Dat zijn wel erg korte ritjes!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen auto ophalen in Zwolle en terugrijden naar Groningen. Vind ik eigenlijk wel prima.
True. Ik ga niet werken morgen denk ik. Heb er weer twee volle dagen opzitten deze week. Morgen uitslapen!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef joppie_saus het volgende:
Kort ritje vind ik niet erg voor een keer. Plus ik ben voor 12 uur weer in Groningen en kan daarna lekker feesten
Huh?quote:
Zuuuur, verschrikkelijk autoquote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een Opel Astra SW morgen. Helaas niet het nieuwe model
Nou hopelijk als je wat meer auto's heb gereden dat je er dan anders over denktquote:Op donderdag 30 december 2010 18:25 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm ik heb rijles gehad in zo'n Opel, twee jaar terug. Vond het toen best meevallen
Ik sluit mij er gedeeltelijk bij aan. Ik heb de Astra SW 1.3 diesel in het centrum van Den Haag gereden en je kan je echt geen auto voorstellen die op dat moment slechter rijdt.. Echt compleet dood in de lage toerentallen.. Hakerige versnellingsbak.. Maar ik heb hem ook wel eens gereden met een sterkere (kan ook niet anders) dieselmotor.. 1.9 bijvoorbeeld en dan vind ik hem al een stuk beter.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nou hopelijk als je wat meer auto's heb gereden dat je er dan anders over denkt! Die stoelen alleen al....
Ik heb nog maar weinig positieve reacties gehoord.
Dat dood in de lage toeren ken ik ook, was een 90pk diesel (bij VW en Ford is dat een stuk beter!). Ik vind het interieur ook lelijk met zo'n massief plastic middenconsole en de slechte stoelen. Nee, de nieuwe Astra is daarentegen weer een leuke auto (zeker het interieur).quote:Op donderdag 30 december 2010 20:47 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik sluit mij er gedeeltelijk bij aan. Ik heb de Astra SW 1.3 diesel in het centrum van Den Haag gereden en je kan je echt geen auto voorstellen die op dat moment slechter rijdt.. Echt compleet dood in de lage toerentallen.. Hakerige versnellingsbak.. Maar ik heb hem ook wel eens gereden met een sterkere (kan ook niet anders) dieselmotor.. 1.9 bijvoorbeeld en dan vind ik hem al een stuk beter.
Een Corsa 1.2 automaat is ook verschrikkelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:47 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik sluit mij er gedeeltelijk bij aan. Ik heb de Astra SW 1.3 diesel in het centrum van Den Haag gereden en je kan je echt geen auto voorstellen die op dat moment slechter rijdt.. Echt compleet dood in de lage toerentallen.. Hakerige versnellingsbak.. Maar ik heb hem ook wel eens gereden met een sterkere (kan ook niet anders) dieselmotor.. 1.9 bijvoorbeeld en dan vind ik hem al een stuk beter.
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Een Corsa 1.2 automaat is ook verschrikkelijk.
In heb hem ook 2x laten afslaan daardoor.. Wil je in het hectische centrum snel weg bij het stoplicht.. Gebeurt er niks! Dus dan denk je.. Kut ik moet vast de koppeling verder op laten komen, want het voelt echt alsof je wegkruipt ook al vloer je het gaspedaal en vervolgens slaat de motor af.. Op een gegeven moment heb ik gewoon eerst het toerental boven de 2500 laten komen en dan pas weggereden.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Dat dood in de lage toeren ken ik ook, was een 90pk diesel (bij VW en Ford is dat een stuk beter!). Ik vind het interieur ook lelijk met zo'n massief plastic middenconsole en de slechte stoelen. Nee, de nieuwe Astra is daarentegen weer een leuke auto (zeker het interieur).
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef joppie_saus het volgende:
Viel best mee, die Opel Astra. Vond hem eigenlijk wel fijn rijden
In drukke periodes wel. Kijk ze garanderen de transportopdracht als deze voor 16.00 is doorgegeven geloof ik.. Dus als ze enorme vraag hebben en niet genoeg chauffeurs beschikbaar hebben.. Dan hebben ze een probleem. Vaak zetten ze dan privéchauffeurs in om bij te springen, maar ik las op Facebook dat ze (bijna) iedereen wel konden inzetten. Moet je nagaan hoeveel chauffeurs dat zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef CvHof het volgende:
Is het normaal dat EW de werknemers platspamt om te vragen of ze ajb kunnen werken?Heb al heel wast smsjes en mailtjes gehad, maar dat is juist een goed teken. Weet ik zeker dat ik dinsdag en donderdag de hele dag bezig ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |