Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, mijn mooie taartvorm aan Marijke gevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een taartvorm bij de Action kopen?
echt wel, als het maar niet te zwaar isquote:
Nou?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, Muckmuckmuck!![]()
Weet je wat ik ga doehoen?
Balen kusje op jouw zere hoofd.quote:
Al heel lang.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef Muck het volgende:
Sinds wanneer staat er 'what else' in de OP?
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, mijn mooie taartvorm aan Marijke geven![]()
Dan leen ik hem wel als ik een keer ga bakken. Like never.
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dokter WOK's hoofdpijn tips.
Weg met hoofdpijn, tip 1: Water drinken
Eén van de voornaamste redenen voor hoofdpijn is uitdroging. Dit komt door het drinken van koffie, thee e.d. waarbij je meer vocht verliest dan binnenkrijgt. Maar ook bij warme temperaturen verliezen we meer vocht. Hoofdpijn is dan een teken meer te moeten drinken. Drink dus voldoende water en verklein de kans op hoofdpijn. Komt de hoofdpijn op, neem dan eerst een glas water .
Weg met hoofdpijn, tip 2: Koffie
Hoewel koffie zojuist als oorzaak aangewezen werd voor het verliezen van vocht en veroorzaken van hoofdpijn, kan te weinig koffie ook hoofdpijn veroorzaken. Wie veel koffie drinkt, kan verslaaft raken aan caffeine. Wanneer je minder koffie nuttigt, kan het tekort aan caffeine hoofdpijn veroorzaken.
Weg met hoofdpijn, tip 3: Rust
Hoofdpijn kan ook worden veroorzaakt door stress. Rust daarom voldoende. Slaap genoeg uren en neem voldoende pauzes. Zet er toch hoofdpijn door, maak dan eens een wandeling van 5 minuten.
Weg met hoofdpijn, tip 4: Ontspan
Geen tijd om 5 minuten de hoofdpijn weg te wandelen? Sluit de ogen dan en wrijf tegen de zijkanten van uw hoofd. Ook op de kruin van uw hoofd, tussen uw wenkbrauwen en bij uw oren zitten drukpunten tegen hoofdpijn, Ontspan! Masseer deze punten en de hoofdpijn zal verminderen.
Weg met hoofdpijn, tip 5: Natte washand
Hoewel het tijdens het werk lastig gaat, is een koude natte washand een geweldig middel zijn tegen hoofdpijn. Ga rustig zitten of liggen. Ontspan, met de koude natte washand. Uw hoofdpijn zal zeker verminderen.
Weg met hoofdpijn, tip 6: Warm bad
Hoofdpijn is goed aan te pakken door te ontspannen. Neem bij hoofdpijn bijvoorbeeld eens een goed warm bad. Ontspan uw spieren. Gespannen spieren kunnen namelijk ook hoofdpijn veroorzaken.
Weg met hoofdpijn, tip 7: Stoom
Stoom is een ander middel om hoofdpijn op te lossen. De warme lucht vult het hoofd en zorgt voor de juiste ontspanning. Draai de nek een paar keer rond en masseer de nekspieren. Uw hoofpijn zal zeker verminderen.
Dis je mijn photoshop-skills?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef Muck het volgende:
Sinds wanneer staat er 'what else' in de OP?
Waar is de seks. Wat een nontips!quote:
Nee, dan zou ik een slecht zadel hebben.quote:
Seksquote:
Nou, dan is het fijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik een slecht zadel hebben.
Landgoed Aerwinkelquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
wat voor landal greenparks ding zit er in Limbabwe?
welke is de mooiste!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Landgoed Aerwinkel
Kasteeldomein De Cauberg
Hoog Vaals
De Lommerbergen
Reevallis
Het Roekenbosch
Domein De Schatberg
En dan heb je geloof ik ook nog Loohorst, Klein Vink, en nog veel meer. Maar ik weet niet van welk bedrijf die zijn
Wanneer stond jouw volgende 'inwerksessie' geplandquote:
Nee joh! Ik zie het alleen nu pas!quote:
3!quote:
Ohquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Landgoed Aerwinkel
Kasteeldomein De Cauberg
Hoog Vaals
De Lommerbergen
Reevallis
Het Roekenbosch
Domein De Schatberg
En dan heb je geloof ik ook nog Loohorst, Klein Vink, Leudal, en nog veel meer. Maar ik weet niet van welk bedrijf die zijn
die heb ik weg gelatenquote:
Spelfout!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer stond jouw volgende 'inwerksessie' gepland?
Ik wil ook geen washandje van je!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heb ik weg gelaten
ik ga toch geen seks hebben met hem
Die 7 in het lijstje zijn iig landal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee joh! Ik zie het alleen nu pas!
[..]
3!![]()
![]()
[..]
Oh
Dat zijn er best veel
Teruggezetquote:
Pietje gaat wegquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Die 7 in het lijstje zijn iig landal.
Wieso vraag je dat eigenlijk?
Ninja-edit FTW!quote:
Op naar de 20,000 dan maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
TheFamousMan
10.000e post gemist, wat vreselijk
quote:
quote:
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Nou is er echt geen reden meer om te leven hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
TheFamousMan
Nou, dan maar naar de 100K. Doei.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
TheFamousMan
spelfoutquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer stond jouw volgende 'inwersessie' gepland?
Naar een familie-uitje van zijn date-waarmee-het-niets-geworden-is-maar-wel-vriendschappelijk-mee-omgaatquote:
Ja, ik vind het ook heel naar voor hemquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Nou is er echt geen reden meer om te leven hoor.
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Ik sta met mijn mond vol tanden! Ik heb er geen woorden voor! Ik ben spra-ke-loos!
Hoe bedoel je 'volgende' ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ninja-edit FTW!
Nou, wanneer kom je weer bij mij op kantoor voor de volgende sessie?
Dat ligt aan TFM, die gaat zo snel dat ie 10K mist. of zo.quote:
Ik zou acuut stoppen met FOK! als ik jou wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
TheFamousMan
Zullen we samen in een hoekje gaan zitten huilen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik vind het ook heel naar voor hem
Ik mis een getalquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan TFM, die gaat zo snel dat ie 10K mist. of zo.
Ik heb bijna een mooie 14.441
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Nou is er echt geen reden meer om te leven hoor.
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Ik sta met mijn mond vol tanden! Ik heb er geen woorden voor! Ik ben spra-ke-loos!
Stil nou.quote:
Nee, ik doe niet aan huilenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we samen in een hoekje gaan zitten huilen?
wij miste 5,6 miljoen, dus waar gaat het over? ik ben 14quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan TFM, die gaat zo snel dat ie 10K mist. of zo.
Ik heb bijna een mooie 14.441
He wie wat waar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Naar een familie-uitje van zijn date-waarmee-het-niets-geworden-is-maar-wel-vriendschappelijk-mee-omgaat
42.0000 welquote:
42quote:
Zoals ik het zeg. Degene na de huidigequote:
Ik las huig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg. Degene na de huidige.
Wat is ASN voor bankquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn nieuwe bankgegevens binnen van ASN.
Ik kan weer verder sparen
blijkbaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
He wie wat waar?
Ik mis weer eens de helft ofzo!
Die gehackte, het was ABN, maar een hacker heeft de B gehackt! En er een S voor terug gezet!quote:
WOKquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gehackte, het was ABN, maar een hacker heeft de B gehackt! En er een S voor terug gezet!
Oooohquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gehackte, het was ABN, maar een hacker heeft de B gehackt! En er een S voor terug gezet!
Welke huidige?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg. Degene na de huidige.
daarom werkt mijn mail niet meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
He wait whut?quote:
Oooh, ik ken het niet. Nou, lekker sparen dan maarquote:
Waaaaarom ging je zo laat slapen dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef Stuart het volgende:
Ik ben moe. Ging om half 5 slapen en was om half 11 weer op
Ik weet het niet. Ik verveelde me en helaas was er hier niemand en ik maar wachten totdat iemand mee kwam postenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waaaaarom ging je zo laat slapen dan?
Dat weet je best.quote:
Ja, nu heb ik 2 rekeningenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik ken het niet. Nou, lekker sparen dan maar
zelfs gf niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:57 schreef Stuart het volgende:
Ik weet het niet. Ik verveelde me en helaas was er hier niemand en ik maar wachten totdat iemand mee kwam posten![]()
Ik heb echt heel veel bankrekeningenquote:
oh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik wel, maar ik lag in bedquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh.
nou.
laat dan maar
Nou, sorry hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
OMG.quote:
Ja, helaas was je er niet meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik lag in bed
uiteindelijk
Volgens mij slapen de meeste mensen om die tijd. Vooral degenen die weer vroeg hun bed uit moeten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik verveelde me en helaas was er hier niemand en ik maar wachten totdat iemand mee kwam posten![]()
Ja, na een uurquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik lag in bed
uiteindelijk
Mensen deden dat om mij te pestenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij slapen de meeste mensen om die tijd. Vooral degenen die weer vroeg hun bed uit moeten.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen deden dat om mij te pesten
Dan wordt het hoog tijd dat we daaraan beginnen.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
misschien moet ik mijn iglo maar afbreken
Maar je liet me zitten in de kou. Alleenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor maar maar maar...
wel op tijd terug om voor te lezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat we daaraan beginnen.
Vanavond, 8 uur, mijn kantoor.
heb jij een kantoor?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat we daaraan beginnen.
Vanavond, 8 uur, mijn kantoor.
Herkenbaar gevoelquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik ben nog nooit zó blij geweest dat ik thuis ben
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik ben nog nooit zó blij geweest dat ik thuis ben
En een groot bureau. Ideaal voor 'inwerksessies'...quote:
heb jij ook een bureau ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En een groot bureau. Ideaal voor 'inwerksessies'...![]()
![]()
...
Nog steeds ziekig, doodmoe, klote sneeuw, boodschappen gedaan met zware fiets door zware sneeuw geploegt en mijn arme voetjes zit geen gevoel meer inquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat dan?
nog steeds ziekig?
Hoop dat je snel wat opknapt jongen!quote:
Waar is da dan? Want eigenlijk ga ik koffie drinken bij Marijke vanavondquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En een groot bureau. Ideaal voor 'inwerksessies'...![]()
![]()
...
Aaah gossie en getsie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog steeds ziekig, doodmoe, klote sneeuw, boodschappen gedaan met zware fiets door zware sneeuw geploegt en mijn arme voetjes zit geen gevoel meer in
Minor detail: Das dus in Limburg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar is da dan? Want eigenlijk ga ik koffie drinken bij Marijke vanavond
Ik heb met lamswol gevoerde laarsjes... ook lekker warm, maar niet warm genoegquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah gossie en getsie!
Wil je mijn dikke nepbontlaarsdingies even lenen?
Voorverwarmd
Ja, maar dat drinkt zo lastig koffie..quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef MPG het volgende:
Minor detail: Das dus in Limburg.
Maar ik kan ook met de mobiele werkplek naar Zwolle komen hoor.
wat hebbie nodig?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef Toekito het volgende:
wie o wie begint de actie: Richt een Toek en Muck huis in?
je hebt aan een xbox en een koffiezetapparaat meer dan genoegquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef Toekito het volgende:
wie o wie begint de actie: Richt een Toek en Muck huis in?
nee, maar als je met koude voeten in wol gaat, dan blijven ze koudquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb met lamswol gevoerde laarsjes... ook lekker warm, maar niet warm genoeg
jij zegt het!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt aan een xbox en een koffiezetapparaat meer dan genoeg
we gaan morgen/donderdag eens kijken. Maar best veel vrees ik!quote:
en een ovenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt aan een xbox en een koffiezetapparaat meer dan genoeg
jamaar, wat voor soort veel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij zegt het!
[..]
we gaan morgen/donderdag eens kijken. Maar best veel vrees ik!
Dat kan ervoor en ernaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat drinkt zo lastig koffie..
Nou...maar door wie moet ik dan precies allemaal ingewerkt worden?quote:
Nou, dat ga ik dus zometeen kopenquote:
Toek kennende?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...maar door wie moet ik dan precies allemaal ingewerkt worden?
Je bent een schatquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat ga ik dus zometeen kopen
Ja, maar toen had ik dus 1 pyjama, en als die in de was is dan heb ik 't koud in bedquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alweer? die had je laatst ook al
Maar mijn voetjes waren warm toen ik ze aandeedquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar als je met koude voeten in wol gaat, dan blijven ze koud
Ik heb zin in patat met een frikandel of patat met een berenhapquote:
Friet, met een mexicano en satésausquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb zin in patat met een frikandel of patat met een berenhap
Daar heb ik eigenlijkj nooit zin inquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb zin in patat met een frikandel of patat met een berenhap
Jij bent niet zo van de snacks?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijkj nooit zin in
Is dat witbierquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net zes Leffe Tripel in huis gehaald
het gaat toch al best goed?quote:
voor mezelfquote:
Nee, eigenlijk nietquote:
ben je al wit? paars? roze? beige? antraciet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net zes Leffe Tripel in huis gehaald
met een steen om je nek achter de trein springenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef Stuart het volgende:
Ik kan wel van een brug springen. Of beter, een flat. Of voor een trein
Ja, lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met een steen om je nek achter de trein springen
Bijna wit geweestquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je al wit? paars? roze? beige? antraciet?
Dat kan wat vind je dan wel lekker?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Ik heb al jaren geen kroket/fikandel/bitterbal/nasi- of bamibal/ wat dan ook gegeten
Stir-fry, noodles, dough balls bij de pizzaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan wat vind je dan wel lekker?
Jawel. Vandaar ook 'inwerken'quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het gaat toch al best goed?
[..]
voor mezelf
Een krat baileys?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:18 schreef Stuart het volgende:
Ik had gehoopt om samen met ST een krat Baileys leeg te drinken![]()
Ja, of een kratje Jagermeisterquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Een krat baileys?
Volgens mij ben je na twee flessen al zo zat als een routetoeter...
en ik na twee glazen alquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Een krat baileys?
Volgens mij ben je na twee flessen al zo zat als een routetoeter...
Jägermeisterquote:
Ja, zeker wetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jägermeister.
Maar ook daar geldt: na 2 flessen ben je volgens mij zo zat als een routetoeter.
kasten en tafel en banken sowieso wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar, wat voor soort veel?
Is een fles ook goed?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:18 schreef Stuart het volgende:
Ik had gehoopt om samen met ST een krat Baileys leeg te drinken![]()
Hmm. Die heb ik net niet over..quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef Toekito het volgende:
kasten en tafel en banken sowieso wel.
Tot laterquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:25 schreef wel.o.k het volgende:
ga afsluiten en horen wat de dames hebben meegemaakt bij opa en oma
Vanavond.quote:
Jawel. Toch? Limburgs kwartiertje, met wat uitloop door het slechte weerquote:
Beter laat dan nooit enzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Toch? Limburgs kwartiertje, met wat uitloop door het slechte weer..
flauwquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Die heb ik net niet over..
Nuut, want ik wilde heus helpenquote:
dat hebben we allebei nog van uit onze studie-tijd, evengoed bedankt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nuut, want ik wilde heus helpen![]()
Ik heb wel veel kopjes en bekers en een chip 'n' dip schaal en bestek
Ja, dus?quote:
Welnee, ik zit dichter bij die Pruuse.quote:
Ja, dan moet ik toch rendieren hebben en een slee om daar te komen. Dat is iets van 900km van de randstadquote:
Ik heb ook nog wel een lijstje voor jequote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef Stuart het volgende:
Ja, dan moet ik toch rendieren hebben en een slee om daar te komen. Dat is iets van 900km van de randstad
Ammehoelaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een lijstje voor je
keequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef Toekito het volgende:
dat hebben we allebei nog van uit onze studie-tijd, evengoed bedankt!
Duurt het weer een weekquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, eigenlijk zou je gewoon nog even in het vliegtuig moeten stappen
Spruitjes met bweuh en verse worstquote:
je moet er wat voor over hebben hequote:
Ik heb er heeeel veel voor overquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben he
Dat is ook lekker.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stir-fry, noodles, dough balls bij de pizza
Weg gezelligheidquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik duik even de kast in om te kijken of ik nog boodschappen moet doen
TJ? Iets van de shoarmatent, denk ik.quote:
Ik wil zo met hem ruilen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
TJ? Iets van de shoarmatent, denk ik.
quote:
Jammer dat het verkeer nu zo slecht is en het OV zo onbetrouwbaarquote:
En als ik het aankaart bij mijn ouders ben ik een zeikerdquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:43 schreef Muck het volgende:
WTF, de helft van de recepten die ik vind voor ragout bevatten 'een blikje ragout'
Ik moet een heel klein beetje huilenquote:
Monsieur eriqquote:
Had ik al gezegd dat ik kwam eten?quote:
Lekker lekker lekkerquote:
Ow, ik krijg dan een pan in mijn hand gedruktquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
En als ik het aankaart bij mijn ouders ben ik een zeikerd
Oh neequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
Dat wordt boodschappen doen dus
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef eer-ik het volgende:
Stuart
't was gezellig in die stad van je
Dat is voor kookn00bsquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:43 schreef Muck het volgende:
WTF, de helft van de recepten die ik vind voor ragout bevatten 'een blikje ragout'
Mocht ik maar koken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ik krijg dan een pan in mijn hand gedrukt. En een welgemeend 'succes'.
Ja..zal ik eens in mijn oud Hollandsch Vleesch-kookboek kijken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet een heel klein beetje huilen
[..]
Monsieur eriq
Nou, op het moment okeequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef eer-ik het volgende:
Boodschappen doen
Hoi Muck
How's life treatin' ya?
Dooooood moeten zequote:
Graagquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..zal ik eens in mijn oud Hollandsch Vleesch-kookboek kijken?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:49 schreef eer-ik het volgende:
@ Muck: Ik las: Mocht ik maar roken.
@ Stuart: Absolutely. Petje af voor de metro ook overigens. Had nooit gedacht dat ik ook maar remotely positief zou zijn over openbaar vervoer.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Mocht ik maar koken!
"Mja, je vader werkt hard en kan écht zijn maal niet doen met rijst, pasta of andere liflafjes hoor!"
Als de metro rijdt is het prima geregeld inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:49 schreef eer-ik het volgende:
@ Muck: Ik las: Mocht ik maar roken.
@ Stuart: Absolutely. Petje af voor de metro ook overigens. Had nooit gedacht dat ik ook maar remotely positief zou zijn over openbaar vervoer.
It goes okee, senks, end with you?quote:
Muck en die halfgare rotterdammert.quote:
Mijn vriend en ikquote:
Preciesquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Geef em een berg rijst en de man zit ook vol.
Mercedesquote:
Mwoah, hij zit met een ski-pulli op kantoor en daar bleek het 24 graden te zijn.quote:
Welk soort beest wil je er in hebben?quote:
Muckipquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik
[..]
Precies
Al was het maar 1 keertje in de week ofzo
iets simpels als chicken to night of couscous of muckip of macaroni ofzo
Koe!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welk soort beest wil je er in hebben?
Vertel mij wat. Ik heb 3 vluchten moeten boeken om naar NL te komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef eer-ik het volgende:
Ja, alleen die weekendstops sucken wel.
Maar ach, dat overleef ik ook wel. En ohja, ik haat fucking Heathrow. Kutveld.
Oh, risottoquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckip![]()
Bazenvoedsel is dat
.
En risotto? Als die daar geen maaltijd aan heeft, dan weet ik het ook niet meer...
Nou, hier echt niet hoor. Mercedes is mooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mercedes.
Liever een ster in mn voorruit, dan een ster op de grille
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hier echt niet hoor. Mercedes is mooi
paprika ui champignons ham kaas en pastasausquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker lekker lekkerWat doe je erop?
Jong zit te weinig vlees aan.quote:
Robort-modosquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef eer-ik het volgende:
Mercedes is een taximerk. Ik wil altijd nog een keer bij een stoplicht achterin een mercedes stappen en zeggen dat ie me ergons heen moet brengen.
Whehe. Bazenactie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef eer-ik het volgende:
Mercedes is een taximerk. Ik wil altijd nog een keer bij een stoplicht achterin een mercedes stappen en zeggen dat ie me ergons heen moet brengen.
Er zijn zoveel mooie modellen. Ik vind het geen taxi autoquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef eer-ik het volgende:
Maakt niet uit, maar ik denk dat volwassen praktischer is vwb de boodschappenquote:
Eeenschquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
paprika ui champignons ham kaas en pastasaus
Zit genoeg vlees aan johquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jong zit te weinig vlees aan.
Wel lekkerder overigens.
Op Heathrow weten ze ook niets. Ik ben blij dat ik gisteren vanaf City vloogquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart : ik had 3 uur vertraging op de terugweg en heb daar ruzie staan maken met het personeel omdat ik het ronduit belachelijk vond dat mijn moeder opbelde vanuit Nederland om me mijn vertraging te melden terwijl ze er op Hiesro 'niets vanaf wisten'. Zelfs niet toen ik al een half uur in de lucht had moeten zitten.
Roken HAAT ik tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef eer-ik het volgende:
Ohja, en je mag er niet roken
Nou hoef ik dat ook niet per se maar wel als ik me helemaal de ratten verveel en dan ook nog eens 2309492304 uur vertraging heb.
Je bent mijn heldquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
Muck, ik heb zeuven soorten in mijn Vleesch-boek
Het zit kut.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mooie modellen. Ik vind het geen taxi auto
Het is een auto voor mensen met centjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |