abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90679070
Zo druk heb ik het nog niet meegemaakt tijdens een jaarwisseling...alleen maar beter zo. Werd gister iig al gebeld voor komende maandag :).
pi_90681133
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Herkenbaar ;(
De cruisecontrol in de Corsa is ook achterlijk. Geen resetknop :')
Resetknop heb ik echt nog nooit gebruikt, en de mensen bij Opel waarschijnlijk ook niet.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_90681543
Wat is de resetknop? Dat knopje om 'm op de snelheid te zetten waarop je op dat moment rijdt ofzo?

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef Keuzer het volgende:
Nou 't ziet er naar uit dat Easyway niet meer haalbaar is voor mij xD.. andere baantje vreet teveel tijd op dus ik denk dat ik er na januari de brui aan geef... op zich best jammer maar het is zo weinig relevant voor de carriere :P Hoewel ik het werk in de wintermaanden niet echt mis, krabben, glad, mist, wachten in kou... niet zo'n behoefte aan ^^
Succes aan zij die t weer nog gaan trotseren morgen..
Aah zonde. ;( Wat is je andere baantje?

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef MageTwan het volgende:
Zo, weer terug :) Den Bosch - Gennep was prima te rijden, maar toen van Gennep naar Arnhem met ov.... Ik heb half uur gewacht, bussen reden niet. Ik EW gebeld dat ik misschien niet naar Arnhem kon, maar er waren geen andere chauffeurs dus ik moest maar iets uit zien te vogelen of gewoon wachten. Komt er een buurtbusje dat naar een treinstation ging, dus ik ingestapt, zie ik een buschauffeur aankomen... Dus ik weer de buurtbus uit en naar die buschauffeur, die ging gelukkig naar Nijmegen CS :) Al met al dik een uur vertraging opgelopen, maarja, betaald hè :P
Haha ik was vanochtend ook op Nijmegen CS, het was echt spekglad daar. :o En 's ochtends vroeg (ik kwam er half 11 aanzetten) was het nog veeeel gladder.

Vind die oudere mensen die soms bij de bushalte tegen je beginnen te praten altijd wel grappig trouwens, vanochtend ook, een mevrouw wist dat ik totaal niet in de buurt van Nijmegen woon, begint ze te vertellen over ene Marja van de boekhandel die moest lopen naar d'r werk omdat er niks reed. :P
pi_90682771
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:34 schreef Fireblast het volgende:
Wat is de resetknop? Dat knopje om 'm op de snelheid te zetten waarop je op dat moment rijdt ofzo?
Dat is de knop die de ingeprogrammeerde snelheid wist. Als je dus eerst 120 reed en vervolgens die snelheid uit het geheugen wilt wissen.
pi_90684720
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat is de knop die de ingeprogrammeerde snelheid wist. Als je dus eerst 120 reed en vervolgens die snelheid uit het geheugen wilt wissen.
Ik doel op het knopje dat je indrukt wanner je 120 rijdt, je dan remt omdat een of andere pauper met 90 de linkerbaan opgaat en dan weer 120 wil gaan rijden. En dat knopje heeft de cc van de Corsa niet ;(
pi_90684883
Zo, dat was het dagje weer. Was om 15u thuis, was wel prima. 's Ochtends die Jetta opgehaald, maar moest een uur wachten omdat de accu leeg en stuk was. Toen naar Eindhoven, en verdomme weeeeeer verkeerd gereden op die randweg. Hebben ze het nieuw aangelegd, is het nog niet duidelijk. :'(
Toen met het ov naar Veghel, maar het was volgens 9292 20 minuten lopen van de bushalte naar startadres. Volgens Google Maps was het 35 minuten. Buschauffeur adviseerde me een andere halte, en toen was het nog 20 minuten lopen. Kom ik daar bij ASN, weet die man van niks. Het bedrijf was ook gesloten maar de eigenaar woonde er zelf naast. Hij was een kwartier voordat ik kwam ook al gebeld door een andere EW'er die een Volvo op kwam halen. Daar wist hij ook niks van. Nou goed, ik die E220 op gehaald en lekker gereden. Maar toch, Mercedes kan mij nog niet helemaal bekoren. :P
Aankomst bij ING Breda was ook prima, met hun nieuwe afleversysteem hoef je tenminste niet meer terug het gebouw in. Gewoon de sleutel in de portier en dan kan je direct naar de bushalte. En ja hoor, ik ging uit van de bus om xx:53, maar ja vakantieregeling he.. Rijdt ie aan mijn neus voorbij. Ik snel naar die andere halte, en werd ingehaald door een andere EW'er, pc trouwens. Ook die lijn 7 van de andere bushalte reed voor onze neus weg. Maar toen stopte de bus midden op straat en liet ons nog meerijden. Al met al een leuk afsluitertje van het jaar.

Pas op met je vuurwerk vanavond en een fijne jaarwisseling. Dat we volgend jaar maar veel veilige kilometers in leuke auto's mogen hebben. :7
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_90686085
Idd, gelukkig nieuwjaar alvast allemaal! *O*

Moet maandag trouwens een auto ophalen waarvan de APK op 15 november is verlopen :') ik kijk er nu voor het eerst naar; checken jullie altijd of ie nog goedgekeurd is enzo?
pi_90686250
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:17 schreef Fireblast het volgende:
Idd, gelukkig nieuwjaar alvast allemaal! *O*

Moet maandag trouwens een auto ophalen waarvan de APK op 15 november is verlopen :') ik kijk er nu voor het eerst naar; checken jullie altijd of ie nog goedgekeurd is enzo?
Neuh >:) , mocht ik een boete krijgen dan draag ik die ook gelijk over >:)
pi_90686559
Ik voer de kentekens wel altijd in op autoweek.nl, maar dat is alleen om te kijken of ik een leuke motor krijg :+
En gelukkig nieuw jaar inderdaad, ik ga biertjes wegtikken nu *O*
pi_90687579
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik voer de kentekens wel altijd in op autoweek.nl, maar dat is alleen om te kijken of ik een leuke motor krijg :+
Same here, altijd kijken of de motor beetje leuk is, of het automaat is en wat het is (coupé, station...) ;)

Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling, ik ga lekker languit op de bank voor de tv wat oudejaarsconferences kijken :)
pi_90687615
Ik heb ook wel eens met een auto's gereden waarvan de APK was verlopen.

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Hier in Edinburgh heb je een enorm straatfeest waar ze vanavond 80.000 man verwachten. Ben benieuwd.
  vrijdag 31 december 2010 @ 19:29:06 #262
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_90688402
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit. :7
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_90706459
Happy New Year!!! Dat er vele dikke auto's mogen zijn om te rijden dit jaar :) Ik ben gister op het busstation in Gennep gevallen (terwijl aan het werk...), en nu doet mijn teen echt gruwelijk veel pijn. Om 3 uur foto's laten maken... Ik hoop niet dat ie gebroken is, want dan mag ik natuurlijk geen auto rijden :(
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:49:16 #264
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90708887
Net wakker, behoorlijk brak......in ieder geval!

Gelukkig nieuwjaar!

@MageTwan
Beterschap!

[ Bericht 0% gewijzigd door Obama op 01-01-2011 20:15:12 ]
pi_90709778
Jongens, gelukkig nieuw jaar allemaal!

Donderdag en vrijdag heb ik m'n uren voor December verdubbeld :')
Maandag 3 ritten, om 7 uur van huis en hopelijk op tijd terug; moet 's avonds voor een andere baas werken :P
pi_90716761
Gelukkig nieuwjaar allemaal, verassend fit hier dus vnv nog maar een keer flink doorhalen :P. Komende maandag tweemaal een VW Golf Variant, eindelijk weer eens werken na 3 weken.
pi_90717359
Nou, gelukkig mijn teen niet gebroken... Volgens de dokter heb ik een hele vreemde klap gemaakt met mijn voet, waardoor de peesbandjes in mijn teen een flinke klap hebben gehad. Waarschijnlijk gescheurd, maar aangezien ze daar toch weinig aan kunnen doen dan een tape, zit ik nu met tape om mijn teen. Gelukkig mag ik wel gewoon auto rijden en lopen, wat betekend dat ik gewoon kan werken :) Pijn kon echter zo'n 3 maanden duren, dus maar hopen op niet al te veel loopwerk :P
pi_90718644
Ik zou EW er even over bellen, misschien kunnen ze er dan ook rekening mee houden met plannen :)

Iedereen hier de beste wensen!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:31:20 #269
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_90725350
Beste wensen hier iedereen!
Mooi jaar met nice auto's...
pi_90783017
Zit nu in een auto zonder olie, of ik ff een uurtje op de wegenwacht wil wachten. :')
pi_90786109
Jongens, even een tip: maak altijd kopiën van je ritbonnen. Ik belde net dus want heb deze maand wéér geen loonstrook gehad. 'Oh we hebben je ritbonnen niet ontvangen.' Ik moet ze nu dus opnieuw sturen of alleen even de uren mailen. Op zich kan je daar goed mee sjoemelen maar daar waag ik me maar niet aan. Zorg dus dat je je uren goed bijhoudt en je ritbonnen bewaart!

@ Fireblast
Succes mang! ;)
pi_90788336
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Jongens, even een tip: maak altijd kopiën van je ritbonnen. Ik belde net dus want heb deze maand wéér geen loonstrook gehad. 'Oh we hebben je ritbonnen niet ontvangen.' Ik moet ze nu dus opnieuw sturen of alleen even de uren mailen. Op zich kan je daar goed mee sjoemelen maar daar waag ik me maar niet aan. Zorg dus dat je je uren goed bijhoudt en je ritbonnen bewaart!

@ Fireblast
Succes mang! ;)
Tja, TNT is niet echt betrouwbaar. Heb je ook geen salaris gekregen dan?
pi_90794833
Het zou mooi zijn als ze dat digitaal gaan doen; dat kan volgens mij prima. Eventuele bonnetjes kan je altijd nog opsturen.
pi_90795308
Gelukkig nieuw jaar iedereen! Vanmorgen weer college gehad, iedereen nog brak van oud en nieuw in die collegezaal :')
Nu op naar leuke ritjes, hopelijk te beginnen met morgen :9
pi_90799912
Het zou toch zo druk worden? Ik ben nog niet gebeld ;(
Misschien dat ik straks zelf even bel :Y
pi_90800258
Ik werd net pas gebeld dus wie weet ben je zo aan de beurt :P.
pi_90800380
Ik heb net zelf gebeld, Amsterdam - Rotterdam in een Ford Mondeo it is :P
pi_90801734
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb net zelf gebeld, Amsterdam - Rotterdam in een Ford Mondeo it is :P
Hmm, dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk :P
pi_90801942
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hmm, dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk :P
Ik had na die oproep op FB dat er ook privechauffeurs zouden worden ingezet ook iets meer verwacht ja :P
Maar het is beter dan niks :P
pi_90802167
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Tja, TNT is niet echt betrouwbaar. Heb je ook geen salaris gekregen dan?
Jawel, 1,75 :')

Heb ook één ritje voor morgen Amsterdam-Utrecht in een Polo. Afleveren om 10u. Dat wordt dus vroeg naar Amsterdam toe. :(
pi_90803090
Zo, weer thuis. Goed begin van de maand dit, 10 uur gemaakt vandaag. :)
pi_90805321
Ik heb de 12,25 gehaald. :6

Bij m'n 1e rit stond er "vanaf 07:00 ophalen", kom ik daar om 7 uur gaat het bedrijf pas om half 8 open. ;( 2e rit stond ik dus zonder motorolie en heb ik een uur op de wegenwacht gewacht (want wegenwacht, hihi) en hebben we daarna nog een uur staan kutten om alles weer goed te krijgen. Er moest 2 liter olie in voordat het lampje uitging, dus die kerel heeft echt veeel te lang doorgereden met een motor zonder olie. :|W Die wegenwachtkerel heeft me goed geholpen en me zelfs nog naar de snelweg begeleid omdat m'n navigatiesysteem wat kuren had. O+
3e rit heb ik op het ophaaladres moeten wachten tot de beste kerel drie keer de auto en z'n bureau plus rest van kantoor had doorgespit, omdat die kentekenpapieren wel ergens moesten liggen. :')

Maarja, op zich maakt dat het ook weer leuk allemaal.
Ben er sinds vandaag wel over uit dat de aardigste mensen ter wereld in Meerkerk werken... wat is het altijd een gezellige boel daaro. :)
  maandag 3 januari 2011 @ 19:19:35 #283
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90805676
Hehe ik proef sarcasme in je gedeelte over Meerkerk. Maar ja, aardig zijn ze daar zeker.
#26 || Luciano da Silva
pi_90806257
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef joppie_saus het volgende:
Hehe ik proef sarcasme in je gedeelte over Meerkerk. Maar ja, aardig zijn ze daar zeker.
Dat is inderdaad 100% waar. Super gezellig daar. Jammer dat ik nooit tijd heb voor een kopje koffie.
pi_90807605
:')
  maandag 3 januari 2011 @ 20:18:38 #286
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90808652
Haha, heel herkenbaar.
pi_90809091
Nou bij een zeker bedrijf een Nijmegen kunnen ze er ook wat van.... Stelletje allochtonen die in die garage rondlopen die geen NL praten en dan een superchagrijnige man om je ritbonnen te tekenen...

Mijn vader besloot vandaag even een hartaanval te krijgen, dat was even schrikken.... Gelukkig lijkt alles nu goed te zijn, maar moet wel minstens 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Nieuwe jaar begint weer fantastisch zeg :(

[ Bericht 2% gewijzigd door MageTwan op 03-01-2011 21:09:47 (naamsbenoeming bedrijf niet slim) ]
pi_90812217
quote:
Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef MageTwan het volgende:
Nou bij een zeker bedrijf een Nijmegen kunnen ze er ook wat van.... Stelletje allochtonen die in die garage rondlopen die geen NL praten en dan een superchagrijnige man om je ritbonnen te tekenen...

Mijn vader besloot vandaag even een hartaanval te krijgen, dat was even schrikken.... Gelukkig lijkt alles nu goed te zijn, maar moet wel minstens 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Nieuwe jaar begint weer fantastisch zeg :(
Je hebt de naam van dat zekere bedrijf maar even weggehaald? :P Toen ik er was, was die vent ook chagerijning ja...beetje jammer.

Balen van je pa man :( sterkte er mee. Gelukkig is het wel goed gekomen, maqr het is altijd schrikken.
pi_90812756
Morgen twee ritjes! Van Amersfoort naar Breda in een 525D Touring uit 2008 :Y daarna OV-en en van Capelle aan den IJssel naar Vianen in een Mitsubishi Outlander uit '07. Laatste ben ik wel benieuwd naar!
*O*

@Twan: Sterkte!
pi_90813076
Sterkte MageTwan, dat zijn de mindere dingen inderdaad.......

Meerkerk-verhaal is herkenbaar. Ben er al een tijd niet geweest trouwens, net als Almere :o Begin het bijna te missen ;(
pi_90815092
Gaat ook wel lekker bij dat stationnetje bij Barneveld.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:58:37 #292
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90817853
Zul je weer zien dat er geen zak aan de hand is in die trein, maar wel weer een bang aangelegd vrouwtje die gelijk de popo belt...
#26 || Luciano da Silva
pi_90819484
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:58 schreef joppie_saus het volgende:
Zul je weer zien dat er geen zak aan de hand is in die trein, maar wel weer een bang aangelegd vrouwtje die gelijk de popo belt...
Nja ik weet niet, tegenwoordig liever te voorzichtig wat dat soort zaken betreft. Tenminste, nou ja gemengde gevoelens. :P

Ik ga slapen, morgen vroeg op. Overigens een 1.2 in die Polo, rijdt voor geen fuck zeker?
pi_90827023
Die ritbondinges *O*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:00:30 #295
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90827062
Yay! Digitale ritbon! Het formulier hadden ze alleen wel wat netter mogen opmaken, maar goed. Nu nog uitvogelen hoe mijn scanner werkt..
#26 || Luciano da Silva
pi_90827130
Ideaal, maar moeten we de transportformulieren nu ook nog per post opsturen?
pi_90827137
Inderdaad heel chill! Goed werk van EW. Opmaak maakt me niet zo veel uit, als het maar werkt
pi_90827172
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ideaal, maar moeten we de transportformulieren nu ook nog per post opsturen?
Dat digitale ding vervangt de papieren formulieren lijkt me, dus dan hoef je die niet meer op te sturen (natuurlijk wel die van december als je dat nog niet gedaan hebt).
pi_90827240
Heb ik voor niets postzegels ingeslagen op 31 december (per 1 januari werden ze duurder). :')
pi_90827772
Ze vinden het vast niet erg als je ze de komende 8 jaar nog per post instuurt. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')