jij zegt het!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt aan een xbox en een koffiezetapparaat meer dan genoeg
we gaan morgen/donderdag eens kijken. Maar best veel vrees ik!quote:
en een ovenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt aan een xbox en een koffiezetapparaat meer dan genoeg
jamaar, wat voor soort veel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij zegt het!
[..]
we gaan morgen/donderdag eens kijken. Maar best veel vrees ik!
Dat kan ervoor en ernaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat drinkt zo lastig koffie..
Nou...maar door wie moet ik dan precies allemaal ingewerkt worden?quote:
Nou, dat ga ik dus zometeen kopenquote:
Toek kennende?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...maar door wie moet ik dan precies allemaal ingewerkt worden?
Je bent een schatquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat ga ik dus zometeen kopen
Ja, maar toen had ik dus 1 pyjama, en als die in de was is dan heb ik 't koud in bedquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alweer? die had je laatst ook al
Maar mijn voetjes waren warm toen ik ze aandeedquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar als je met koude voeten in wol gaat, dan blijven ze koud
Ik heb zin in patat met een frikandel of patat met een berenhapquote:
Friet, met een mexicano en satésausquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb zin in patat met een frikandel of patat met een berenhap
Daar heb ik eigenlijkj nooit zin inquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb zin in patat met een frikandel of patat met een berenhap
Jij bent niet zo van de snacks?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijkj nooit zin in
Is dat witbierquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net zes Leffe Tripel in huis gehaald
het gaat toch al best goed?quote:
voor mezelfquote:
Nee, eigenlijk nietquote:
ben je al wit? paars? roze? beige? antraciet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net zes Leffe Tripel in huis gehaald
met een steen om je nek achter de trein springenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef Stuart het volgende:
Ik kan wel van een brug springen. Of beter, een flat. Of voor een trein
Ja, lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met een steen om je nek achter de trein springen
Bijna wit geweestquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je al wit? paars? roze? beige? antraciet?
Dat kan wat vind je dan wel lekker?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Ik heb al jaren geen kroket/fikandel/bitterbal/nasi- of bamibal/ wat dan ook gegeten
Stir-fry, noodles, dough balls bij de pizzaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan wat vind je dan wel lekker?
Jawel. Vandaar ook 'inwerken'quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het gaat toch al best goed?
[..]
voor mezelf
Een krat baileys?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:18 schreef Stuart het volgende:
Ik had gehoopt om samen met ST een krat Baileys leeg te drinken![]()
Ja, of een kratje Jagermeisterquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Een krat baileys?
Volgens mij ben je na twee flessen al zo zat als een routetoeter...
en ik na twee glazen alquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Een krat baileys?
Volgens mij ben je na twee flessen al zo zat als een routetoeter...
Jägermeisterquote:
Ja, zeker wetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jägermeister.
Maar ook daar geldt: na 2 flessen ben je volgens mij zo zat als een routetoeter.
kasten en tafel en banken sowieso wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar, wat voor soort veel?
Is een fles ook goed?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:18 schreef Stuart het volgende:
Ik had gehoopt om samen met ST een krat Baileys leeg te drinken![]()
Hmm. Die heb ik net niet over..quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef Toekito het volgende:
kasten en tafel en banken sowieso wel.
Tot laterquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:25 schreef wel.o.k het volgende:
ga afsluiten en horen wat de dames hebben meegemaakt bij opa en oma
Vanavond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |