Je kunt ook even bellen en zeggen dat je rond 16:00 in plaats X moet zijn, misschien dat ze dan wat kunnen plannen?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze riepen inderdaad op om vrijdag te gaan werken. Maar ik heb al een feestje gepland staan dat in principe om 16.00 al begintMaar het is niet erg om later te komen, dus zit toch nog stevig te twijfelen om te werken en dan rechtstreeks daarheen te gaan..
Het is gewoon in m'n woonplaats, dus dat is het probleem nietquote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Je kunt ook even bellen en zeggen dat je rond 16:00 in plaats X moet zijn, misschien dat ze dan wat kunnen plannen?
Als je kunt rekenen.... reken d'r maar niet opquote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef Obama het volgende:
Vrijdag is een erkende feestdag....krijgen we 200% uitbetaald?
Hoezo niet!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Als je kunt rekenen.... reken d'r maar niet op![]()
Maar wat stond er over de nieuwjaarsbonus dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oudjaarsdag niet, nieuwjaarsdag welquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Viezze het volgende:
Oudjaarsdag is geen erkende feestdag toch?
EW is niet echt de meest gulle werkgever die er bestaat heb ik het ideequote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef Obama het volgende:
[..]
Hoezo niet!, nog nooit meegemaakt dat ik op een feestdag geen toeslag kregen.
We kunnen blijven klagen, maar veel beter zal het voorlopig niet worden. Daarom ben ik al blij dat ze iets gaan doen met digitalisering van de administratie.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef Fireblast het volgende:
[..]
EW is niet echt de meest gulle werkgever die er bestaat heb ik het idee
Ik klaag niet hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
We kunnen blijven klagen, maar veel beter zal het voorlopig niet worden. Daarom ben ik al blij dat ze iets gaan doen met digitalisering van de administratie.
Shit, ik kom pas maandag in Utrecht dus kan dan pas mijn loonstrookje bekijken. Ik wil het zo graag weten wat ik mis.
Gewoon altijd wat te zeiken willen hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef Hojdhopper het volgende:
@Fireblast
Nee zo bedoel ik het ook niet, maar het is toch een klein klaagpunt haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |