Succes!quote:Op maandag 27 december 2010 22:08 schreef CvHof het volgende:
Morgen eerste rit! BMW 320d bij Fleetport Nieuwegein ophalen, bij een particulier beneden de rivieren brengen en op hetzelfde adres 'een huurauto' mee terug nemen naar Nieuwegein. Ben benieuwd hoe het loopt!
Ik maar 4x een 1-serie ofzo.. Denk 3x een 3-serie en een keer of vijf een 5-serie.quote:Op maandag 27 december 2010 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb enorm veel 1-series gereden en een keer een 5-serie Touring.
Mijn eerste rit was in een Mini Cooper, ook niet vervelend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef enpe het volgende:
Damn nice CvHof, denk dat de meeste het slechter hebben getroffen op hun eerste werkdag.
Wat moet je voor die rijtest doen dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:07 schreef Viezze het volgende:
Dat moet niet zo'n heel groot probleem zijn..als je zorgt dat je voor de 'rijtest' weer een paar keer hebt gereden komt dat wel goed.
Een klein uurtje rondrijden in een BMW 5-serie. Zolang je geen gekke dingen doet tijdens die rit ben je aangenomen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef Ozjifu het volgende:
[..]
Wat moet je voor die rijtest doen dan?
zorgen dat je niet per ongeluk de koppeling in wil trappenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef Ozjifu het volgende:
[..]
Wat moet je voor die rijtest doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |