Resetknop heb ik echt nog nooit gebruikt, en de mensen bij Opel waarschijnlijk ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Herkenbaar
De cruisecontrol in de Corsa is ook achterlijk. Geen resetknop
Aah zonde.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef Keuzer het volgende:
Nou 't ziet er naar uit dat Easyway niet meer haalbaar is voor mij xD.. andere baantje vreet teveel tijd op dus ik denk dat ik er na januari de brui aan geef... op zich best jammer maar het is zo weinig relevant voor de carriereHoewel ik het werk in de wintermaanden niet echt mis, krabben, glad, mist, wachten in kou... niet zo'n behoefte aan ^^
Succes aan zij die t weer nog gaan trotseren morgen..
Haha ik was vanochtend ook op Nijmegen CS, het was echt spekglad daar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef MageTwan het volgende:
Zo, weer terugDen Bosch - Gennep was prima te rijden, maar toen van Gennep naar Arnhem met ov.... Ik heb half uur gewacht, bussen reden niet. Ik EW gebeld dat ik misschien niet naar Arnhem kon, maar er waren geen andere chauffeurs dus ik moest maar iets uit zien te vogelen of gewoon wachten. Komt er een buurtbusje dat naar een treinstation ging, dus ik ingestapt, zie ik een buschauffeur aankomen... Dus ik weer de buurtbus uit en naar die buschauffeur, die ging gelukkig naar Nijmegen CS
Al met al dik een uur vertraging opgelopen, maarja, betaald hè
Dat is de knop die de ingeprogrammeerde snelheid wist. Als je dus eerst 120 reed en vervolgens die snelheid uit het geheugen wilt wissen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:34 schreef Fireblast het volgende:
Wat is de resetknop? Dat knopje om 'm op de snelheid te zetten waarop je op dat moment rijdt ofzo?
Ik doel op het knopje dat je indrukt wanner je 120 rijdt, je dan remt omdat een of andere pauper met 90 de linkerbaan opgaat en dan weer 120 wil gaan rijden. En dat knopje heeft de cc van de Corsa nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat is de knop die de ingeprogrammeerde snelheid wist. Als je dus eerst 120 reed en vervolgens die snelheid uit het geheugen wilt wissen.
Neuhquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:17 schreef Fireblast het volgende:
Idd, gelukkig nieuwjaar alvast allemaal!![]()
Moet maandag trouwens een auto ophalen waarvan de APK op 15 november is verlopenik kijk er nu voor het eerst naar; checken jullie altijd of ie nog goedgekeurd is enzo?
Same here, altijd kijken of de motor beetje leuk is, of het automaat is en wat het is (coupé, station...)quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik voer de kentekens wel altijd in op autoweek.nl, maar dat is alleen om te kijken of ik een leuke motor krijg
En gelukkig nieuw jaar inderdaad, ik ga biertjes wegtikken nu
Dit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik voer de kentekens wel altijd in op autoweek.nl, maar dat is alleen om te kijken of ik een leuke motor krijg
En gelukkig nieuw jaar inderdaad, ik ga biertjes wegtikken nu
Tja, TNT is niet echt betrouwbaar. Heb je ook geen salaris gekregen dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Jongens, even een tip: maak altijd kopiën van je ritbonnen. Ik belde net dus want heb deze maand wéér geen loonstrook gehad. 'Oh we hebben je ritbonnen niet ontvangen.' Ik moet ze nu dus opnieuw sturen of alleen even de uren mailen. Op zich kan je daar goed mee sjoemelen maar daar waag ik me maar niet aan. Zorg dus dat je je uren goed bijhoudt en je ritbonnen bewaart!
@ Fireblast
Succes mang!
Hmm, dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijkquote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb net zelf gebeld, Amsterdam - Rotterdam in een Ford Mondeo it is
Ik had na die oproep op FB dat er ook privechauffeurs zouden worden ingezet ook iets meer verwacht jaquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hmm, dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk
Jawel, 1,75quote:Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tja, TNT is niet echt betrouwbaar. Heb je ook geen salaris gekregen dan?
Dat is inderdaad 100% waar. Super gezellig daar. Jammer dat ik nooit tijd heb voor een kopje koffie.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef joppie_saus het volgende:
Hehe ik proef sarcasme in je gedeelte over Meerkerk. Maar ja, aardig zijn ze daar zeker.
Je hebt de naam van dat zekere bedrijf maar even weggehaald?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef MageTwan het volgende:
Nou bij een zeker bedrijf een Nijmegen kunnen ze er ook wat van.... Stelletje allochtonen die in die garage rondlopen die geen NL praten en dan een superchagrijnige man om je ritbonnen te tekenen...
Mijn vader besloot vandaag even een hartaanval te krijgen, dat was even schrikken.... Gelukkig lijkt alles nu goed te zijn, maar moet wel minstens 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Nieuwe jaar begint weer fantastisch zeg
Nja ik weet niet, tegenwoordig liever te voorzichtig wat dat soort zaken betreft. Tenminste, nou ja gemengde gevoelens.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:58 schreef joppie_saus het volgende:
Zul je weer zien dat er geen zak aan de hand is in die trein, maar wel weer een bang aangelegd vrouwtje die gelijk de popo belt...
Dat digitale ding vervangt de papieren formulieren lijkt me, dus dan hoef je die niet meer op te sturen (natuurlijk wel die van december als je dat nog niet gedaan hebt).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ideaal, maar moeten we de transportformulieren nu ook nog per post opsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |