Herkenbaar gevoelquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik ben nog nooit zó blij geweest dat ik thuis ben
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik ben nog nooit zó blij geweest dat ik thuis ben
En een groot bureau. Ideaal voor 'inwerksessies'...quote:
heb jij ook een bureau ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En een groot bureau. Ideaal voor 'inwerksessies'...![]()
![]()
...
Nog steeds ziekig, doodmoe, klote sneeuw, boodschappen gedaan met zware fiets door zware sneeuw geploegt en mijn arme voetjes zit geen gevoel meer inquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat dan?
nog steeds ziekig?
Hoop dat je snel wat opknapt jongen!quote:
Waar is da dan? Want eigenlijk ga ik koffie drinken bij Marijke vanavondquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En een groot bureau. Ideaal voor 'inwerksessies'...![]()
![]()
...
Aaah gossie en getsie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog steeds ziekig, doodmoe, klote sneeuw, boodschappen gedaan met zware fiets door zware sneeuw geploegt en mijn arme voetjes zit geen gevoel meer in
Minor detail: Das dus in Limburg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar is da dan? Want eigenlijk ga ik koffie drinken bij Marijke vanavond
Ik heb met lamswol gevoerde laarsjes... ook lekker warm, maar niet warm genoegquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah gossie en getsie!
Wil je mijn dikke nepbontlaarsdingies even lenen?
Voorverwarmd
Ja, maar dat drinkt zo lastig koffie..quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef MPG het volgende:
Minor detail: Das dus in Limburg.
Maar ik kan ook met de mobiele werkplek naar Zwolle komen hoor.
wat hebbie nodig?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef Toekito het volgende:
wie o wie begint de actie: Richt een Toek en Muck huis in?
je hebt aan een xbox en een koffiezetapparaat meer dan genoegquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef Toekito het volgende:
wie o wie begint de actie: Richt een Toek en Muck huis in?
nee, maar als je met koude voeten in wol gaat, dan blijven ze koudquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb met lamswol gevoerde laarsjes... ook lekker warm, maar niet warm genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |