abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90249067
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.

Kledingvoorschriften
Over de werkkleding bestaan veel meningsverschillen. De ene hiker draagt een pak, de andere een spijkerbroek. Feit is dat EW je graag ziet in een nette pantalon, net overhemd en nette schoenen, zonder baard en lang haar en zonder extreme sierraden. In werkelijkheid wordt hier nogal vaak van afgeweken. Een spijkerbroek is voor EW uit den boze (ookal kan dit netjes zijn). EW controleert nog wel eens op kleding. Als je niet de gepaste kleding draagt krijg je een waarschuwing. Zorg in ieder geval dat je niet in je trainingsbroek aan komt zetten. Voor de rest is het dragen van willekeurige kleding natuurlijk voor eigen risico.

EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
avatarpic-l.png About2Break1, hiker regio Rotterdam
daft-punk(2).jpg Enpe, hiker regio Eindhoven
kuik.png Fireblast, hiker regio Leiden
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper,hiker regio Utrecht
avatar%20uncle%20sam.jpg guru033, hiker regio Utrecht
s5wbyq.gif irritatie100, hiker regio Rotterdam
hEinEkEn.jpg Jorian29, hiker regio Apeldoorn
Archer02.jpg Keuzer, hiker regio Tilburg
noiconn.png LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
noiconn.png MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
usericon.gif Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
mallet.jpg Mallet, hiker regio Doetinchem
Nedvedkem.png Obama, hiker regio Amsterdam
noiconn.png RTS91, hikere regio Groningen
sporting_60x60.gif Sobajo, hiker regio Eindhoven
plankton.jpg Viezze, hiker regio Groningen
naughty.png Zuunigerd, hiker regio Zwolle

Voorgaande topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden.
pi_90249352
OP wordt steeds mooier :)
pi_90250188
Ik werd vandaag gebeld, maar ik kon niet :(
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_90250499
Iedereen hier is hiker of niet? of ook mensen die alleen maar privé chauffeur zijn? ik heb dit een jaar gedaan en nu nog steeds soms een beetje. Afgelopen zaterdag nog tijdens de opening van het Groninger Museum. Bedrijf waar ik voor werk is Chauffeursnet.nl
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:16:44 #5
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90251211
Ik heb gister echt een kutdag gehad, daders waren: het weer, tomtom en de bussen.

Het begon toen ik mijn eerste adres op mijn mobiel intypte(tomtom), ik dus een halfuur lopen in de sneeuw, eenmaal aamgekomen vernam ik dat op verkeerde adres was en tomtom dit vaker verkloot ik moest weer een halfuur lopen.

Aangekomen op het juiste adres voelde ik mijn dijen niet meer, daar liep heb ik lopen zoeken naar de auto.
Toen ik de auto niet vond ben ik maar verhaal gaan halen en men wees me op een auto die compleet ondergesneeuwd was, volgens die gozert stond de auto een week buiten :'), waarop ik sarcastisch vroeg u heeft zeker geen ruitenkrabber en hij antwoorde serieus: "nee".

Het heeft me bijna een uur geduurd om de auto sneeuwvrij te maken met een stuk karton 8)7 en de auto uit de sneeuw te manoeuvreren.

Eenmaal aangekomen in Meerkerk reden de bussen op een aangepaste dienstregeling wat betekent dat ik 40/50 minuten op een bus heb zitten wachten.

Dit gebeurde nogmaals in Houten (te lang wachten op de bus).

Verder heb ik best hard moeten rijden omdat ik al heel erg laat was, zoals ik van te voren had voorspeld.
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:19:47 #6
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90251430
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Iedereen hier is hiker of niet? of ook mensen die alleen maar privé chauffeur zijn? ik heb dit een jaar gedaan en nu nog steeds soms een beetje. Afgelopen zaterdag nog tijdens de opening van het Groninger Museum. Bedrijf waar ik voor werk is Chauffeursnet.nl
Ja 90% is hiker bij Easyway, er lopen volgens mij hier maar een enkele privé chauffeurs rond.

Die werken trouwens ook bij EW, als ik het niet mis heb.

Hoeveel verdien jij bij Chauffeursnet.nl?
pi_90251781
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Obama het volgende:Het heeft me bijna een uur geduurd om de auto sneeuwvrij te maken met een stuk karton 8)7 en de auto uit de sneeuw te manoeuvreren.
Start de motor, doe de voor- en achterruitverwarming aan en geef flink wat gas in neutraal. Zo wordt de motor sneller warm, waardoor de airco sneller warm wordt, en dan zijn je ruiten zo ontdooid. Veeg ondertussen even de sneeuw van de zijruiten en de spiegels met dat stuk karton, en doe de ruitenwissers aan om ijs en sneeuw van de voor- en achterruit te vegen. Zie daar, makkelijk krabben voor luie donders zoals ik. :+
pi_90251995
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:25 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Start de motor, doe de voor- en achterruitverwarming aan en geef flink wat gas in neutraal. Zo wordt de motor sneller warm, waardoor de airco sneller warm wordt, en dan zijn je ruiten zo ontdooid. Veeg ondertussen even de sneeuw van de zijruiten en de spiegels met dat stuk karton, en doe de ruitenwissers aan om ijs en sneeuw van de voor- en achterruit te vegen. Zie daar, makkelijk krabben voor luie donders zoals ik. :+
ik ben blij dat je niet een auto van mij rijdt... die ruitenwissers zijn helemaal naar de klot'n op deze manier...! :P
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_90252103
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

ik ben blij dat je niet een auto van mij rijdt... die ruitenwissers zijn helemaal naar de klot'n op deze manier...! :P
Natuurlijk moet je ze niet aanzetten met 20cm sneeuw op de ruiten. :')

Ach, dan moet het bedrijf ze maar ijsvrij maken..
pi_90253157
Ik had ook geen ijskrabber op mijn eerste rit..na aangebeld te hebben bij een paar huizen was ik het wel zat, verwarming maximaal aangezet en maar wachten. Toen lukte het wel met de parkeerkaart :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:49:56 #11
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90253217
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:25 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Dat had ik ook gedaan :9 , maar dat haalde iets uit!

Veelste veel sneeuw en die ruiten waren echt zwaar bevroren.
Dus ben ik met een stuk karton gaan krabben, wat natuurlijk niet te doen was.

@viezze
Zelfs geen parkeermeter bij mij!
pi_90253410
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef Obama het volgende:

[..]

Dat had ik ook gedaan :9 , maar dat haalde iets uit!

Veelste veel sneeuw en die ruiten waren echt zwaar bevroren.
Dus ben ik met een stuk karton gaan krabben, wat natuurlijk niet te doen was.

@viezze
Zelfs geen parkeermeter bij mij!
Klembord van Easyway wil ook nog wel :P
pi_90253791
Lol, die transportformulieren van Business Lease zijn echt antiek (jaartje 70, 80 denk ik?). Heb ze voor morgen nodig, wat een ondingen.
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:02:54 #14
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90253988
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Klembord van Easyway wil ook nog wel :P
Heb jij een klembord van EW gekregen!?!?!

BTW, waarom krijgen we geen kerstpakket of een cadeaubon voor kerst.

EW is mijn minst gulle werkgever geweest tot nu toe.
pi_90257779
Wss omdat het aantal slapende werknemers nogal groot is. Vorig jaar kreeg ik bij de dealer gewoon ijskrabbers mee, komt altijd van pas.

Aantal pennen die ik heb meegekregen slaat ook nergens meer op :')
pi_90257795
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef Obama het volgende:

[..]

Heb jij een klembord van EW gekregen!?!?!

BTW, waarom krijgen we geen kerstpakket of een cadeaubon voor kerst.

EW is mijn minst gulle werkgever geweest tot nu toe.
Ik heb geen klembord.. Ik heb geen tas :p

Ik heb wel de anti-slipcursus nog gehad.
pi_90257854
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Same here
pi_90258176
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef enpe het volgende:

[..]

Same here
Kan ik nog herinneren inderdaad :)
pi_90258187
Is EW andere jaren wel gul met de kerst? een oud-lease auto zou wel een mooi kerstcadeau zijn :P.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_90259691
Ik heb idd een klembord en een tas..dat klembord is erg handig.

Maar had liever de slipcursus gehad :P
pi_90260708
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef Viezze het volgende:
Ik heb idd een klembord en een tas..dat klembord is erg handig.

Maar had liever de slipcursus gehad :P
Verdorie, ik alleen een klembord. En nu is mijn eigen tas net kapot.
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:54:47 #22
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90261210
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik wil mijn tas best omruilen voor een anti-slipcursus!

Maareh ff serieus dit word mn eerste jaar zonder kerstcadeau van mijn werkgever!
Kom laten we klagen op de facebook pagina w/ .
pi_90261309
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb niets van dat alles gekregen. Alleen een stapel visitekaartjes. :')
pi_90262252
Zo handig is die tas nou ook weer niet :P
pi_90275655
Ik kreeg een klembord, een tas, pennen met EW-logo en nog wat kleine notitieboekjes van EW :9

verkapte tvp :9
#26 || Luciano da Silva
pi_90277929
Ik kreeg ook alleen visitekaartjes... :'(

Hebben jullie trouwens je loonstrook al gehad? Ik zit er echt hard op te wachten, ik wil duidelijkheid!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_90277955
O ja, visitekaartjes kreeg ik ook nog. Nog geen loonstrook hier, zal vandaag wel komen. Moet ook nog steeds bellen voor dat belastingformulier. Nja, kan morgen wel als ze mij bellen.
#26 || Luciano da Silva
pi_90282291
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 08:15 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kreeg een klembord, een tas, pennen met EW-logo en nog wat kleine notitieboekjes van EW :9

verkapte tvp :9
Waarom nog een tvp plaatsen? Je klikt toch gewoon bovenaan op VOLG TOPIC als je niet gelijk iets wilt posten?
pi_90282341
Wie zegt dat ik niet wilde posten?
#26 || Luciano da Silva
pi_90282404
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:10 schreef joppie_saus het volgende:
Wie zegt dat ik niet wilde posten?
Oh ja logica.. Ik dacht als je niet weet dat je die optie hebt weet je dat nu wel :P
pi_90283065
Uhu, het ging over wat je kreeg bij je sollicitatie. Toen ik dat gepost had, bedacht ik mij: oh wacht eerste post, dus terugvindpost :9
#26 || Luciano da Silva
pi_90286328
Ik kreeg een tas, visitekaartjes en ritbonnen :P
pi_90289989
Ik kreeg een tas, klapper en visitekaartjes ;) Ze worden steeds guller, zouden ze winst aan het maken zijn? :P Alleen die tas is knap waardeloos, net te klein naar mijn mening. Ik neem dus gewoon eigen tas mee, ideaal :)

En zo'n slipcursus, die wil ik ook wel als EW betaald :P Al betwijfel ik of je er veel leert, denk dat je in praktijk meer leert ;) (lees: driften op een verlaten parkeerplaats of nieuwbouwwijk waar alleen nog maar straat ligt en rest braakliggend terrein :P)
pi_90291915
Die klapper is al stuk aan het gaan bij mij. ;(

Maar ik ben ook wel in voor een kerstpakket. Het uurloon is ook weer niet bijzonder hoog, en aangezien iemand in het vorige topic zei dat er ook verre reisjes gepland worden dan kan een klein pakketje er toch ook wel vanaf voor iedereen die > 10 ritjes dit jaar heeft gedaan lijkt me? :P
pi_90292904
Laten we hopen dat ik vandaag dan wel gebeld wordt, dit schiet niet op ;(
pi_90295601
Ik surf stomtoevallig net naar Facebook en toen zag ik daar op de EW-pagina dat om 16.45 "onze" directeur op radio 2 is. En hoe laat is het nu?! :D
Toch eens even luisteren voor de fun :Y
pi_90295827
Ik zag het ook op twitter, ben ook aan het luisteren :P

Werd ook gebeld door een prive nummer, maar het was helaas iemand anders
pi_90295889
Het gaat over privéchauffeurs ;(
  woensdag 22 december 2010 @ 16:56:32 #39
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_90296181
Zo vandaag twee ritjes achter de rug, eerst van Rotterdam naar Apeldoorn en vervolgens van zwolle naar Breda. Het ging eigenlijk verrassend goed, geen grote vertragingen op de toch best grote trajecten :) Net even geluisterd naar radio 2, was wel grappig om even te luisteren het duurde alleen niet zo lang. Ik heb trouwens ook alleen visitekaartjes gehad van Easy Way, geen goodies helaas :(
pi_90296890
Ik heb ook nog een oranje polo van Easy Way. Was ter ere van het WK en het feit dat ze 20 jaar bestonden. Cadeautje tijdens de slipcursus.
pi_90297602
Ook weer terug van het ritje Stadskanaal - Nieuwegein. Was blij dat de Focus voorruitverwarming heeft, hij stond namelijk al een tijdje stil. Tank bleek ook nog leeg, en natuurlijk geen Esso in de buurt. Drama. Ruitensproeiers werkten ook niet (hele reservoir was bevroren }:|). Kon elke 50km weer ruiten gaan wassen bij het benzinestation.
pi_90300031
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik kreeg ook alleen visitekaartjes... :'(

Hebben jullie trouwens je loonstrook al gehad? Ik zit er echt hard op te wachten, ik wil duidelijkheid!
Ja, ik lig ook al dagen onder de brievenbus. Mijn uren kloppen ook van geen kant, en het is nu al 22 december. Zul je zien dat ze het pas na 1 januari doen ofzo. Naja. Het geld krijg je toch niet eerder dan de 15e van januari.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef RTS91 het volgende:
Ook weer terug van het ritje Stadskanaal - Nieuwegein. Was blij dat de Focus voorruitverwarming heeft, hij stond namelijk al een tijdje stil. Tank bleek ook nog leeg, en natuurlijk geen Esso in de buurt. Drama. Ruitensproeiers werkten ook niet (hele reservoir was bevroren }:|). Kon elke 50km weer ruiten gaan wassen bij het benzinestation.
Dat is zoooo waardeloos. :r Heb ik ook gehad met een Yaris. Laagstaande zon, en die sneeuwmeuk op je voorruit. Daardoor bijna op mn voorligger geknald, maar omdat deze Opel van die handige knipperende remlichten had bij (heel erg) hard remmen, merkte ik het nog net op tijd op. De volgende keer koop ik die antivries meuk gewoon op de Esso pas, veiligheid voorop.
pi_90303133
En weer niet gebeld, wat een tijd zo zeg... Ik krijg veel te veel vrije tijd zo, moet bijna maar eens aan schoolwerk gaan denken :P
pi_90303270
Hoezo sta ik niet meer in de OP? Kom uit Eindhoven en ben Hiker.

Waren jullie hiervan op de hoogte trouwens? Kreeg ik terug in een mail van de financiele administratie nadat ik vragen had gesteld over mijn uren. Ik vind het echt ronduit belachelijk.

quote:
Let erop! Wanneer je startadres in je woonplaats ligt er gerekend wordt vanaf het moment dat je bij de klant bent.
pi_90303997
Huh, dat is nou niet bepaald netjes. Stel jij woont aan de ene kant van Eindhoven en aan de andere kant moet zijn, dan ben je toch al gauw een half uur tot 3 kwartier onderweg als het niet langer is...
pi_90304352
Ja inderdaad, scheelde me 5 uur werktijd in die maand. Iemand die 200 meter van mij vandaan woont heeft als woonplaats 'Acht' en krijgt die uren er wel gewoon bij.
pi_90304983
Dat is idd minder, zeker in de spits kan dat wel ff duren.
pi_90306551
Hmm apart, kan er ook niets over vinden in de arbeidsovereenkomst.
Heel apart ook eigenlijk, als je met de bus naar het station gaat om vervolgens de trein te pakken krijg je wel uitbetaald, maar pak je de bus naar datzelfde station om daar over te stappen op de goede lijn, dan wordt het niet uitbetaald..
pi_90308028
Ja ik vind die hele opstapregeling raar.

Ik heb hier vlakbij mijn huis een bushalte die naar een treinstation gaat, maar omdat bij die bushalte maar één bus stopt mag ik die niet als startpunt opgeven.
Ik moet dus elke keer naar een andere bushalte, voor mij even ver rijden, maar die doet er veel langer over om bij dat station te komen.
pi_90308135
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Sobajo het volgende:

Waren jullie hiervan op de hoogte trouwens? Kreeg ik terug in een mail van de financiele administratie nadat ik vragen had gesteld over mijn uren. Ik vind het echt ronduit belachelijk.

[..]

Wat is dat nou weer voor een BS? Stel dat je in een grote stad woont als Amsterdam.. Daar kan je gemakkelijk een uur reizen voordat je bij je startadres bent.
  woensdag 22 december 2010 @ 21:17:05 #51
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90308950
Inderdaad, ik ben het wel een beetje zat, EW is zo ontzettend gierig.

Misschien moeten we een vergoeding gaan vragen voor het voorbereidend werk wat we doen.

Ik ben niet actief op zoek naar een andere werkgever, maar ik ben altijd nieuwsgierig.

Vrienden van mij verdienen ruim een euro of 2 meer dan ik doe bij EW.

Salaris EW'er : 20 jaar ¤ 6,50
Salaris AH : 20 jaar ¤ 8,27

:')
Ik bedoel......DAMN.
pi_90309021
Ook beetje flauw dat ze daar nu mee komen. Volgens mij mag het niet eens zo... ze hebben het nooit verteld.

@ Obama: Ja het salaris is onwijs laag, maarja, het werk is opzich wel relaxt.
En ik snap EW ook wel weer zolang ze wachtrijen hebben...
  woensdag 22 december 2010 @ 21:20:56 #53
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90309163
Het werk is opzich wel chill ja, maar ik ben niet vies van hard werken.

Op een gegeven moment mis je het socialiseren met collega's toch wel.

Ik zit nu te kijken of iets anders kan vinden en EW als 2e bijbaan erbij kan doen.
  woensdag 22 december 2010 @ 21:26:55 #54
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90309534
Ik denk dat de gemiddelde EWer 1 dag in de week werkt, sommige weken meer, laten we een gemmidelde van 12 uur p/w nemen.

EW
=48 uur p/m
=¤ 312,-

AH
=48 uur p/m
=¤ 396,96,-

Per jaar verdien ik dus ¤900,- minder dan een vakkenvuller 8)7.

Ik wil graag een jaarverslag zien ofzo van EW.
pi_90309825
Ik heb ook nog een baantje erbij als PR-student voor mijn hogeschool. Beetje op Open Dagen voorlichting geven en vragen beantwoorden.. En als je wilt kan je ook scholen door het land bezoeken.. EUR 9 per uur.

Het werk is wel gewoon heel leuk vind ik en je moet het echt hebben van de lange dagen. Ikzelf werk altijd best wel veel. Soms ook maanden met 90 à 100 uur, maar stel dat je dat doet tegen een uurloon van EUR 9.. Damn.
pi_90309951
Zoek dan een bijbaan waar je eigenlijk altijd terecht kunt. Als je dan niet door EW gebeld bent kun je daar heen. :)

Bij KvK betaal je 9 euro voor: Uittreksel + jaarrekeningen + concernrelaties + deponeringen + historie. :D

@ Mallet: ja, das bijna 1,5 keer zoveel, als je dat omrekent naar een jaar... ;(
pi_90310009
Ik heb ook nog een baantje erbij voor op zaterdag.. verdien per uur iets meer dan EW, maar wel vakantietoeslag, toeslagen en bonussen. Plus zo af en toe nog leuke cadeau's.
Maar EW is gewoon erg chill, je zit lekker op de weg of in het OV..en vooral de flexibiliteit is erg relaxed; dat heb je bij andere werkgevers niet.
  woensdag 22 december 2010 @ 21:35:11 #58
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90310050
Ja joh, een vriend van mij werkt op en zondagochten op schiphol, vanwege toeslagen verdient hij lekker 11 euri per uur.

Verdient per maand met gemak 400 euri, terwijl ik daar wel wat meer voor moet doen dan 1 dag werken.
pi_90310068
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef Viezze het volgende:
Plus zo af en toe nog leuke cadeau's.
Kerstpakket. O-)
  woensdag 22 december 2010 @ 21:37:56 #60
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90310244
Ik denk ook niet dat ik nu of binnenkort weg ga, maar ik ga me weer orienteren op de arbeidsmarkt.

Wie weet er een leuk bijbaan voor in het/de weekend/avond in Amsterdam ? :9
pi_90310288
Achter de bar? :D
pi_90310296
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Obama het volgende:
Ik denk ook niet dat ik nu of binnenkort weg ga, maar ik ga me weer orienteren op de arbeidsmarkt.

Wie weet er een leuk bijbaan voor in het/de weekend/avond in Amsterdam ? :9
Taxichauffeur verdient best wel goed..alleen de vraag is of je dat wil in Amsterdam :P
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Kerstpakket. O-)
Inderdaad 8-)
  woensdag 22 december 2010 @ 21:41:41 #63
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90310508
@Fireblast
Nee, ik hou er niet van om met klanten om te gaan :9~ vooral dronken klanten.

Dus geen callcenter of in de winkel staan.
@Viezze

Dat zou ik wel heel graag willen maar de die verdomde taxipas die kosten toch een hand vol duiten.
pi_90310845
Als je wat langer blijft werken kan je de afspraak maken dat zij (een gedeelte) van de taxipas betalen..
pi_90312233
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Obama het volgende:

Per jaar verdien ik dus ¤900,- minder dan een vakkenvuller 8)7.

Ik werk nu bij AH, niet eens als vakkenvuller maar als magazijnman maar ik ga daar weg om bij EW te werken.
Mijn loon ligt iets lager dan in jouw post, komt omdat ik bij Franchise werk en dus geen all-in loon heb.
Maar AH ben ik zat. Iedere zaterdag 13 uur de ballen uit mn broek werken om het er netjes uit te laten zien en een week later kan ik weer opnieuw beginnen. Bovendien kan ik bij EW veel meer uren draaien doordat ik tijdens het reizen met OV gewoon kan leren, kon ik bij AH niet.
Geloof me, werk in de AH is heel relaxt als je leuke mensen om je heen hebt, maar als die er niet zijn en je staat iedere ochtend om 6 uur vakken te vullen is het na een tijdje niet echt heel spannend werk meer.
pi_90312548
Dat is ook precies de reden dat ik weg ben gegaan bij C1000 toendertijd. Je moet echt geluk hebben wil je zo'n leuk baantje vinden. Nu is Easyway erg makkelijk omdat mijn rooster elke week flink varieert, maar ik heb het liefst inderdaad iets meer met collega's ed.
Had toen ik bij Easyway solliciteerde ook een sollicitatie kunnen pakken bij mediamarkt, maar die heb ik toen de deur gewezen. Achteraf best wel een beetje spijt van eigenlijk.
  woensdag 22 december 2010 @ 22:13:45 #67
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90312587
Ik heb het zelf ook gedaan van mijn 16e tot 18e dus ik weet waar jij het over hebt, maar waar ik werkte was het heel erg gezellig.

Ik vind alleen dat ik als 20 jarige met mijn niveau niet meer bij de AH kan werken.

Ik vind nu wel dat ik vaak hele saaie dagen meemaak, ik ga waarschijnlijk bij de 2e verjaardag van mijn roze pasje voor prive chauffeur solliciteren.
  woensdag 22 december 2010 @ 22:14:52 #68
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90312672
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef Jorian29 het volgende:
Dat is ook precies de reden dat ik weg ben gegaan bij C1000 toendertijd. Je moet echt geluk hebben wil je zo'n leuk baantje vinden. Nu is Easyway erg makkelijk omdat mijn rooster elke week flink varieert, maar ik heb het liefst inderdaad iets meer met collega's ed.
Had toen ik bij Easyway solliciteerde ook een sollicitatie kunnen pakken bij mediamarkt, maar die heb ik toen de deur gewezen. Achteraf best wel een beetje spijt van eigenlijk.
Jep Mediamarkt lijkt me ook heel chill, *kijkt nu op mm website voor vacatures*.
pi_90312698
Mmh, die 50 cent extra per uur is nog steeds belachelijk weinig voor het werk dat je doet. Je rijdt in superdure wagens, je staat in direct contact met de klant, en Joleen en Kim zitten chill achter hun telefoontje chauffeurtjes te helpen. Best wel frustrerend.

Ik kijk nu ook snel bij MM Deventer, maar de vacature is helaas al weg. en 13-32 uur is me iets teveel van het goede.
  woensdag 22 december 2010 @ 22:18:45 #70
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90312934
Mij gaat het dan niet om die enorme loonsverhoging, maar de mogelijkheid om in het weekend en avonden te werken.
pi_90313243
Is ook een punt idd, op zaterdag verveel ik me nu best vaak. Als ik nog bij MM terecht kan, is het nog maar de vraag of ze enigszins flexibel zijn. Anders wordt het avonden en weekend.
pi_90313564
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef Obama het volgende:

Ik vind alleen dat ik als 20 jarige met mijn niveau niet meer bij de AH kan werken.

Dat dus.

"Vroeger" (lees: 5 jaar geleden) toen wij als kleintjes opkeken tegen de jongens van 20 was het nog leuk. Tot kort geleden eigenlijk nog. Sinds een jaar is er een hele 'generatie' vertrokken, mensen van 14-15-16 jaar zijn ervoor in plaats en het niveau is echt gekelderd. Loop je daar als 20-jarige universitair student tussen Samantha en Ricardo van MBO niveau 1 (*no comment daarop, ieder zijn niveau maar ik voel me daar niet goed tussen*) zonder enige doorgroeimogelijkheden en het uitzicht dat wanneer je je eerste baan krijgt als enige ervaring neer kan zetten: '8 jaar vakkenvullen'. Niet dus. Verder heel fijn bedrijf om te werken hoor.
pi_90314705
Ik vraag me af in hoeverre hun concurrentiebeding stand houdt als je na je 3-maanden contract geen verlenging krijgt. Studeer zelf rechten, specialisatie arbeidsrecht, en heb het voorgelegd aan mijn docent en die moest er om lachen. Hier in Groningen zit namelijk eenzelfde werkgever, waar ik twee euro per uur meer zou verdienen. Maar ja, als je er met je werkgever niet uit komt over dat beding, moet je weer naar de rechter om te laten ontbinden en dat gaat je weer flink wat tijd kosten.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 22 december 2010 @ 22:47:24 #74
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90314950
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:43 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre hun concurrentiebeding stand houdt als je na je 3-maanden contract geen verlenging krijgt. Studeer zelf rechten, specialisatie arbeidsrecht, en heb het voorgelegd aan mijn docent en die moest er om lachen. Hier in Groningen zit namelijk eenzelfde werkgever, waar ik twee euro per uur meer zou verdienen. Maar ja, als je er met je werkgever niet uit komt over dat beding, moet je weer naar de rechter om te laten ontbinden en dat gaat je weer flink wat tijd kosten.
Ik vraag me af he......stel jij houdt je kop en nieuwe werkgever ook dan is er niets aan de hand toch?
pi_90315090
Je moet het sowieso ook niet hier melden (of via een kloon ofzo); ze kunnen hier wel als je wat auto's hebt gepost ("jeej, morgen audi a4!!") natrekken wie je bent.
pi_90315176
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef Obama het volgende:

[..]

Ik vraag me af he......stel jij houdt je kop en nieuwe werkgever ook dan is er niets aan de hand toch?
Volgens mij is er een bestand waar je kan zoeken op naam, en dan krijg je te zien bij welk bedrijf die persoon werkt/gewerkt heeft. Zo kwamen ze er bij mijn vorige werk (bij AH) achter dat ik bij een andere AH ontslag had genomen :D
#26 || Luciano da Silva
pi_90315340
Een concurentiebeding slaat in het algemeen nergens op, zeker niet als je huidige werkgever jou niet kan bieden (zoals loon en functie) wat een andere werkgever wel kan.

Dus als je weg wil, lekker doen en het niet hier neerzetten :)
  woensdag 22 december 2010 @ 22:53:42 #78
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90315416
Inderdaad, ik vraag me ook af in hoeverre EW daar achter aan gaat.....zou wel heel erg zielig zijn.
pi_90315442
Nee, ik wil niet weg, laat ik dat voorop stellen haha.
#26 || Luciano da Silva
pi_90317610
Lekkere discussie hier, is weer eens wat anders dan die ritverslagen haha. Maar wat betreft dat EW beleid m.b.t. salaris, extra's en ontslagregeling. Ik denk dat EW het in de loop der jaren gewoon zo goed heeft gedaan dat ze er niet om malen als er een chauffeur z'n biezen pakt omdat ie te weinig verdient. Er staan er letterlijk tientallen in de rij voor dat baantje. Pas als er een man of 200 begint te protesteren dan kunnen we wat bereiken. Maar gezien het gebrek aan contact tussen collega's, is die kans zeer klein.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Sobajo het volgende:
Huh, je staat er toch in? ;)
pi_90318392
quote:
Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Sobajo het volgende:

[..]

Volgens mij is dat pas sinds kort ingevoerd. Vorige maanden kreeg ik namelijk altijd het juiste aantal uren uitbetaald, en nu opeens 15 euro te weinig (ik heb nog geen loonstrookje, dus ik heb er nog niet over gebeld).

Wel een lullige maatregel, als ik naar een bedrijventerrein aan de andere kant van de stad moet ben ik zo drie kwartier onderweg, ook omdat ik dan vaak ver moet lopen vanaf de bushalte. Als ik een auto in bijv. Haren moet halen, ben ik er binnen een kwartier.
Ze hadden deze verandering in ieder geval even kunnen melden.
  woensdag 22 december 2010 @ 23:42:14 #82
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90318524
Hoe groot is de kans dat EW de arbeidsvoorwaarde drastisch verbeterd ? heel klein, dus huilie huilie heeft geen zin.

Er zullen inderdaad studenten in de rij staan omdat ze denken dat ze in hele toffe auto's mogen rijden etc.

Een dagje Renault Master dat moet je eens doen ^O^ .
pi_90319123
joppie_saus, werkte er vorig jaar een familielid van jou bij EW? :P

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=98&t=67552

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2010 23:54:22 ]
pi_90319564
Haha die reactie van easyway, geniaal :P
pi_90320358
Noem het maar geniaal... Natuurlijk moet de Radar-joppiesaus wel bedenken dat het nettoloon veel lager is. Maar meneer Capetti laat zijn zin...
quote:
Easy Way bestaat al bijna 20 jaar en er werken inmiddels meer dan 1100 studentenchauffeurs die wel blij zijn met deze bijbaan. Ik betreur het dan ook dat Joppie ontevreden was maar ik denk dat hij voortaan beter zijn arbeidsovereenkomst moet lezen en beter op moet letten bij de toelichting van onze instructeur.
... wel een beetje 'als je het niet leuk vind, rot dan lekker op' over komen.
pi_90320858
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
joppie_saus, werkte er vorig jaar een familielid van jou bij EW? :P

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=98&t=67552
wtf, dat ben ik niet
#26 || Luciano da Silva
pi_90322018
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Volgens mij is dat pas sinds kort ingevoerd. Vorige maanden kreeg ik namelijk altijd het juiste aantal uren uitbetaald, en nu opeens 15 euro te weinig (ik heb nog geen loonstrookje, dus ik heb er nog niet over gebeld).

Wel een lullige maatregel, als ik naar een bedrijventerrein aan de andere kant van de stad moet ben ik zo drie kwartier onderweg, ook omdat ik dan vaak ver moet lopen vanaf de bushalte. Als ik een auto in bijv. Haren moet halen, ben ik er binnen een kwartier.
Ze hadden deze verandering in ieder geval even kunnen melden.
Die hele regel raakt kant noch wal. Het slaat toch compleet nergens op dat door te voeren. Ja voor hun misschien wel, maar hoeveel van ons wonen niet in een gebied waar je binnen 10min in een andere woonplaats bent? En dan wordt de reistijd opeens wel vergoed? Hierover staat niks in de arbeidsvoorwaarden, dus ik vraag mezelf af in hoeverre ze dit zomaar eenzijdig mogen aanpassen.. Ik weet verder weinig van recht af.. Misschien moet Maharbal maar even om de hoek komen kijken 8-)
  donderdag 23 december 2010 @ 01:00:50 #88
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90322489
Hehe, we hebben voor alles wel een expert hier, laten we eens netwerken :7.

Wel grappig dat de directeur reageert op de site van radar, hij is blijkbaar geen fan van anonimiteit.
pi_90336854
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef Obama het volgende:
Hehe, we hebben voor alles wel een expert hier, laten we eens netwerken :7.

Wel grappig dat de directeur reageert op de site van radar, hij is blijkbaar geen fan van anonimiteit.
Met een hoop verschillende studierichtingen hier inderdaad ja. :P
pi_90342024
Iemand met rijbewijs BE? Als je morgen wil werken moet je even bellen, zie twitter
pi_90345304
Kut kut kut, mijn rij-examen BE is tijdje geleden uitgesteld en daarna heb ik er niet meer echt werk van gemaakt...Zonde :(
#26 || Luciano da Silva
pi_90349760
Morgen een ritje van 220 km, maar als ik de ritgegevens wil bekijken, krijg ik deze melding:

An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator.
If you are the system administrator please click here to find out more about this error.

Meer mensen die daar last van hebben?
pi_90349782
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:41 schreef joppie_saus het volgende:
Kut kut kut, mijn rij-examen BE is tijdje geleden uitgesteld en daarna heb ik er niet meer echt werk van gemaakt...Zonde :(
Zo erg is het nou ook weer niet toch? :*
pi_90350552
Ja, er is een storing bij EW, heb net al gebeld.

Ik heb morgen 2 ritjes, Groningen-Meerkerk en Culemborg-Groningen.
#26 || Luciano da Silva
pi_90350740
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, er is een storing bij EW, heb net al gebeld.

Ik heb morgen 2 ritjes, Groningen-Meerkerk en Culemborg-Groningen.
Dan heb je mazzel. Ik moet van Assen naar Bleiswijk, en dan weer met het OV terug naar Groningen. Hopelijk werkt de NS mee. :')
pi_90350938
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dan heb je mazzel. Ik moet van Assen naar Bleiswijk, en dan weer met het OV terug naar Groningen. Hopelijk werkt de NS mee. :')
Fleetport in Bleiswijk? Succes dan, want het OV is daar echt zwaar kut :P
pi_90351667
quote:

[..]

NS is momenteel zwaar ruk. Minder treinen in de vakantie + miljoenmiljard storingen = DRUK en vertraging. Mijn vertraging viel mee gisteren (max half uurtje ofzo).
pi_90352580
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Fleetport in Bleiswijk?
Jep. :P
pi_90354608
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Fleetport in Bleiswijk? Succes dan, want het OV is daar echt zwaar kut :P
Valt wel mee toch? Volgens google maps is er een halte 300m verderop waar elk half uur een bus naar Zoetermeer gaat.

Ik moet morgen wel al om 6:50 in de bus zitten. :Z
pi_90354733
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Volgens google maps is er een halte 300m verderop waar elk half uur een bus naar Zoetermeer gaat.

Ik moet morgen wel al om 6:50 in de bus zitten. :Z
Laat ik het zo zeggen: ik woon er hemelsbreed 20 kilometer vandaan, maar doe er met het OV 2.5 uur over om te komen :o
pi_90355359
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: ik woon er hemelsbreed 20 kilometer vandaan, maar doe er met het OV 2.5 uur over om te komen :o
Ik heb de eerste keer echt moeten zoeken naar Fleetport.. Eerst helemaal die straat ingereden en vervolgens maar omgekeerd en de auto langs de kant gezet. Liep ik toevallig de inrit in en zag ik de vlaggen van Fleetport.
pi_90363891
Hebben jullie al een loonstrookje gekregen? Ik nog niet.
  donderdag 23 december 2010 @ 22:53:08 #103
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90366785
Nope.....
pi_90366810
quote:

[..]

ik ben morgen ook in bleiswijk, uurtje of half 11 :P

@ LeTourdeFrance: Ik ook niet, maar ik heb ook niet gewerkt vorige maand :')
pi_90366813
Hier ook nog niet..
  donderdag 23 december 2010 @ 23:27:47 #106
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90368896
Ik moet vanuit Meerkerk via Houten naar Culemborg omdat ik autopapieren mee moet nemen ofzo.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 23 december 2010 @ 23:30:14 #107
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90369056
Maar ik snap er geen hout van. Ik moet voor Fleetrent rijden en dan moet ik gelijk EasyWay bellen? Er staat met koeienletters dat ik direct EW moet bellen na het controleren..
#26 || Luciano da Silva
pi_90369355
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef joppie_saus het volgende:
Maar ik snap er geen hout van. Ik moet voor Fleetrent rijden en dan moet ik gelijk EasyWay bellen? Er staat met koeienletters dat ik direct EW moet bellen na het controleren..
Fleetrent is nogal een strenge maatschappij voor Easy Way. Daarom is de procedure nogal belangrijk. Als je belt vragen ze of je de auto heel goed hebt gecontroleerd, of je de Fleetrent attentiekaart hebt ontvangen.. Of je die persoonlijk wil overdragen aan de nieuwe berijder (staan belangrijke telefoonnummers op in geval van schade e.d.) en of je na je rit het transportformulier wilt opsturen.

Tenzij de procedure onderhand anders is geworden.

In het begin belde ik altijd netjes, maar op een gegeven moment ken je het verhaal wel en weet je ook waar je goed aan moet denken.
  donderdag 23 december 2010 @ 23:39:33 #109
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90369589
Oke, prima. Weet ik in ieder geval waarom ik moet bellen. Nu nog even kijken hoe ik het handigst van Meerkerk naar Culemborg kan gaan.. Is half uurtje met de auto maar zo te zien blijkbaar bijna 2 uur met OV. En ik moet nog via Houten ook voor autopapieren..
#26 || Luciano da Silva
pi_90381162
Iemand een idee hoe zo'n klapper / ding met een klemmetje waar je op schrijft heet?
Mijne is bijna stuk dus ik wil even een nieuwe kopen voor hij helemaal kapot is, maar dan is het wel handig om te weten hoe zoiets heet. :)
pi_90383519
Hoe heet zo'n ding ook alweer... Insteekmap met klemmetje? Wat stom dat ik me dat niet kan herinneren zeg :S
pi_90385309
Klembord?
pi_90385892
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef Viezze het volgende:
Klembord?
And we have a winner!
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:17:54 #114
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90386938
Pff, was vergeten km-stand op te schrujven na aflevevering dus ik vraag de sleutels nog een keer flipt die man hem de man uit en roept dat ik daarmee te laat ben..EW gebeld en die vonden het niet erg maar echt rare reactie..Nu op weg naar Culemborg en dan weer naar huis...
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:02:20 #115
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90388605
damn brabant, brabant, brabant.
ik heb zo f*cking lang gewacht ouwe.

had bijna toestemming gehad om een taxi te pakken, maar op het laatste moment kwam de bus alsnog.
pi_90389804
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Fireblast het volgende:

[..]

ik ben morgen ook in bleiswijk, uurtje of half 11 :P

@ LeTourdeFrance: Ik ook niet, maar ik heb ook niet gewerkt vorige maand :')
Dat vroeg ik me nou af, als je helemaal niet hebt gewerkt, krijg je dan ook geen loonstrook? Want bij mijn vorige werkgevers kreeg je er wel gewoon een, met allemaal nulletjes en een paar centen ivm verzekering/pensioen/belasting ofzo..
pi_90399674
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hebben jullie al een loonstrookje gekregen? Ik nog niet.
Hier wel de loonstrook, kwam rond 14 binnen, dus ik gelijk bellen met Easyway, want het klopte niet. Zijn die luie donders al weekend aan het vieren. Of ik maandag even terug wil bellen :r
pi_90399825
Vrijdagmiddag is meestal niet het juiste tijdstip om naar de administratie te bellen nee :P
pi_90399842
Het aantal uur klopte hier exact met wat ik zelf ook had berekend :o
Ik heb alleen ineens een kilometervergoeding gekregen, wat dat dan ook mag zijn...
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:29:21 #120
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90399998
Ik heb 20 minuten niet, maar goed.

Die planningen zijn ook krap strak trouwens. Ben lopend sneller geweest dan met OV, en haalde mijn eindtijd van 16:00u in Groningen terug niet. Wel over gebeld, is goed opgelost door de auto bij de klant thuis af te leveren maar goed. Vinden ze het erg als je een keer je eindtijd niet haalt?
#26 || Luciano da Silva
pi_90400412
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb 20 minuten niet, maar goed.

Die planningen zijn ook krap strak trouwens. Ben lopend sneller geweest dan met OV, en haalde mijn eindtijd van 16:00u in Groningen terug niet. Wel over gebeld, is goed opgelost door de auto bij de klant thuis af te leveren maar goed. Vinden ze het erg als je een keer je eindtijd niet haalt?
Nah dat lijkt me niet, heb ook weleens een tijd niet gehaald vanwege strakke planning, files etc. Moest toen ook op een privé adres zijn, gewoon gebeld en in samenspraak opgelost...was geen probleem verder.
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:52:36 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90401071
Oke, nice. Scheelt weer.

Ik vind het wel chill dat ik verschillende auto's rijdt, ouders zoeken op termijn nieuwe auto nu kan ik beetje zeggen wat wel en niet goed rijdt :9
#26 || Luciano da Silva
pi_90403675
Maandag voor het eerst een chevrolet ;p eens kijken of dat fijne auto's zijn.
pi_90403788
Mallet ik woon ook in de buurt van DTC. Maar mijn vraag is of je genoeg ritten krijgt aangeboden.
If not now, then when.
pi_90405524
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef Viezze het volgende:
Klembord?
Thanks. :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me nou af, als je helemaal niet hebt gewerkt, krijg je dan ook geen loonstrook?
Nope, of hij is zoekgeraakt ofzo. :')

@ Irritatie100: dat had iemand een paar topics terug (?) ook volgens mij... hoeveel kmvergoeding heb je gehad dan? Heb je nooit ergens met je privéauto heen gereden ofzo?
pi_90410669
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Thanks. :)

[..]

Nope, of hij is zoekgeraakt ofzo. :')

@ Irritatie100: dat had iemand een paar topics terug (?) ook volgens mij... hoeveel kmvergoeding heb je gehad dan? Heb je nooit ergens met je privéauto heen gereden ofzo?
17 euro aan kilometervergoeding. Ik heb geen eens een eigen auto, dus dat lijkt me sterk :P
Als ik een startadres heb op een plaats die onmogelijk met het OV te bereiken is, dan brengt een van m'n ouders me soms wel eens, maar dat laat ik EW nooit weten dus dat lijkt me ook niet...
pi_90415758
Nee maar ze zien dan wel dat je startadres anders is toch? Ik heb nl. ook kmvergoeding gekregen, omdat ik aantal keer naar treinstation 20km verderop ben gereden met auto omdat dat me gewoon dik anderhalf uur reizen scheelt. Ook ben ik een keer met eigen auto naar leasemaatschappij gereden, want ik moest daar auto halen, naar gouderak brengen, daar weer een meenemen naar zelfde maatschappij waar mijn auto stond ;)
  vrijdag 24 december 2010 @ 23:48:33 #128
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90417938
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:52 schreef joppie_saus het volgende:
Oke, nice. Scheelt weer.

Ik vind het wel chill dat ik verschillende auto's rijdt, ouders zoeken op termijn nieuwe auto nu kan ik beetje zeggen wat wel en niet goed rijdt :9
Volvo S40 of Volvo S60, heerlijke wagens.
pi_90418906
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mallet ik woon ook in de buurt van DTC. Maar mijn vraag is of je genoeg ritten krijgt aangeboden.
Het is wel een vrij slechte regio vind ik persoonlijk. In de drukkere periodes heb je gewoon werk, maar je moet er wel rekening mee houden dat 1,5 uur reizen met het OV naar je startadres echt geen uitzondering is. Daarnaast zit ik altijd meteen thuis zodra het werk afneemt, dus dat is wel minder. Soms kan ik opeens heel veel werken maar anders kan ik het inschatten op 60 % werk 40 % thuis van je beschikbaarheid. Ik heb het ook wel eens de planning gebeld als ik een paar dagen niet ingezet was, maar dan vertelde ze dat het eigenlijk altijd heel rustig in mijn regio is. Verder is het natuurlijk afhankelijk van het aantal beschikbare chauffeurs.. Ik bedoel ze kunnen mij naar Arnhem sturen waar het wat drukker is, maar de kans is natuurlijk ook groot dat ze gewoon chauffeurs in Arnhem hebben wat dus goedkoper is.
pi_90419022
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef Obama het volgende:

[..]

Idd, sinds kort hier ook een S60 thuis, heerlijke bak.
pi_90420773
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef Obama het volgende:

[..]

S60 of S80 dan, dat zijn de echte! Sowieso een T5 of D5 motor erin!
  zaterdag 25 december 2010 @ 01:08:14 #132
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90421119
Hangt allemaal van het budget af, anders had ik een Porsche 911 GT2 RS voorgesteld.
pi_90425366
Bugatti Veyron :z
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef MageTwan het volgende:
Nee maar ze zien dan wel dat je startadres anders is toch? Ik heb nl. ook kmvergoeding gekregen, omdat ik aantal keer naar treinstation 20km verderop ben gereden met auto omdat dat me gewoon dik anderhalf uur reizen scheelt. Ook ben ik een keer met eigen auto naar leasemaatschappij gereden, want ik moest daar auto halen, naar gouderak brengen, daar weer een meenemen naar zelfde maatschappij waar mijn auto stond ;)
Als ik me laat brengen vul ik de ritbon gewoon in alsof ik het OV zou hebben genomen.
pi_90426595
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 01:08 schreef Obama het volgende:
Hangt allemaal van het budget af, anders had ik een Porsche 911 GT2 RS voorgesteld.

S60 en S80 van een paar jaar oud zijn voordeliger in aanschaf dan een S40/V50 (een Focus zeg maar...)

[ Bericht 9% gewijzigd door RTS91 op 25-12-2010 11:46:20 ]
  zaterdag 25 december 2010 @ 15:05:47 #135
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90432490
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 11:40 schreef RTS91 het volgende:

[..]

S60 en S80 van een paar jaar oud zijn voordeliger in aanschaf dan een S40/V50 (een Focus zeg maar...)
Haha, zo kunnen we alles relativeren :9 .

Volvo heeft mij in iedergeval positief verrast, toch wel beter dan een vw(meeste).
  zaterdag 25 december 2010 @ 15:18:45 #136
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90432845
We hebben nu Skoda en Peugeot :P Zal wel weer zoiets worden.
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 25 december 2010 @ 16:32:32 #137
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90434400
Haha, tsja over smaak valt niet te twisten hé!
  zaterdag 25 december 2010 @ 19:24:18 #138
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90437430
Klopt. Skoda en Peugeot zijn allebei awesome _O_ Peugeot is half van mij, een 309 van 19 jaar oud die afgelopen november weer probleemloos door de keuring gleed _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_90438637
Nice ;) Hebben hier thuis mijn eigen vw Polo uit '95, die na een motorbeurtje + velgen zo'n 3000 euro kostte en echt rijdt als een zonnetje, een Renault Megan Scenic van mijn moeder wat ook goede auto is, alleen klinkt als rijdende computer en is heel log in het sturen (net een bus). Dan hebben we nog Suzuki Jimny van mijn vader, en dat is echt de perfecte auto met dit weer!!! Heerlijk met achterwielaandrijving ronddriften en als je vast komt te zitten, dan gooi je hem in 4wieldrive en ben je weer vrij :)
pi_90446740
Ik deel samen met mijn moeder een Peugeot 306 uit '93 die dit jaar ook zonder enkel mankement door de APK kwam.
pi_90447087
A6 uit 2000.
If not now, then when.
pi_90447310
Ik rij ofwel in de Suzuki Swift van m'n moeder ofwel de Ford Mondeo van m'n vader. Beiden van bouwjaar 2009. Voorlopig nog geen behoefte aan een eigen auto eigenlijk, zo werkt het prima :P
pi_90455221
Mijn ouders rijden in een Seat Altea, echt een superfijne auto. Half januari komt er een nieuwe Fiat Punto Evo, ook een prima auto.

Ik vind een eigen auto ook niet nodig, dan moet ik er dingen voor laten en dat wil ik niet. Fietsen wil ook prima
pi_90456249
Ik kan hem eigenlijk altijd wel meenemen. Ik hoor wel eens van vrienden die het van tevoren moeten aankondigen en echt moeten vragen of ze de auto mee mogen nemen. Vaak weet mijn moeder toch wel dat ik met de auto ga dus daar is verder geen overleg voor nodig.. Soms als ze eerder naar haar werk gaat en op de fiets gaat schrijft ze wel eens een briefje met: jij hebt de auto. Dan denk ik YES dat scheelt me weer een 3 kwartier reistijd naar school :P.
pi_90456332
Ik ben op zoek naar twee personen die vandaag in de buurt van Hilversum/amsterdam/amersfoort zijn en morgen voor 10 uur een pakketje kunnen afleveren in Vlissingen en de ander in Alkmaar. Pakketjes kom ik vandaag zelf even brengen.

15 euro per pakketje

Sms me even op 0610231325 als je kunt.
pi_90458796
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Jeffo het volgende:
Ik ben op zoek naar twee personen die vandaag in de buurt van Hilversum/amsterdam/amersfoort zijn en morgen voor 10 uur een pakketje kunnen afleveren in Vlissingen en de ander in Alkmaar. Pakketjes kom ik vandaag zelf even brengen.

15 euro per pakketje

Sms me even op 0610231325 als je kunt.
Denk niet dat het in dit topic gaat lukken. Inhoud pakketje?
pi_90460086
Benzinekosten zijn al hoger dan 2 x 15 euro.
pi_90489037
Ah kut, 6 km. te hard op de A1, met een Arval ritje nog wel. Wel vreemd, in het pdfje staat dat ik 59 euro moet betalen incl. de admin kosten. Maar in de mail staat dat ze alleen de 30 euro voor de boete inhouden. Ik zie het wel.
pi_90494475
Morgen weer een tocht naar Born, en vanuit daar naar Hilversum. Dat wordt weer kilometers maken!
pi_90494645
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef Jorian29 het volgende:
Ah kut, 6 km. te hard op de A1, met een Arval ritje nog wel. Wel vreemd, in het pdfje staat dat ik 59 euro moet betalen incl. de admin kosten. Maar in de mail staat dat ze alleen de 30 euro voor de boete inhouden. Ik zie het wel.
Krijg je ook een foto enzo erbij?

Volgens mij ben ik een tijdje in een mooie Audi geflitst (eerst een enige keer dat ik te hard reed :/) en dan wil ik er eigenlijk wel een foto bij hebben voor dat geld. :P

Wanneer ben je geflitst eigenlijk?
  maandag 27 december 2010 @ 14:54:57 #151
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90495026
Eigenlijk best genaaid dat Arval 25 euro extra inhoudt. Moet maar even extra oppassen met hun dus.
#26 || Luciano da Silva
pi_90499200
Ik was 8 november geflitst, en ik kreeg vanmiddag het mailtje. En nee, een simpel pdfje met een kennisgeving. De bekeuring zelf zit er niet bij. Het was zelfs een trajectcontrole, bij Utrecht daar. Maar het was een dikke bmw, dus ik sta er zelf niet echt van te kijken. Ik rij ook vaak randje maximumsnelheid.

Morgen 2 ritjes, van Vaassen naar De Meern, en weer terug, in een scenic en een seat exeo.
pi_90500526
Ik mag morgen van Maliskamp (off all places, bestaat niet eens volgens 9292, gelukkig brengt een vriend van me me ff weg :) ) naar Barneveld voor Arval in een (roffel roffel roffel) PEUGEOT EXPERT. Van alle auto's die je kan krijgen krijg ik zo'n afgetrapt k*tbusje, haha.
pi_90502240
Niet gebeld hiero (wat ik eigenlijk ook niet verwacht had).
pi_90503944
Haha geen auto voor mij, nee nee, dit wordt over een maand mijn schatje: kawasaki ninja 250r
pi_90512740
Morgen eerste rit! BMW 320d bij Fleetport Nieuwegein ophalen, bij een particulier beneden de rivieren brengen en op hetzelfde adres 'een huurauto' mee terug nemen naar Nieuwegein. Ben benieuwd hoe het loopt!

[ Bericht 0% gewijzigd door CvHof op 27-12-2010 22:42:32 ]
pi_90512816
Prima auto zo voor de eerste keer
pi_90514512
quote:
15s.gif Op maandag 27 december 2010 22:08 schreef CvHof het volgende:
Morgen eerste rit! BMW 320d bij Fleetport Nieuwegein ophalen, bij een particulier beneden de rivieren brengen en op hetzelfde adres 'een huurauto' mee terug nemen naar Nieuwegein. Ben benieuwd hoe het loopt!
Succes! ;)
pi_90514949
Aansluitende ritten zijn fijn!

En zeker een mooie auto! Ik heb nog geen BMWs gereden voor Easyway (behalve de rijtest)
pi_90515047
Ik heb enorm veel 1-series gereden en een keer een 5-serie Touring.
pi_90517591
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb enorm veel 1-series gereden en een keer een 5-serie Touring.
Ik maar 4x een 1-serie ofzo.. Denk 3x een 3-serie en een keer of vijf een 5-serie.
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:03:22 #162
329695 Ozjifu
Oosjiefoe, ja. Aangenaam.
pi_90523285
Ben opzoek naar werk en zou dit misschien wel willen doen :P

Het is alleen best lang geleden dat ik voor het laatst gereden heb, hehe.
pi_90527614
Dat moet niet zo'n heel groot probleem zijn..als je zorgt dat je voor de 'rijtest' weer een paar keer hebt gereden komt dat wel goed.
pi_90535005
Leuke eerste dag hoor! Moest een 320d touring wegbrengen en een V70 mee terugnemen. Allebei erg fijne auto's om in te rijden! :)
pi_90535112
Damn nice CvHof, denk dat de meeste het slechter hebben getroffen op hun eerste werkdag :P.
pi_90535419
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef enpe het volgende:
Damn nice CvHof, denk dat de meeste het slechter hebben getroffen op hun eerste werkdag :P.
Mijn eerste rit was in een Mini Cooper, ook niet vervelend.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:06:17 #167
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90535816
Mijn eerste rit een Fiat Panda :( Gelukkig kreeg ik op de terugweg wel een full-options VW Passat :D
#26 || Luciano da Silva
pi_90540559
Hmm, vandaag die Peugeot Expert... Dat bleek een afgetrapt KPN-busje te zijn. Geen radio, kachel alleen maar standje bloedheet, begrensd op 110, deur dichtgevroren dus rechts instappen, geen aansteker voor TomTom... Was niet bepaald een pretje :'(

Ben net al gebeld voor vrijdag: een ford focus van Den Bosch naar Gennep en dan een vw Passat van Arnhem naar Nijmegen ;)
pi_90540825
Ben ook al gebeld voor vrijdag, ritjes naar het zuiden des lands. Vaassen naar Best in een Volvo V50, en dan van Venray naar Zeist in een VW Passat. Leuk afsluitertje van het jaar.
pi_90541030
Nu al gebeld? :o ik wil ook ;(
pi_90541320
Nu al gebeld voor vrijdag? Waarom gebeurt dat donderdag niet? Mja, ik ga gewoon 's middags al beginnen aan het bier denk ik :9

Mijn eerste werkdag begon trouwens met een Toyota Aygo en een Seat Leon :D
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:38:54 #172
329695 Ozjifu
Oosjiefoe, ja. Aangenaam.
pi_90541944
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:07 schreef Viezze het volgende:
Dat moet niet zo'n heel groot probleem zijn..als je zorgt dat je voor de 'rijtest' weer een paar keer hebt gereden komt dat wel goed.
Wat moet je voor die rijtest doen dan?
pi_90542220
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef Ozjifu het volgende:

[..]

Een klein uurtje rondrijden in een BMW 5-serie. Zolang je geen gekke dingen doet tijdens die rit ben je aangenomen.
pi_90543920
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef Ozjifu het volgende:

[..]

zorgen dat je niet per ongeluk de koppeling in wil trappen :+
als dat je lukt en je rijdt verder niemand dood dan is de kans heel klein dat je het niet gehaald hebt :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:30:45 #175
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90544214
Mijn eerste rit was een busje van klm, volgens mij een ford transit.
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:31:24 #176
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90544252
Of de rijtest in een Mercedes Benz S-Klasse, die ik had O+ Man, wat een auto was dat. Veel beter dan die BMW _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_90544396
Mercedes is sowieso beter dan BMW vind ik ;)
pi_90544662
Qua rijeigenschappen kan een Mercedes niet op tegen een BMW! Ik heb zelf niets met Mercedes, doe mij maar BMW. RWD ftw!

Net terug uit Born, toch weer bijna 500km gemaakt!
pi_90547842
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:40 schreef RTS91 het volgende:
Qua rijeigenschappen kan een Mercedes niet op tegen een BMW! Ik heb zelf niets met Mercedes, doe mij maar BMW. RWD ftw!

Allebei natuurlijk niet verkeerd, maar BMW staat bij mij toch echt bovenaan het lijstje.

Mijn eerste rit was in een Citroën Berlingo.. Was meteen mijn meest afgetrapte auto ooit. Als je de koppeling op liet komen knalde hij gewoon keihard naar voren.. Probeer je even voorzichtig weg te rijden op een parkeerplaats.
pi_90548709
Pff weer niet gebeld..kon gelukkig op de valreep nog bij mijn andere werkgever terecht :P
pi_90548988
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:40 schreef RTS91 het volgende:

Heeeeeerlijk zo veel kilometers. Toen ik nog veel voor Koopman werkte maakte ik ook regelmatig dagen met 400km. Zo nice van die lange ritten.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:25:10 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90549176
Ik had afgelopen vrijdag ook dik 450 kilometer. Heerlijk, dat rijden.
#26 || Luciano da Silva
pi_90555366
Als ik op een dag twee ritjes van meer dan een uur heb dan ben ik al blij. :P

Misschien een tip voor de mobiele gebruikers:
Als ik thuis m'n reis plan dan zoek ik op 9292ov.nl altijd zo'n QR code erbij. Die print ik dan mee, en als ik dan bij m'n afleveradres sta dan check ik nog even snel wat de snelste route is. :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:45:50 #184
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90556039
Ik heb het gezien ja, maar heb alleen nog geen geschikte scanner gevonden voor de BlackBerry ;(
#26 || Luciano da Silva
pi_90556676
Ik gebruik altijd 9292ov app op m'n iPhone. Die navigeert gelijk mijn looproute erbij, zou niet zonder kunnen!
pi_90556686
Pakt hij met die code dan direct de komende aansluiting? Of die je op hebt gezocht. Want dat eerste zou wel handig zijn, vul het altijd meerdere keren in zo op de dag.
pi_90556835
Hij pakt de code waarvoor je hem hebt gemaakt zegmaar. Meestal doe ik er drie: opstaplocatie -> beginadres; afleveradres 1e rit -> beginadres van 2e rit; afleveradres van 2e rit -> opstaplocatie, scheelt me al heel wat getyp onderweg. :P

Zo'n app is helemaal handig idd, maar voor windows mobile is er geen goede app volgens mij :/
pi_90557006
Maar pakt hij de huidige tijd, of de tijd waarvoor die is aangemaakt? Heb net 9292ov voor android gedownload, daar kan je blijkbaar ook routes opslaan; best handig
pi_90558326
De tijd waarvoor hij is aangemaakt; je ziet daaronder een overzichtje met iets van 3 tijden eerder en 3 later, dus als je een beetje schat hoe laat je 'm ongeveer nodig hebt dan red je het wel.

Als er een app is dan kun je beter die gebruiken denk idd. :')
pi_90568743
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Fireblast het volgende:
Hij pakt de code waarvoor je hem hebt gemaakt zegmaar. Meestal doe ik er drie: opstaplocatie -> beginadres; afleveradres 1e rit -> beginadres van 2e rit; afleveradres van 2e rit -> opstaplocatie, scheelt me al heel wat getyp onderweg. :P

Zo'n app is helemaal handig idd, maar voor windows mobile is er geen goede app volgens mij :/
Voor Win Mobile moet je eens zoeken naar iNigma reader. Da's zo'n QR scanner. ;)
pi_90576689
Weer twee ritjes voor morgen. Startadres wordt wel een drama, tegen de Duitse grens....oftewel eerst 2,5 uur onderweg. Dat wordt vroeg opstaan (heb de aanvangstijd al uurtje kunnen uitstellen gelukkig).
pi_90577632
Mag hopen dat ik vanaf volgende week weer gewoon ritjes heb; las ik het zo zie heeft iedereen wel wat te doen behalve ik :P
Misschien helpt het ook nog mee dat ik in de vakantie beschikbaar was vanuit Zwolle ipv Groningen, dat is volgende week ook weer normaal :)
pi_90577845
Hier ook niets te doen hoor Viezze :P
pi_90578783
Dat is dan een schrale troost :P
pi_90578825
Ik zie net op facebook dat het vrijdag en maandag druk wordt. Zit nog te twijfelen o m misschien toch maar vrijdag te werken.
pi_90579266
Voor vrijdag wist ik het gister al, dus dan zoeken ze inderdaad vast nog wel mensen ;)
pi_90580035
Ze riepen inderdaad op om vrijdag te gaan werken. Maar ik heb al een feestje gepland staan dat in principe om 16.00 al begint :P Maar het is niet erg om later te komen, dus zit toch nog stevig te twijfelen om te werken en dan rechtstreeks daarheen te gaan..
  woensdag 29 december 2010 @ 14:02:12 #198
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90580940
Ik heb mezelf al een tijd geleden beschikbaar gezet voor vrijdag. Hopen maar dat ik werk krijg.
#26 || Luciano da Silva
pi_90585158
Jullie ook persoonlijk bedankt via de mail door Barend van EW? Die beloofde verbetering in administratie zou wel super zijn! Gister voor het eerst het arval formulier via mijn mobieltje verstuurd via easyway.nl/autotransport, dat werkt eigenlijk perfect :)
  woensdag 29 december 2010 @ 15:36:25 #200
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90585356
Jep, mail gehad. Net ook even gebeld naar EasyWay. Er is werk voor me voor vrijdag maar ze hebben voorlopig alleen nog geen aansluitende combo's voor mij. Maar anders krijg ik gewoon enkele rit. Ze bellen me morgen terug :)
#26 || Luciano da Silva
pi_90585410
Nou, die combo die ze mij aanbieden is anders ook een vreemde, haha. Ik moet van Gennep (limburg) met het OV naar Arnhem haha
pi_90585457
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze riepen inderdaad op om vrijdag te gaan werken. Maar ik heb al een feestje gepland staan dat in principe om 16.00 al begint :P Maar het is niet erg om later te komen, dus zit toch nog stevig te twijfelen om te werken en dan rechtstreeks daarheen te gaan..
Je kunt ook even bellen en zeggen dat je rond 16:00 in plaats X moet zijn, misschien dat ze dan wat kunnen plannen?
pi_90585597
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Je kunt ook even bellen en zeggen dat je rond 16:00 in plaats X moet zijn, misschien dat ze dan wat kunnen plannen?
Het is gewoon in m'n woonplaats, dus dat is het probleem niet :P
Het is ook niet erg om wat later aan te komen daar, maar het is bij iemand thuis en ik zou ook nog wat boodschappen regelen plus de muziek. En om nou de hele dag met allemaal flessen cola/bier/zakken chips en een laptop rond te lopen zie ik ook niet echt zitten :D
Maar aan de andere kant wil ik wel graag werken, is alweer 2 weken geleden namelijk...

Mail zit er trouwens wel goed uit! Beter gaan ze de ritbonnen digitaliseren, dat zou ik echt een enorme verbetering vinden!
pi_90589314
Ja of een antwoordnummer nemen :P
pi_90589804
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef Haque het volgende:
Ja of een antwoordnummer nemen :P
Mwoah, dat vind ik nog geen eens een probleem, ik koop de postzegels toch nooit zelf :P
pi_90591171
Digitaal zou wel echt een verbetering zijn. :)
En alleen schade laten noteren bij bedrijven die er echt naar kijken, 9 van de 10 keer schrijf je al die schade voor niks op. ;(

Ik heb al ritjes voor vrijdag en voor maandag, het zal wel echt druk zijn. :o
pi_90591284
Zo, ik heb ook werk voor maandag, net gebeld. Deventer baarn, baarn diemen en dan amsterdam almere. Lang dagje gelukkig.
  woensdag 29 december 2010 @ 17:54:17 #208
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90592067
Ik heb vrijdag 2 ritten, alkmaar naar eindhoven en van venlo naar almere.

Ik las net iets op facebook:
En wanneer krijgen we de nieuwjaarsbonus??

Weet iemand hier iets van, of moet ik dit als grap zien ? :X

PS:Oudejaarsdag 2010 31 december 2010 vrijdag

Vrijdag is een erkende feestdag....krijgen we 200% uitbetaald?
pi_90592165
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef Obama het volgende:
Vrijdag is een erkende feestdag....krijgen we 200% uitbetaald?
Als je kunt rekenen.... reken d'r maar niet op :+

Maar wat stond er over de nieuwjaarsbonus dan?
  woensdag 29 december 2010 @ 18:06:26 #210
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90592536
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Als je kunt rekenen.... reken d'r maar niet op :+

Maar wat stond er over de nieuwjaarsbonus dan?
Hoezo niet! :|W , nog nooit meegemaakt dat ik op een feestdag geen toeslag kregen.

SPOILER
pi_90592880
Oudjaarsdag is geen erkende feestdag toch?
  woensdag 29 december 2010 @ 18:16:49 #212
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90593019
Blijkbaar niet.
pi_90593667
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Viezze het volgende:
Oudjaarsdag is geen erkende feestdag toch?
Oudjaarsdag niet, nieuwjaarsdag wel :)
pi_90603642
vrijdag en maandag dus veel werk.. hoop dat ze wat doorschuiven. Morgen en maandag ben ik niet beschikbaar, dinsdag en volgende week donderdag wel..
pi_90603919
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef Obama het volgende:

[..]

Hoezo niet! :|W , nog nooit meegemaakt dat ik op een feestdag geen toeslag kregen.
EW is niet echt de meest gulle werkgever die er bestaat heb ik het idee :')
pi_90605280
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef Fireblast het volgende:

[..]

EW is niet echt de meest gulle werkgever die er bestaat heb ik het idee :')
We kunnen blijven klagen, maar veel beter zal het voorlopig niet worden. Daarom ben ik al blij dat ze iets gaan doen met digitalisering van de administratie.

Shit, ik kom pas maandag in Utrecht dus kan dan pas mijn loonstrookje bekijken. Ik wil het zo graag weten wat ik mis. :'(
pi_90606097
Weet iemand of easyway een ondernemingsraad heeft? Is verplicht, maar je hoort er nooit wat van. Een OR zorgt er vaak wel voor dat de arbeidsvoorwaarden in ieder geval niet verslechteren.
pi_90606487
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

We kunnen blijven klagen, maar veel beter zal het voorlopig niet worden. Daarom ben ik al blij dat ze iets gaan doen met digitalisering van de administratie.

Shit, ik kom pas maandag in Utrecht dus kan dan pas mijn loonstrookje bekijken. Ik wil het zo graag weten wat ik mis. :'(
Ik klaag niet hoor :P die ene dag dubbel loon kan ik ook wel missen, en als de lonen hoger waren dan had ik waarschjnlijk nu nog steeds op de wachtlijst gestaan
pi_90607905
@ Viezze
Daar zeg je wat. Vraag het op de facebook pagina... :P

@Fireblast
Nee zo bedoel ik het ook niet, maar het is toch een klein klaagpunt haha.
pi_90608512
Die facebookreacties op die nieuwjaarsbonus zijn ook wel grappig... Slipcursusje en een setje winterbanden. :p
pi_90608679
Hmm heb geen facebook, wordt lastig dus :P
Heb er wel eens op gekeken maar heel veel staat er niet op.
pi_90611867
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef Hojdhopper het volgende:
@Fireblast
Nee zo bedoel ik het ook niet, maar het is toch een klein klaagpunt haha.
Gewoon altijd wat te zeiken willen hebben :P

Maar staat nog niet veel op die Facebookpagina idd, ben benieuwd of ze de 1000 gaan halen :')
pi_90622667
Op de valreep van 2010 nog een paar ritten. OV = morgen geldig, toch?
pi_90622731
Ik hoop het wel, maar neem voor zekerheid wel even wat geld mee! Ik doe 4 provincies aan, dus dan is dat een duur grapje anders misschien ;)

Volgens mij is nieuwjaarsdag (zaterdag dus) de officiële feestdag en is OV morgen dus gewoon geldig ;)
pi_90624730
Hojdhopper _O_
  donderdag 30 december 2010 @ 14:18:01 #226
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90627587
Morgen auto ophalen in Zwolle en terugrijden naar Groningen. Vind ik eigenlijk wel prima.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 30 december 2010 @ 14:27:03 #227
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90628008
Goed, ik heb een nieuw loonheffingsformulier gekregen. Als ik wil dat EW niks inhoudt, wat moet ik dan invullen?
#26 || Luciano da Silva
pi_90628832
Iets met: Ja, ik wil de loonheffing toepassen op mijn werkgever.
Opsturen en het is gefixed.
pi_90629066
quote:
Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen auto ophalen in Zwolle en terugrijden naar Groningen. Vind ik eigenlijk wel prima.
Dat zijn wel erg korte ritjes!

Ik zit nu in de trein terug van Den Haag. Ritje Almere ging niet meer door.
  donderdag 30 december 2010 @ 14:56:25 #230
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90629426
Kort ritje vind ik niet erg voor een keer. Plus ik ben voor 12 uur weer in Groningen en kan daarna lekker feesten :9
#26 || Luciano da Silva
pi_90630998
quote:
Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef joppie_saus het volgende:
Kort ritje vind ik niet erg voor een keer. Plus ik ben voor 12 uur weer in Groningen en kan daarna lekker feesten :9
True. Ik ga niet werken morgen denk ik. Heb er weer twee volle dagen opzitten deze week. Morgen uitslapen!
pi_90631073
Ik ga toch ook maar niet werken morgen. Biertjes drinken en uitslapen gaat het definitief worden :P
pi_90634491
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Impulsief het volgende:
Hojdhopper _O_
Huh? :P

Morgen twee ritjes, Breda-Eindhoven in een VW Jetta en Veghel-Breda in een E220 CDI, mooie jaarafsluiter. :)
  donderdag 30 december 2010 @ 17:35:20 #234
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90637683
Ik heb een Opel Astra SW morgen. Helaas niet het nieuwe model ;(
#26 || Luciano da Silva
pi_90637801
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een Opel Astra SW morgen. Helaas niet het nieuwe model ;(
Zuuuur, verschrikkelijk auto :r ! De nieuwe Astra SW zal nog wel even op zich laten wachten voordat ie op de Nederlandse wegen rijd. Is in ieder geval een veel betere auto!
  donderdag 30 december 2010 @ 18:25:20 #236
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90639793
Hmm ik heb rijles gehad in zo'n Opel, twee jaar terug. Vond het toen best meevallen :9
#26 || Luciano da Silva
pi_90640120
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:25 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm ik heb rijles gehad in zo'n Opel, twee jaar terug. Vond het toen best meevallen :9
Nou hopelijk als je wat meer auto's heb gereden dat je er dan anders over denkt :D! Die stoelen alleen al.... :{ Ik heb nog maar weinig positieve reacties gehoord.
pi_90646088
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Nou hopelijk als je wat meer auto's heb gereden dat je er dan anders over denkt :D! Die stoelen alleen al.... :{ Ik heb nog maar weinig positieve reacties gehoord.
Ik sluit mij er gedeeltelijk bij aan. Ik heb de Astra SW 1.3 diesel in het centrum van Den Haag gereden en je kan je echt geen auto voorstellen die op dat moment slechter rijdt.. Echt compleet dood in de lage toerentallen.. Hakerige versnellingsbak.. Maar ik heb hem ook wel eens gereden met een sterkere (kan ook niet anders) dieselmotor.. 1.9 bijvoorbeeld en dan vind ik hem al een stuk beter.
pi_90646423
Nou 't ziet er naar uit dat Easyway niet meer haalbaar is voor mij xD.. andere baantje vreet teveel tijd op dus ik denk dat ik er na januari de brui aan geef... op zich best jammer maar het is zo weinig relevant voor de carriere :P Hoewel ik het werk in de wintermaanden niet echt mis, krabben, glad, mist, wachten in kou... niet zo'n behoefte aan ^^
Succes aan zij die t weer nog gaan trotseren morgen..
pi_90646854
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:47 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik sluit mij er gedeeltelijk bij aan. Ik heb de Astra SW 1.3 diesel in het centrum van Den Haag gereden en je kan je echt geen auto voorstellen die op dat moment slechter rijdt.. Echt compleet dood in de lage toerentallen.. Hakerige versnellingsbak.. Maar ik heb hem ook wel eens gereden met een sterkere (kan ook niet anders) dieselmotor.. 1.9 bijvoorbeeld en dan vind ik hem al een stuk beter.
Dat dood in de lage toeren ken ik ook, was een 90pk diesel (bij VW en Ford is dat een stuk beter!). Ik vind het interieur ook lelijk met zo'n massief plastic middenconsole en de slechte stoelen. Nee, de nieuwe Astra is daarentegen weer een leuke auto (zeker het interieur).
pi_90652984
Ik had als eerste rit een Astra 1,6 diesel. Vond het nou niet heel slecht rijden, maar snel is het ook niet. Was al lang blij dat er cruise control op zat, wie dat heeft uitgevonden moeten ze een lintje geven _O_
pi_90656694
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:47 schreef Mallet het volgende:

[..]

Een Corsa 1.2 automaat is ook verschrikkelijk. ;(
pi_90656883
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Een Corsa 1.2 automaat is ook verschrikkelijk. ;(
Herkenbaar ;(
De cruisecontrol in de Corsa is ook achterlijk. Geen resetknop :')
pi_90659691
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Dat dood in de lage toeren ken ik ook, was een 90pk diesel (bij VW en Ford is dat een stuk beter!). Ik vind het interieur ook lelijk met zo'n massief plastic middenconsole en de slechte stoelen. Nee, de nieuwe Astra is daarentegen weer een leuke auto (zeker het interieur).
In heb hem ook 2x laten afslaan daardoor.. Wil je in het hectische centrum snel weg bij het stoplicht.. Gebeurt er niks! Dus dan denk je.. Kut ik moet vast de koppeling verder op laten komen, want het voelt echt alsof je wegkruipt ook al vloer je het gaspedaal en vervolgens slaat de motor af.. Op een gegeven moment heb ik gewoon eerst het toerental boven de 2500 laten komen en dan pas weggereden.
  vrijdag 31 december 2010 @ 07:20:47 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90664621
Hehe. Nou ik zal der opletten :D Ik ga nu maar eens naar het station, op naar Zwolle. Succes aan de anderen die ook moeten werken!
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:33:37 #246
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90669288
Viel best mee, die Opel Astra. Vond hem eigenlijk wel fijn rijden :D

Nog meer forummers bij Blankier vanochtend? Zag drie EW-mapjes/tassen voorbij komen in dat kwartiertje dat ik er was.
#26 || Luciano da Silva
pi_90674525
Is het normaal dat EW de werknemers platspamt om te vragen of ze ajb kunnen werken? :P Heb al heel wast smsjes en mailtjes gehad, maar dat is juist een goed teken. Weet ik zeker dat ik dinsdag en donderdag de hele dag bezig ben
pi_90675559
Zo, weer terug :) Den Bosch - Gennep was prima te rijden, maar toen van Gennep naar Arnhem met ov.... Ik heb half uur gewacht, bussen reden niet. Ik EW gebeld dat ik misschien niet naar Arnhem kon, maar er waren geen andere chauffeurs dus ik moest maar iets uit zien te vogelen of gewoon wachten. Komt er een buurtbusje dat naar een treinstation ging, dus ik ingestapt, zie ik een buschauffeur aankomen... Dus ik weer de buurtbus uit en naar die buschauffeur, die ging gelukkig naar Nijmegen CS :) Al met al dik een uur vertraging opgelopen, maarja, betaald hè :P
pi_90676622
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef joppie_saus het volgende:
Viel best mee, die Opel Astra. Vond hem eigenlijk wel fijn rijden :D
;(
pi_90678682
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef CvHof het volgende:
Is het normaal dat EW de werknemers platspamt om te vragen of ze ajb kunnen werken? :P Heb al heel wast smsjes en mailtjes gehad, maar dat is juist een goed teken. Weet ik zeker dat ik dinsdag en donderdag de hele dag bezig ben
In drukke periodes wel. Kijk ze garanderen de transportopdracht als deze voor 16.00 is doorgegeven geloof ik.. Dus als ze enorme vraag hebben en niet genoeg chauffeurs beschikbaar hebben.. Dan hebben ze een probleem. Vaak zetten ze dan privéchauffeurs in om bij te springen, maar ik las op Facebook dat ze (bijna) iedereen wel konden inzetten. Moet je nagaan hoeveel chauffeurs dat zijn.
pi_90679070
Zo druk heb ik het nog niet meegemaakt tijdens een jaarwisseling...alleen maar beter zo. Werd gister iig al gebeld voor komende maandag :).
pi_90681133
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Herkenbaar ;(
De cruisecontrol in de Corsa is ook achterlijk. Geen resetknop :')
Resetknop heb ik echt nog nooit gebruikt, en de mensen bij Opel waarschijnlijk ook niet.
pi_90681543
Wat is de resetknop? Dat knopje om 'm op de snelheid te zetten waarop je op dat moment rijdt ofzo?

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef Keuzer het volgende:
Nou 't ziet er naar uit dat Easyway niet meer haalbaar is voor mij xD.. andere baantje vreet teveel tijd op dus ik denk dat ik er na januari de brui aan geef... op zich best jammer maar het is zo weinig relevant voor de carriere :P Hoewel ik het werk in de wintermaanden niet echt mis, krabben, glad, mist, wachten in kou... niet zo'n behoefte aan ^^
Succes aan zij die t weer nog gaan trotseren morgen..
Aah zonde. ;( Wat is je andere baantje?

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef MageTwan het volgende:
Zo, weer terug :) Den Bosch - Gennep was prima te rijden, maar toen van Gennep naar Arnhem met ov.... Ik heb half uur gewacht, bussen reden niet. Ik EW gebeld dat ik misschien niet naar Arnhem kon, maar er waren geen andere chauffeurs dus ik moest maar iets uit zien te vogelen of gewoon wachten. Komt er een buurtbusje dat naar een treinstation ging, dus ik ingestapt, zie ik een buschauffeur aankomen... Dus ik weer de buurtbus uit en naar die buschauffeur, die ging gelukkig naar Nijmegen CS :) Al met al dik een uur vertraging opgelopen, maarja, betaald hè :P
Haha ik was vanochtend ook op Nijmegen CS, het was echt spekglad daar. :o En 's ochtends vroeg (ik kwam er half 11 aanzetten) was het nog veeeel gladder.

Vind die oudere mensen die soms bij de bushalte tegen je beginnen te praten altijd wel grappig trouwens, vanochtend ook, een mevrouw wist dat ik totaal niet in de buurt van Nijmegen woon, begint ze te vertellen over ene Marja van de boekhandel die moest lopen naar d'r werk omdat er niks reed. :P
pi_90682771
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:34 schreef Fireblast het volgende:
Wat is de resetknop? Dat knopje om 'm op de snelheid te zetten waarop je op dat moment rijdt ofzo?
Dat is de knop die de ingeprogrammeerde snelheid wist. Als je dus eerst 120 reed en vervolgens die snelheid uit het geheugen wilt wissen.
pi_90684720
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat is de knop die de ingeprogrammeerde snelheid wist. Als je dus eerst 120 reed en vervolgens die snelheid uit het geheugen wilt wissen.
Ik doel op het knopje dat je indrukt wanner je 120 rijdt, je dan remt omdat een of andere pauper met 90 de linkerbaan opgaat en dan weer 120 wil gaan rijden. En dat knopje heeft de cc van de Corsa niet ;(
pi_90684883
Zo, dat was het dagje weer. Was om 15u thuis, was wel prima. 's Ochtends die Jetta opgehaald, maar moest een uur wachten omdat de accu leeg en stuk was. Toen naar Eindhoven, en verdomme weeeeeer verkeerd gereden op die randweg. Hebben ze het nieuw aangelegd, is het nog niet duidelijk. :'(
Toen met het ov naar Veghel, maar het was volgens 9292 20 minuten lopen van de bushalte naar startadres. Volgens Google Maps was het 35 minuten. Buschauffeur adviseerde me een andere halte, en toen was het nog 20 minuten lopen. Kom ik daar bij ASN, weet die man van niks. Het bedrijf was ook gesloten maar de eigenaar woonde er zelf naast. Hij was een kwartier voordat ik kwam ook al gebeld door een andere EW'er die een Volvo op kwam halen. Daar wist hij ook niks van. Nou goed, ik die E220 op gehaald en lekker gereden. Maar toch, Mercedes kan mij nog niet helemaal bekoren. :P
Aankomst bij ING Breda was ook prima, met hun nieuwe afleversysteem hoef je tenminste niet meer terug het gebouw in. Gewoon de sleutel in de portier en dan kan je direct naar de bushalte. En ja hoor, ik ging uit van de bus om xx:53, maar ja vakantieregeling he.. Rijdt ie aan mijn neus voorbij. Ik snel naar die andere halte, en werd ingehaald door een andere EW'er, pc trouwens. Ook die lijn 7 van de andere bushalte reed voor onze neus weg. Maar toen stopte de bus midden op straat en liet ons nog meerijden. Al met al een leuk afsluitertje van het jaar.

Pas op met je vuurwerk vanavond en een fijne jaarwisseling. Dat we volgend jaar maar veel veilige kilometers in leuke auto's mogen hebben. :7
pi_90686085
Idd, gelukkig nieuwjaar alvast allemaal! *O*

Moet maandag trouwens een auto ophalen waarvan de APK op 15 november is verlopen :') ik kijk er nu voor het eerst naar; checken jullie altijd of ie nog goedgekeurd is enzo?
pi_90686250
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:17 schreef Fireblast het volgende:
Idd, gelukkig nieuwjaar alvast allemaal! *O*

Moet maandag trouwens een auto ophalen waarvan de APK op 15 november is verlopen :') ik kijk er nu voor het eerst naar; checken jullie altijd of ie nog goedgekeurd is enzo?
Neuh >:) , mocht ik een boete krijgen dan draag ik die ook gelijk over >:)
pi_90686559
Ik voer de kentekens wel altijd in op autoweek.nl, maar dat is alleen om te kijken of ik een leuke motor krijg :+
En gelukkig nieuw jaar inderdaad, ik ga biertjes wegtikken nu *O*
pi_90687579
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik voer de kentekens wel altijd in op autoweek.nl, maar dat is alleen om te kijken of ik een leuke motor krijg :+
Same here, altijd kijken of de motor beetje leuk is, of het automaat is en wat het is (coupé, station...) ;)

Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling, ik ga lekker languit op de bank voor de tv wat oudejaarsconferences kijken :)
pi_90687615
Ik heb ook wel eens met een auto's gereden waarvan de APK was verlopen.

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Hier in Edinburgh heb je een enorm straatfeest waar ze vanavond 80.000 man verwachten. Ben benieuwd.
  vrijdag 31 december 2010 @ 19:29:06 #262
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_90688402
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit. :7
pi_90706459
Happy New Year!!! Dat er vele dikke auto's mogen zijn om te rijden dit jaar :) Ik ben gister op het busstation in Gennep gevallen (terwijl aan het werk...), en nu doet mijn teen echt gruwelijk veel pijn. Om 3 uur foto's laten maken... Ik hoop niet dat ie gebroken is, want dan mag ik natuurlijk geen auto rijden :(
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:49:16 #264
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90708887
Net wakker, behoorlijk brak......in ieder geval!

Gelukkig nieuwjaar!

@MageTwan
Beterschap!

[ Bericht 0% gewijzigd door Obama op 01-01-2011 20:15:12 ]
pi_90709778
Jongens, gelukkig nieuw jaar allemaal!

Donderdag en vrijdag heb ik m'n uren voor December verdubbeld :')
Maandag 3 ritten, om 7 uur van huis en hopelijk op tijd terug; moet 's avonds voor een andere baas werken :P
pi_90716761
Gelukkig nieuwjaar allemaal, verassend fit hier dus vnv nog maar een keer flink doorhalen :P. Komende maandag tweemaal een VW Golf Variant, eindelijk weer eens werken na 3 weken.
pi_90717359
Nou, gelukkig mijn teen niet gebroken... Volgens de dokter heb ik een hele vreemde klap gemaakt met mijn voet, waardoor de peesbandjes in mijn teen een flinke klap hebben gehad. Waarschijnlijk gescheurd, maar aangezien ze daar toch weinig aan kunnen doen dan een tape, zit ik nu met tape om mijn teen. Gelukkig mag ik wel gewoon auto rijden en lopen, wat betekend dat ik gewoon kan werken :) Pijn kon echter zo'n 3 maanden duren, dus maar hopen op niet al te veel loopwerk :P
pi_90718644
Ik zou EW er even over bellen, misschien kunnen ze er dan ook rekening mee houden met plannen :)

Iedereen hier de beste wensen!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:31:20 #269
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_90725350
Beste wensen hier iedereen!
Mooi jaar met nice auto's...
pi_90783017
Zit nu in een auto zonder olie, of ik ff een uurtje op de wegenwacht wil wachten. :')
pi_90786109
Jongens, even een tip: maak altijd kopiën van je ritbonnen. Ik belde net dus want heb deze maand wéér geen loonstrook gehad. 'Oh we hebben je ritbonnen niet ontvangen.' Ik moet ze nu dus opnieuw sturen of alleen even de uren mailen. Op zich kan je daar goed mee sjoemelen maar daar waag ik me maar niet aan. Zorg dus dat je je uren goed bijhoudt en je ritbonnen bewaart!

@ Fireblast
Succes mang! ;)
pi_90788336
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Jongens, even een tip: maak altijd kopiën van je ritbonnen. Ik belde net dus want heb deze maand wéér geen loonstrook gehad. 'Oh we hebben je ritbonnen niet ontvangen.' Ik moet ze nu dus opnieuw sturen of alleen even de uren mailen. Op zich kan je daar goed mee sjoemelen maar daar waag ik me maar niet aan. Zorg dus dat je je uren goed bijhoudt en je ritbonnen bewaart!

@ Fireblast
Succes mang! ;)
Tja, TNT is niet echt betrouwbaar. Heb je ook geen salaris gekregen dan?
pi_90794833
Het zou mooi zijn als ze dat digitaal gaan doen; dat kan volgens mij prima. Eventuele bonnetjes kan je altijd nog opsturen.
pi_90795308
Gelukkig nieuw jaar iedereen! Vanmorgen weer college gehad, iedereen nog brak van oud en nieuw in die collegezaal :')
Nu op naar leuke ritjes, hopelijk te beginnen met morgen :9
pi_90799912
Het zou toch zo druk worden? Ik ben nog niet gebeld ;(
Misschien dat ik straks zelf even bel :Y
pi_90800258
Ik werd net pas gebeld dus wie weet ben je zo aan de beurt :P.
pi_90800380
Ik heb net zelf gebeld, Amsterdam - Rotterdam in een Ford Mondeo it is :P
pi_90801734
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb net zelf gebeld, Amsterdam - Rotterdam in een Ford Mondeo it is :P
Hmm, dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk :P
pi_90801942
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hmm, dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk :P
Ik had na die oproep op FB dat er ook privechauffeurs zouden worden ingezet ook iets meer verwacht ja :P
Maar het is beter dan niks :P
pi_90802167
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Tja, TNT is niet echt betrouwbaar. Heb je ook geen salaris gekregen dan?
Jawel, 1,75 :')

Heb ook één ritje voor morgen Amsterdam-Utrecht in een Polo. Afleveren om 10u. Dat wordt dus vroeg naar Amsterdam toe. :(
pi_90803090
Zo, weer thuis. Goed begin van de maand dit, 10 uur gemaakt vandaag. :)
pi_90805321
Ik heb de 12,25 gehaald. :6

Bij m'n 1e rit stond er "vanaf 07:00 ophalen", kom ik daar om 7 uur gaat het bedrijf pas om half 8 open. ;( 2e rit stond ik dus zonder motorolie en heb ik een uur op de wegenwacht gewacht (want wegenwacht, hihi) en hebben we daarna nog een uur staan kutten om alles weer goed te krijgen. Er moest 2 liter olie in voordat het lampje uitging, dus die kerel heeft echt veeel te lang doorgereden met een motor zonder olie. :|W Die wegenwachtkerel heeft me goed geholpen en me zelfs nog naar de snelweg begeleid omdat m'n navigatiesysteem wat kuren had. O+
3e rit heb ik op het ophaaladres moeten wachten tot de beste kerel drie keer de auto en z'n bureau plus rest van kantoor had doorgespit, omdat die kentekenpapieren wel ergens moesten liggen. :')

Maarja, op zich maakt dat het ook weer leuk allemaal.
Ben er sinds vandaag wel over uit dat de aardigste mensen ter wereld in Meerkerk werken... wat is het altijd een gezellige boel daaro. :)
  maandag 3 januari 2011 @ 19:19:35 #283
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90805676
Hehe ik proef sarcasme in je gedeelte over Meerkerk. Maar ja, aardig zijn ze daar zeker.
#26 || Luciano da Silva
pi_90806257
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef joppie_saus het volgende:
Hehe ik proef sarcasme in je gedeelte over Meerkerk. Maar ja, aardig zijn ze daar zeker.
Dat is inderdaad 100% waar. Super gezellig daar. Jammer dat ik nooit tijd heb voor een kopje koffie.
pi_90807605
  maandag 3 januari 2011 @ 20:18:38 #286
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90808652
Haha, heel herkenbaar.
pi_90809091
Nou bij een zeker bedrijf een Nijmegen kunnen ze er ook wat van.... Stelletje allochtonen die in die garage rondlopen die geen NL praten en dan een superchagrijnige man om je ritbonnen te tekenen...

Mijn vader besloot vandaag even een hartaanval te krijgen, dat was even schrikken.... Gelukkig lijkt alles nu goed te zijn, maar moet wel minstens 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Nieuwe jaar begint weer fantastisch zeg :(

[ Bericht 2% gewijzigd door MageTwan op 03-01-2011 21:09:47 (naamsbenoeming bedrijf niet slim) ]
pi_90812217
quote:
Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef MageTwan het volgende:
Nou bij een zeker bedrijf een Nijmegen kunnen ze er ook wat van.... Stelletje allochtonen die in die garage rondlopen die geen NL praten en dan een superchagrijnige man om je ritbonnen te tekenen...

Mijn vader besloot vandaag even een hartaanval te krijgen, dat was even schrikken.... Gelukkig lijkt alles nu goed te zijn, maar moet wel minstens 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Nieuwe jaar begint weer fantastisch zeg :(
Je hebt de naam van dat zekere bedrijf maar even weggehaald? :P Toen ik er was, was die vent ook chagerijning ja...beetje jammer.

Balen van je pa man :( sterkte er mee. Gelukkig is het wel goed gekomen, maqr het is altijd schrikken.
pi_90812756
Morgen twee ritjes! Van Amersfoort naar Breda in een 525D Touring uit 2008 :Y daarna OV-en en van Capelle aan den IJssel naar Vianen in een Mitsubishi Outlander uit '07. Laatste ben ik wel benieuwd naar!
*O*

@Twan: Sterkte!
pi_90813076
Sterkte MageTwan, dat zijn de mindere dingen inderdaad.......

Meerkerk-verhaal is herkenbaar. Ben er al een tijd niet geweest trouwens, net als Almere :o Begin het bijna te missen ;(
pi_90815092
Gaat ook wel lekker bij dat stationnetje bij Barneveld.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:58:37 #292
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90817853
Zul je weer zien dat er geen zak aan de hand is in die trein, maar wel weer een bang aangelegd vrouwtje die gelijk de popo belt...
#26 || Luciano da Silva
pi_90819484
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:58 schreef joppie_saus het volgende:
Zul je weer zien dat er geen zak aan de hand is in die trein, maar wel weer een bang aangelegd vrouwtje die gelijk de popo belt...
Nja ik weet niet, tegenwoordig liever te voorzichtig wat dat soort zaken betreft. Tenminste, nou ja gemengde gevoelens. :P

Ik ga slapen, morgen vroeg op. Overigens een 1.2 in die Polo, rijdt voor geen fuck zeker?
pi_90827023
Die ritbondinges *O*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:00:30 #295
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90827062
Yay! Digitale ritbon! Het formulier hadden ze alleen wel wat netter mogen opmaken, maar goed. Nu nog uitvogelen hoe mijn scanner werkt..
#26 || Luciano da Silva
pi_90827130
Ideaal, maar moeten we de transportformulieren nu ook nog per post opsturen?
pi_90827137
Inderdaad heel chill! Goed werk van EW. Opmaak maakt me niet zo veel uit, als het maar werkt
pi_90827172
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ideaal, maar moeten we de transportformulieren nu ook nog per post opsturen?
Dat digitale ding vervangt de papieren formulieren lijkt me, dus dan hoef je die niet meer op te sturen (natuurlijk wel die van december als je dat nog niet gedaan hebt).
pi_90827240
Heb ik voor niets postzegels ingeslagen op 31 december (per 1 januari werden ze duurder). :')
pi_90827772
Ze vinden het vast niet erg als je ze de komende 8 jaar nog per post instuurt. :D
pi_90830205
Mooi, werd om 11 uur al gebeld voor morgen :) Groningen-Rotterdam en Rotterdam-Barneveld, ik heb niets te klagen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')