Hmm, dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijkquote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb net zelf gebeld, Amsterdam - Rotterdam in een Ford Mondeo it is
Ik had na die oproep op FB dat er ook privechauffeurs zouden worden ingezet ook iets meer verwacht jaquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hmm, dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk
Jawel, 1,75quote:Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tja, TNT is niet echt betrouwbaar. Heb je ook geen salaris gekregen dan?
Dat is inderdaad 100% waar. Super gezellig daar. Jammer dat ik nooit tijd heb voor een kopje koffie.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef joppie_saus het volgende:
Hehe ik proef sarcasme in je gedeelte over Meerkerk. Maar ja, aardig zijn ze daar zeker.
Je hebt de naam van dat zekere bedrijf maar even weggehaald?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef MageTwan het volgende:
Nou bij een zeker bedrijf een Nijmegen kunnen ze er ook wat van.... Stelletje allochtonen die in die garage rondlopen die geen NL praten en dan een superchagrijnige man om je ritbonnen te tekenen...
Mijn vader besloot vandaag even een hartaanval te krijgen, dat was even schrikken.... Gelukkig lijkt alles nu goed te zijn, maar moet wel minstens 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Nieuwe jaar begint weer fantastisch zeg
Nja ik weet niet, tegenwoordig liever te voorzichtig wat dat soort zaken betreft. Tenminste, nou ja gemengde gevoelens.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:58 schreef joppie_saus het volgende:
Zul je weer zien dat er geen zak aan de hand is in die trein, maar wel weer een bang aangelegd vrouwtje die gelijk de popo belt...
Dat digitale ding vervangt de papieren formulieren lijkt me, dus dan hoef je die niet meer op te sturen (natuurlijk wel die van december als je dat nog niet gedaan hebt).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ideaal, maar moeten we de transportformulieren nu ook nog per post opsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |