Ik heb echt heel veel bankrekeningenquote:
oh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik wel, maar ik lag in bedquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh.
nou.
laat dan maar
Nou, sorry hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
OMG.quote:
Ja, helaas was je er niet meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik lag in bed
uiteindelijk
Volgens mij slapen de meeste mensen om die tijd. Vooral degenen die weer vroeg hun bed uit moeten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik verveelde me en helaas was er hier niemand en ik maar wachten totdat iemand mee kwam posten![]()
Ja, na een uurquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik lag in bed
uiteindelijk
Mensen deden dat om mij te pestenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij slapen de meeste mensen om die tijd. Vooral degenen die weer vroeg hun bed uit moeten.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen deden dat om mij te pesten
Dan wordt het hoog tijd dat we daaraan beginnen.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
misschien moet ik mijn iglo maar afbreken
Maar je liet me zitten in de kou. Alleenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor maar maar maar...
wel op tijd terug om voor te lezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat we daaraan beginnen.
Vanavond, 8 uur, mijn kantoor.
heb jij een kantoor?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat we daaraan beginnen.
Vanavond, 8 uur, mijn kantoor.
Herkenbaar gevoelquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik ben nog nooit zó blij geweest dat ik thuis ben
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik ben nog nooit zó blij geweest dat ik thuis ben
En een groot bureau. Ideaal voor 'inwerksessies'...quote:
heb jij ook een bureau ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En een groot bureau. Ideaal voor 'inwerksessies'...![]()
![]()
...
Nog steeds ziekig, doodmoe, klote sneeuw, boodschappen gedaan met zware fiets door zware sneeuw geploegt en mijn arme voetjes zit geen gevoel meer inquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat dan?
nog steeds ziekig?
Hoop dat je snel wat opknapt jongen!quote:
Waar is da dan? Want eigenlijk ga ik koffie drinken bij Marijke vanavondquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En een groot bureau. Ideaal voor 'inwerksessies'...![]()
![]()
...
Aaah gossie en getsie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog steeds ziekig, doodmoe, klote sneeuw, boodschappen gedaan met zware fiets door zware sneeuw geploegt en mijn arme voetjes zit geen gevoel meer in
Minor detail: Das dus in Limburg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar is da dan? Want eigenlijk ga ik koffie drinken bij Marijke vanavond
Ik heb met lamswol gevoerde laarsjes... ook lekker warm, maar niet warm genoegquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah gossie en getsie!
Wil je mijn dikke nepbontlaarsdingies even lenen?
Voorverwarmd
Ja, maar dat drinkt zo lastig koffie..quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef MPG het volgende:
Minor detail: Das dus in Limburg.
Maar ik kan ook met de mobiele werkplek naar Zwolle komen hoor.
wat hebbie nodig?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef Toekito het volgende:
wie o wie begint de actie: Richt een Toek en Muck huis in?
je hebt aan een xbox en een koffiezetapparaat meer dan genoegquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef Toekito het volgende:
wie o wie begint de actie: Richt een Toek en Muck huis in?
nee, maar als je met koude voeten in wol gaat, dan blijven ze koudquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb met lamswol gevoerde laarsjes... ook lekker warm, maar niet warm genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |