Naar een familie-uitje van zijn date-waarmee-het-niets-geworden-is-maar-wel-vriendschappelijk-mee-omgaatquote:
Ja, ik vind het ook heel naar voor hemquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Nou is er echt geen reden meer om te leven hoor.
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Ik sta met mijn mond vol tanden! Ik heb er geen woorden voor! Ik ben spra-ke-loos!
Hoe bedoel je 'volgende' ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ninja-edit FTW!
Nou, wanneer kom je weer bij mij op kantoor voor de volgende sessie?
Dat ligt aan TFM, die gaat zo snel dat ie 10K mist. of zo.quote:
Ik zou acuut stoppen met FOK! als ik jou wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
TheFamousMan
10.000e post gemist, wat vreselijk
Zullen we samen in een hoekje gaan zitten huilen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik vind het ook heel naar voor hem
Ik mis een getalquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan TFM, die gaat zo snel dat ie 10K mist. of zo.
Ik heb bijna een mooie 14.441
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Nou is er echt geen reden meer om te leven hoor.
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Ik sta met mijn mond vol tanden! Ik heb er geen woorden voor! Ik ben spra-ke-loos!
Stil nou.quote:
Nee, ik doe niet aan huilenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we samen in een hoekje gaan zitten huilen?
wij miste 5,6 miljoen, dus waar gaat het over? ik ben 14quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan TFM, die gaat zo snel dat ie 10K mist. of zo.
Ik heb bijna een mooie 14.441
He wie wat waar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Naar een familie-uitje van zijn date-waarmee-het-niets-geworden-is-maar-wel-vriendschappelijk-mee-omgaat
42.0000 welquote:
42quote:
Zoals ik het zeg. Degene na de huidigequote:
Ik las huig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg. Degene na de huidige.
Wat is ASN voor bankquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn nieuwe bankgegevens binnen van ASN.
Ik kan weer verder sparen
blijkbaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
He wie wat waar?
Ik mis weer eens de helft ofzo!
Die gehackte, het was ABN, maar een hacker heeft de B gehackt! En er een S voor terug gezet!quote:
WOKquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gehackte, het was ABN, maar een hacker heeft de B gehackt! En er een S voor terug gezet!
Oooohquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gehackte, het was ABN, maar een hacker heeft de B gehackt! En er een S voor terug gezet!
Welke huidige?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg. Degene na de huidige.
daarom werkt mijn mail niet meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
He wait whut?quote:
Oooh, ik ken het niet. Nou, lekker sparen dan maarquote:
Waaaaarom ging je zo laat slapen dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef Stuart het volgende:
Ik ben moe. Ging om half 5 slapen en was om half 11 weer op
Ik weet het niet. Ik verveelde me en helaas was er hier niemand en ik maar wachten totdat iemand mee kwam postenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waaaaarom ging je zo laat slapen dan?
Dat weet je best.quote:
Ja, nu heb ik 2 rekeningenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik ken het niet. Nou, lekker sparen dan maar
zelfs gf niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:57 schreef Stuart het volgende:
Ik weet het niet. Ik verveelde me en helaas was er hier niemand en ik maar wachten totdat iemand mee kwam posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |