Ik heb de eerste keer echt moeten zoeken naar Fleetport.. Eerst helemaal die straat ingereden en vervolgens maar omgekeerd en de auto langs de kant gezet. Liep ik toevallig de inrit in en zag ik de vlaggen van Fleetport.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik woon er hemelsbreed 20 kilometer vandaan, maar doe er met het OV 2.5 uur over om te komen
ik ben morgen ook in bleiswijk, uurtje of half 11quote:Op donderdag 23 december 2010 17:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Ik moet van Assen naar Bleiswijk, en dan weer met het OV terug naar Groningen. Hopelijk werkt de NS mee.
Fleetrent is nogal een strenge maatschappij voor Easy Way. Daarom is de procedure nogal belangrijk. Als je belt vragen ze of je de auto heel goed hebt gecontroleerd, of je de Fleetrent attentiekaart hebt ontvangen.. Of je die persoonlijk wil overdragen aan de nieuwe berijder (staan belangrijke telefoonnummers op in geval van schade e.d.) en of je na je rit het transportformulier wilt opsturen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef joppie_saus het volgende:
Maar ik snap er geen hout van. Ik moet voor Fleetrent rijden en dan moet ik gelijk EasyWay bellen? Er staat met koeienletters dat ik direct EW moet bellen na het controleren..
Dat vroeg ik me nou af, als je helemaal niet hebt gewerkt, krijg je dan ook geen loonstrook? Want bij mijn vorige werkgevers kreeg je er wel gewoon een, met allemaal nulletjes en een paar centen ivm verzekering/pensioen/belasting ofzo..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Fireblast het volgende:
[..]
ik ben morgen ook in bleiswijk, uurtje of half 11
@ LeTourdeFrance: Ik ook niet, maar ik heb ook niet gewerkt vorige maand
Hier wel de loonstrook, kwam rond 14 binnen, dus ik gelijk bellen met Easyway, want het klopte niet. Zijn die luie donders al weekend aan het vieren. Of ik maandag even terug wil bellenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hebben jullie al een loonstrookje gekregen? Ik nog niet.
Nah dat lijkt me niet, heb ook weleens een tijd niet gehaald vanwege strakke planning, files etc. Moest toen ook op een privé adres zijn, gewoon gebeld en in samenspraak opgelost...was geen probleem verder.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb 20 minuten niet, maar goed.
Die planningen zijn ook krap strak trouwens. Ben lopend sneller geweest dan met OV, en haalde mijn eindtijd van 16:00u in Groningen terug niet. Wel over gebeld, is goed opgelost door de auto bij de klant thuis af te leveren maar goed. Vinden ze het erg als je een keer je eindtijd niet haalt?
Thanks.quote:
Nope, of hij is zoekgeraakt ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou af, als je helemaal niet hebt gewerkt, krijg je dan ook geen loonstrook?
17 euro aan kilometervergoeding. Ik heb geen eens een eigen auto, dus dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Nope, of hij is zoekgeraakt ofzo.
@ Irritatie100: dat had iemand een paar topics terug (?) ook volgens mij... hoeveel kmvergoeding heb je gehad dan? Heb je nooit ergens met je privéauto heen gereden ofzo?
Volvo S40 of Volvo S60, heerlijke wagens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:52 schreef joppie_saus het volgende:
Oke, nice. Scheelt weer.
Ik vind het wel chill dat ik verschillende auto's rijdt, ouders zoeken op termijn nieuwe auto nu kan ik beetje zeggen wat wel en niet goed rijdt
Het is wel een vrij slechte regio vind ik persoonlijk. In de drukkere periodes heb je gewoon werk, maar je moet er wel rekening mee houden dat 1,5 uur reizen met het OV naar je startadres echt geen uitzondering is. Daarnaast zit ik altijd meteen thuis zodra het werk afneemt, dus dat is wel minder. Soms kan ik opeens heel veel werken maar anders kan ik het inschatten op 60 % werk 40 % thuis van je beschikbaarheid. Ik heb het ook wel eens de planning gebeld als ik een paar dagen niet ingezet was, maar dan vertelde ze dat het eigenlijk altijd heel rustig in mijn regio is. Verder is het natuurlijk afhankelijk van het aantal beschikbare chauffeurs.. Ik bedoel ze kunnen mij naar Arnhem sturen waar het wat drukker is, maar de kans is natuurlijk ook groot dat ze gewoon chauffeurs in Arnhem hebben wat dus goedkoper is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mallet ik woon ook in de buurt van DTC. Maar mijn vraag is of je genoeg ritten krijgt aangeboden.
Idd, sinds kort hier ook een S60 thuis, heerlijke bak.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef Obama het volgende:
[..]
Volvo S40 of Volvo S60, heerlijke wagens.
S60 of S80 dan, dat zijn de echte! Sowieso een T5 of D5 motor erin!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef Obama het volgende:
[..]
Volvo S40 of Volvo S60, heerlijke wagens.
Als ik me laat brengen vul ik de ritbon gewoon in alsof ik het OV zou hebben genomen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef MageTwan het volgende:
Nee maar ze zien dan wel dat je startadres anders is toch? Ik heb nl. ook kmvergoeding gekregen, omdat ik aantal keer naar treinstation 20km verderop ben gereden met auto omdat dat me gewoon dik anderhalf uur reizen scheelt. Ook ben ik een keer met eigen auto naar leasemaatschappij gereden, want ik moest daar auto halen, naar gouderak brengen, daar weer een meenemen naar zelfde maatschappij waar mijn auto stond
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:08 schreef Obama het volgende:
Hangt allemaal van het budget af, anders had ik een Porsche 911 GT2 RS voorgesteld.
Haha, zo kunnen we alles relativerenquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:40 schreef RTS91 het volgende:
[..]
S60 en S80 van een paar jaar oud zijn voordeliger in aanschaf dan een S40/V50 (een Focus zeg maar...)
Denk niet dat het in dit topic gaat lukken. Inhoud pakketje?quote:Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Jeffo het volgende:
Ik ben op zoek naar twee personen die vandaag in de buurt van Hilversum/amsterdam/amersfoort zijn en morgen voor 10 uur een pakketje kunnen afleveren in Vlissingen en de ander in Alkmaar. Pakketjes kom ik vandaag zelf even brengen.
15 euro per pakketje
Sms me even op 0610231325 als je kunt.
Krijg je ook een foto enzo erbij?quote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef Jorian29 het volgende:
Ah kut, 6 km. te hard op de A1, met een Arval ritje nog wel. Wel vreemd, in het pdfje staat dat ik 59 euro moet betalen incl. de admin kosten. Maar in de mail staat dat ze alleen de 30 euro voor de boete inhouden. Ik zie het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |