Wel wat, maar er zijn gehele cursussen voor om echt goe dte wordne hoorquote:
Doe mij een baan met nietsdoenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, even niets te doen en om 3 uur vrij
[..]
Ja, maar sommige dingen heb je ook niet zoals pilletjes enzo![]()
[..]
Succes en rijd voorzichtig
quote:
Nou, ik ben best handig met internet en programmeertaal maar zou het niet kunnen hoorquote:
Aangezien ik nog steeds een uitkering ontvang is het officieel geen baan hequote:
Coolquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel wat, maar er zijn gehele cursussen voor om echt goe dte wordne hoor
ik bedoel, m'n broer praat er vaak over, en hij zegt dat het heel simpel is en legt het helemaal uit enzo...quote:
Meer eten, meer drinken, meer genieten van het leven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie nog goede voornemens dit jaar?
TFM kan dat gemakkelijk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef Barretje80 het volgende:
ARRGGHH!!!
kan iemand dat " je hebt een pm bericht ontvangen.. bla bla bla" boxje vakkundig de nek omdraaien??
Whehe.quote:
quote:
Ik ook en ik ga ook niet sporten in 2011 ik haat sportenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer eten, meer drinken, meer genieten van het leven.
Ik heb een halve keukenkast vol met pillenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar sommige dingen heb je ook niet zoals pilletjes enzo![]()
Ik heb de moed opgegeven hier ooit nog wat nuttigs op het werk te kunnen doen. Ik heb mijn hakken in het zand gezet en nu wordt er dus op wat hoger niveau gezeken over mijn urenverantwoording. Ze zoeken het maar uit. Ik heb nog niets gezegd, maar het liefst zou ik er nog een zinnetje achter zetten als: "oh ja, ik neem ontslag". Maar ja, iets met oude schoenen en niet weggooien.quote:
Ook die groenequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een halve keukenkast vol met pillen
Meer neukenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer eten, meer drinken, meer genieten van het leven.
Ook met mijn pillen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een halve keukenkast vol met pillen
Bloed irritant inderdaad. Je hebt je pm's gelezen en het blijft overal verschijnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef Barretje80 het volgende:
ARRGGHH!!!
kan iemand dat " je hebt een pm bericht ontvangen.. bla bla bla" boxje vakkundig de nek omdraaien??
Ok. Ik kom vrijdag die kant opquote:
Scriptkiddies kan ik lastig hacken noemen. DDos is niets spannends, eerder zielig tot en met. Praten en ook daadwerkelijk doen is heel wat anders.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik bedoel, m'n broer praat er vaak over, en hij zegt dat het heel simpel is en legt het helemaal uit enzo...
Nerdo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |