Geen verkeerde account, vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef SecretCherry het volgende:
[..]
verkeerd account?
2 natuurlijk![]()
![]()
![]()
na, ik dacht al wel dat je het op het moment met heel andere dingetjes heel druk hebt... lijstjes maken, wat je nog kan gebruiken van je meisje en wat je nieuw moet kopen, wie je het al wil vertellen en wie nog niet, wanneer je het kan vertellen... zou het een jongetje zijn of toch weer een meisje deze keer... genoeg aan je hoofd...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef showkloon het volgende:
Mijsje Mijsje; je hebt dus 1 verdachte op je lijstje.
Ik zie je gok onder de spoiler staan;
maar ik verraad vandaag nog niet mijn naam.
Nog 2 dagen geduld hebben, en dan zal je het weten.
Maar ik moet bekennen, Showkloon is iets vergeten;
een cadeau, een handgemaakte kaart, helemaal klaar;
maar een gedicht krijgt Showkloon niet voor mekaar.
Showkloon heeft geen tijd, en heeft daarvoor heel veel spijt.
kerstgroeten!
Tvp hoeft niet meer hoor, tegenwoordigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door flowerbox op 21-12-2010 20:39:48 (ff veranderd) ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Lijkt me wel zo leuk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat niet alle pakjes er zullen zijn de 23e. Wat doen we dan? Wachten tot iedereen wat heeft?
Dan zou Mrien mij 2 keer achter elkaar hebben!quote:
Je maakt ons nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou Mrien mij 2 keer achter elkaar hebben!
Maar mrien heeft denk ik iemand anders, en ik denk dat ik weet wie.
Want.... ja..... daarom.... mrien weet wel waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Tvp hoeft niet meer hoor, tegenwoordig
Laat maar horen in pmquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef amaranta het volgende:
Als Mrien het wilt, dan stuur ik haar een pm waarom ik denk dat ik weet wie ze heeft.
Maar als Mrien dat niet waardeert, dan niet.
Maar ja, dan zeg ik de 23ste, JA PRECiES, DIE BEDOELDE IK.
Ik heb bezoek op 25/12 en 26/12 in de namiddag. Voor de rest geen wilde plannenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
hallo lieve mensen
als het wel op de 23ste wordt, dan heb ik late dienst.Is er ook een bepaald tijdstip of wanneer het je het best uitkomt?
en mochten er meerdere mensen geen pakje hebben, dan mag het van mij ook best een paar dagen wachten; ik moet alleen 27 en 28ste ook overdag gewoon werken.
Neh laat maar. Anders is er geen lol meer aan.quote:
nou niet gauw terugkrabbelen he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neh laat maar. Anders is er geen lol meer aan.
Ik doe overmorgen wel alsof ik het goed had haha
Echt? Kom je naar Eindhoven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef leonieke het volgende:
Ik kan ook wel wachtenLijkt me leuker voor iedereen
+ dat ik de 23e waarschijnlijk nog naar het Glazen huis moet met een cheque en ik dus maar laat zal thuis zijn als dat doorgaat
Ik vind het wel spannend. Zou mijn pakje op tijd toekomen?Of heeft mijn SS het misschien al lang gekregen en ligt het al helemaal bestoft onder de boom?
![]()
Ik hoop van nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Keshet het volgende:
Leonieke, kom je dan ook op TV denk je?
Ik sluit me aan bij Mrien, misschien nog even afwachten tot morgenavond om te kijken hoeveel pakketjes er dan nog missen?
Behalve Flowerbox dan he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het hangt ervan af of het bedrag de moeite waard is. Zoniet gaan we niet naar Antwerpen rijden en daar een paar uur aanschuivenDan storten we het bedrag gewoon en proberen we misschien telefonisch binnen te geraken
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef amaranta het volgende:
Oh wacht, Belgie heeft natuurlijk ook een glazen huis
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik hoop van nietAl zou het wel moeten want het is voor het werk. We nemen trouwens onze mascotte mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het hangt ervan af of het bedrag de moeite waard is. Zoniet gaan we niet naar Antwerpen rijden en daar een paar uur aanschuivenDan storten we het bedrag gewoon en proberen we misschien telefonisch binnen te geraken
wat is hij al groot!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Die van mij hebben ze monddood gemaakt. Mijn pakje zegt niks. Maar hij ligt erg hoog op de kast, missschien is de afstand te ver om te overbruggen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef mijsje het volgende:
nou kan ik ook heel stoer zeggen dat ik wel wacht tot na oud en nieuw, maar ik zie ook zo'n schattig lief pakje me aankijken de hele tijd en het roept nu al een week: 'open me, open me'![]()
maar ik wacht dus even morgenavond af...
Ach, we meeten wel een andere keer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Idd
Maar anders was ik graag eens langs gekomen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die van mij hebben ze monddood gemaakt. Mijn pakje zegt niks. Maar hij ligt erg hoog op de kast, missschien is de afstand te ver om te overbruggen.
DommeSanta. Mag ik nog een hint aub? Of zit er een hint in het pakje?
Ja, héquote:
Moest ik kunnen, ik gaf jou een extra pakjequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:48 schreef mijsje het volgende:
Leonieke, wat is Thomas schattig! een flinke jongen al! doe mij er ook maar zo een, dan wacht ik graag tot na oud en nieuw met het pakje...
Moeten we echt eens doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach, we meeten wel een andere keer.
stout pakje!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:50 schreef mijsje het volgende:
[..]dat is wel handig, dat ze dat al gedaan hadden... moeten ze bij mij ook doen... maar ja, anders blijft het pakje gewoon nog een weekje roepen hoor... en als ik er last van heb, zet ik het gewoon even buiten, in de kou... dat zal hem leren...
het zweepjequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef mijsje het volgende:
[..]
hi hi, wat gaf je het idee?
België, Holland, Spanje, oeh, dan mag ik ook komen toch?
Ik denk Miss Sly maar alleen omdat die altijd toevallig ook net post in andere topics als jij online bent... Oh en de cadeautjes zaten in een doos van Kleertjes.com. Ik weet dat ze daar laatst wat gekocht heeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef StoomSanta het volgende:
[..]
Fijn!!!![]()
![]()
En heb je al een idee wie ik ben?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
het zweepje
stiekem wist ik het natuurlijk al
Gij mag ôk komme.
Fijn!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef Kleurdoos het volgende:
hebbes.
pakje binnen
en t zou wel heel maf zijn als ik dit jaar gewoon dezelfde secretsanta heb als vorig jaar... daar begint het iig op te lijken zo
jep dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Kerstdoos het volgende:
[..]
Fijn!
Waarom denk je dat ik "Santa" de zelfde ben als vorig jaar?Dat zou wel een actie zijn hè!
Blijf jij nog maar mooi even in spanning; maar je mag het uitpakken en de cadeautjes in het bijgepakte tasje doen![]()
Ik heb geen gedicht hoor. Kon echt niks bedenken. Maar echt. Met wat andere hints kom je er wel
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jep dat denk ik wel.
jep, want je zus is vast de afzender vlindur
stempel-drachten
OUDSEARCH - Naaldwijk (Postcode) = zus Vlindur ?
Wat wil je weten? ik ben vandaag een hele dag werken kan pas op zijn vroegst vanavond antwoord geven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef mrien het volgende:
Kijk, weer 1 minder![]()
Nog maar 16
Kerst_Santa_Mrien ben je online, ik hoop dat je duidelijkheid kunt geven over m'n pakje![]()
Het staat hier wel een beetje zielig zo![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:36 schreef Kerst_santa_Mrien het volgende:
[..]
Wat wil je weten? ik ben vandaag een hele dag werken kan pas op zijn vroegst vanavond antwoord geven.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef mrien het volgende:
Kerst_Santa_Mrien, zo is het pakje aangekomen, kun je laten weten of zo te zien alles er nog bij zit?
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:53 schreef JoSantua het volgende:
Joshua,
Santa was nog wat vergeten te melden,
Dat gebeurd eigenlijk maar zelden,
Maar jouw pakjes mag je dus pas morgen openmaken,
Als je ze dan in ieder geval hebt en de TNT niet weer is gaan staken,
Op volgorde van nummertjes, maar dat is vast bekend,
Niet de volgorde waarin ik het verzend...Dat had ik begrepen.
Maar lief dat je het meld.
Hopelijk komt het pakje snel.
En anders komt het na de kerst.
En ja ik weet het het rijmt niet.
Mocht je nou niet ontdekken wie is ben,
Maak dan het gedicht los voor een hint, en misschien dat je iets herken (t)...
Veel plezier alvast, hopelijk komt alles op tijd!
Anders heb je een extra kadootje met kerst, da's toch ook fijn, lieve meid
Hmmm, jij komt ook weer op mijn verdachtenlijstje.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:34 schreef Kersjes het volgende:
Door iemand anders je pakje laten posten?
Dat zou ik nou nooooit doen he, net als andermans postcode als afzender gebruiken.
Veel te misleidend![]()
![]()
Morgen morgen morgen
heee kersttrui!!! wat fijn om van je te horen!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:35 schreef Kersttrui3 het volgende:
Ja hallo, een goedemorgen Trui
Hier ben ik dan weer
Ik had problemen met inloggen
Ik probeer het nu voor de zoveelste keer
Deze keer gelukkig met succes
Dus ik kan je meedelen
Dat je morgen je pakketje ontvangt
Als de medewerkers van TNT het niet stelen
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
Busted!![]()
Vorig jaar mn ouders, nu mn zus, was out of options![]()
Nou jaHéél veel plezier ermee en ik hoop dat je het leuk vind
![]()
![]()
PS, als ik je volgend jaar wéér trek ruil ik met iemand anders hoor!
Bevielen je andere cadeaus ook?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had gisteren anders de kerstsokken van vorig jaar aan!
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:19 schreef trui het volgende:
haha die vlindur, wat toevallig!en weet je wat nou zo grappig is: ik heb ook dezelfde als vorig jaar!
hebben we niet per ongeluk 't lijstje van vorig jaar doorgestuurd gekregen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:02 schreef HappySanta het volgende:
![]()
de Track&Trace doet het!!! Happy, de chauffeur is onderweg!!!
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
weet ik niet meer
als t eten was, dan wel.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef Kleurdoos het volgende:
hier:
2 paar hele foute kniekousen
3zakjes basil, munt en peterselie
2x marsepeinstaaf
roomboterkerstkransjes
Forum Opties | |