site: Geen geldige barcode binnenlands
en als ik de 3S-code invoer, dan zegt de site: Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.
ik heb geprobeerd met spaties, met capslock en zonder juist... er zijn geen o's die ik kan vervangen voor 0'len dus daar kan het ook niet aan liggen...
ik zou het niet meer weten hoe ik het wel kan volgen...
Oh dat heb ik ook altijd, het is me nog nooit gelukt om echt iets te tracen... superirritant!quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef HappySanta het volgende:
als ik de barcode invoer, dan zegt de site: Geen geldige barcode binnenlands
en als ik de 3S-code invoer, dan zegt de site: Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.
ik heb geprobeerd met spaties, met capslock en zonder juist... er zijn geen o's die ik kan vervangen voor 0'len dus daar kan het ook niet aan liggen...
ik zou het niet meer weten hoe ik het wel kan volgen...
Dat dusquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog niets ontvangen.Ik heb ook al even niets meer gehoord van mijn santa...
Mijn pakje is verzonden... en ontvangen??
Dat is wel de bedoeling, ja! Overmorgen mogen we gaan uitpakken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:05 schreef becky27 het volgende:
Als het goed is moet mijn pakje een dezer dagen aankomen bij mijn lootje!
Shit, das natuurlijk overmorgen al! Maar ik heb het zaterdag bij het postkantoor afgeleverd dus ik verwacht dat het er vandaag is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, ja! Overmorgen mogen we gaan uitpakken.
Zodra ik iets heb gehoord.quote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef JoSantua het volgende:
Joshua, wees niet bevreesd,
Jouw santa is bij het postkantoor geweest!
Om jouw eerste deel te posten,
En om te drukken, de kosten,
Komen jouw kadootjes in meerdere keren,
Maar tellen moet deze santa nog wel leren...
Want pakje nummer 2 is nu naar jouw huisje toe,
Terwijl ik pakje 1 nog sturen moe...
Maar wees niet bang, die gaat ook nog op de post,
Ze komen bij jou, kosten wat kost!
Gisteren speciaal nog op het postkantoor getest,quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:54 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Zodra ik iets heb gehoord.
Dan krijg je direct antwoord.
Als het pakje er is dan ga ik met Joshua op de slee.
Want hij moet altijd mee.
Mijn vriendin geeft wel een bericht.
Als het pakje klaar ligt.
Gelukkig ben je eruit.
Dus nu kan jij lekker op de bank languit.
Hmmm, ik ben vast een beetje raar, maar dit vind ik stiekum ook wel wat hebben, spannend tot op het laatste momentquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:02 schreef SantaTrix het volgende:
Hier lukte het tracen (met aan elkaar geplakte code), ook niet.
Gebeld met TNT en het vrijdag door mij verstuurde pakje is vanwege extreem weer alhier (<---hint!) op vrijdag sowieso niet opgehaald. Nu is het ook nog niet terug te vinden in het systeem, is dus nog niet gescand en dat zal pas in het sorteercentrum gaan gebeuren.
De gegevens op T&T zullen na 11 uur worden geupdate.
We wachten dus nog even af...
* SantaTrix begint het wel wat benauwd te krijgen nu![]()
Ik merkte het aan het briefje in de brievenbusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |