Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Helaas, zou best leuk zijn geweest tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
http://security.nl/artike(...)en_bij_ABN_Amro.html
It wasn't me
Ik heb gister de laatste dingetjes gehaald voor vrijdag....quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zit je er niet op te wachten. Niets aan te doen helaas
Dus je hoeft de deur niet meer uit. Dat heb je wel goed gedaan danquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister de laatste dingetjes gehaald voor vrijdag....
ik ben wel heel nieuwsgierig hoe ze het gedaan hebben, ik heb wel een vermoeden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas, zou best leuk zijn geweest toch![]()
Nee, jij bent lekker bezig, 4posts in een topic met 5 posts.quote:
nouuuu.... ik moet voor de kerstdagen ook nog halenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je hoeft de deur niet meer uit. Dat heb je wel goed gedaan dan
je komt binnen, maakt de LaPo met 'LaPo' en dan een TT, 'Oeps, sorry.'quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker bezig, 4posts in een topic met 5 posts.
Moet je wel mee opletten dat je niet laatste moment doet en het of op is of erg druk is, dat is niet fijn boodschappen doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouuuu.... ik moet voor de kerstdagen ook nog halen
Tja, de wedstrijdjes postopkrikken en topics openen is begonnen. Ik kan alleen maar noten, dus als het nodig is doe ik dat ook. Ik zag al wat TR voorbij vliegen, dus hij moet vooral zo doorgaanquote:
hier in huis is inmiddels zoveel voorraad dat we het tot volgend jaar wel reddenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heulegoar niet!quote:
Minder posten, meer rukken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heulegoar niet!
I'm dreaming of a white christmas!
Ik heb al een hoop in huis zoals vlees (dat ligt nu in de vriezer) en moet nog even verzinnen wat we 2e kerstdag eten...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je wel mee opletten dat je niet laatste moment doet en het of op is of erg druk is, dat is niet fijn boodschappen doen
quote:
Hmmquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al een hoop in huis zoals vlees (dat ligt nu in de vriezer) en moet nog even verzinnen wat we 2e kerstdag eten...
Zulke acties kan ik op de een of andere manier toch wel waarderenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben wel heel nieuwsgierig hoe ze het gedaan hebben, ik heb wel een vermoeden.
Dan heb je ook een witte kerstquote:
Okay, zoals je wiltquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker bezig, 4posts in een topic met 5 posts.
Hoeft niet, heb ik gister al gedaanquote:
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Hier ligt er veel sneeuw op de stoepen/wegenquote:
ik wil het ook nog beroepsmatig wetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zulke acties kan ik op de een of andere manier toch wel waarderen![]()
echt wel er ligt hier nog meer dan 20 cm.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heulegoar niet!
I'm dreaming of a white christmas!
dank jequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb ik gister al gedaan
Ooh, dus je moet alsnog even de deur uit. Nou ja, hopelijk is het niet al te druk danquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je leert ook echt niets op school he? Afwezig bij biologie?quote:
quote:
Liebchenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoop ook dat het gaat dooienHet is prachtig hoor, maar als m'n versnellingen bevriezen binnen 5 minuten en mijn benen en voeten ook regelrechte ijsklompen worden is het niet leuk meer
Ikzelf was vannacht hier ook niet zo lief. Sorryquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, de wedstrijdjes postopkrikken en topics openen is begonnen. Ik kan alleen maar noten, dus als het nodig is doe ik dat ook. Ik zag al wat TR voorbij vliegen, dus hij moet vooral zo doorgaan
Muckiequote:
ben nog niet wakkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leert ook echt niets op school he? Afwezig bij biologie?
Het is ook erg koud. De lol gaat er nu al vanaf inderdaad. Mooi als je binnen zit maar als je moet reizen is het gewoon buitengewoon onprettig. Las net dat mensen bij Purmerend al uren in de trein vast zitten en er niet uit mogenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoop ook dat het gaat dooienHet is prachtig hoor, maar als m'n versnellingen bevriezen binnen 5 minuten en mijn benen en voeten ook regelrechte ijsklompen worden is het niet leuk meer
Want jij hebt nu gezeik over dat er een lek isquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil het ook nog beroepsmatig weten
quote:
OMG, dan is vastvriezen aan een fiets een stuk minder ergquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook erg koud. De lol gaat er nu al vanaf inderdaad. Mooi als je binnen zit maar als je moet reizen is het gewoon buitengewoon onprettig. Las net dat mensen bij Purmerend al uren in de trein vast zitten en er niet uit mogen
Wat voor werk doe je dan als ik vragen magquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil het ook nog beroepsmatig weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |