Had ik al gezegd dat ik kwam eten?quote:
Lekker lekker lekkerquote:
Ow, ik krijg dan een pan in mijn hand gedruktquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
En als ik het aankaart bij mijn ouders ben ik een zeikerd
Oh neequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
Dat wordt boodschappen doen dus
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef eer-ik het volgende:
Stuart
't was gezellig in die stad van je
Dat is voor kookn00bsquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:43 schreef Muck het volgende:
WTF, de helft van de recepten die ik vind voor ragout bevatten 'een blikje ragout'
Mocht ik maar koken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ik krijg dan een pan in mijn hand gedrukt. En een welgemeend 'succes'.
Ja..zal ik eens in mijn oud Hollandsch Vleesch-kookboek kijken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet een heel klein beetje huilen
[..]
Monsieur eriq
Nou, op het moment okeequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef eer-ik het volgende:
Boodschappen doen
Hoi Muck
How's life treatin' ya?
Dooooood moeten zequote:
Graagquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..zal ik eens in mijn oud Hollandsch Vleesch-kookboek kijken?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:49 schreef eer-ik het volgende:
@ Muck: Ik las: Mocht ik maar roken.
@ Stuart: Absolutely. Petje af voor de metro ook overigens. Had nooit gedacht dat ik ook maar remotely positief zou zijn over openbaar vervoer.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Mocht ik maar koken!
"Mja, je vader werkt hard en kan écht zijn maal niet doen met rijst, pasta of andere liflafjes hoor!"
Als de metro rijdt is het prima geregeld inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:49 schreef eer-ik het volgende:
@ Muck: Ik las: Mocht ik maar roken.
@ Stuart: Absolutely. Petje af voor de metro ook overigens. Had nooit gedacht dat ik ook maar remotely positief zou zijn over openbaar vervoer.
It goes okee, senks, end with you?quote:
Muck en die halfgare rotterdammert.quote:
Mijn vriend en ikquote:
Preciesquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Geef em een berg rijst en de man zit ook vol.
Mercedesquote:
Mwoah, hij zit met een ski-pulli op kantoor en daar bleek het 24 graden te zijn.quote:
Welk soort beest wil je er in hebben?quote:
Muckipquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik
[..]
Precies
Al was het maar 1 keertje in de week ofzo
iets simpels als chicken to night of couscous of muckip of macaroni ofzo
Koe!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welk soort beest wil je er in hebben?
Vertel mij wat. Ik heb 3 vluchten moeten boeken om naar NL te komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef eer-ik het volgende:
Ja, alleen die weekendstops sucken wel.
Maar ach, dat overleef ik ook wel. En ohja, ik haat fucking Heathrow. Kutveld.
Oh, risottoquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckip![]()
Bazenvoedsel is dat
.
En risotto? Als die daar geen maaltijd aan heeft, dan weet ik het ook niet meer...
Nou, hier echt niet hoor. Mercedes is mooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mercedes.
Liever een ster in mn voorruit, dan een ster op de grille
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hier echt niet hoor. Mercedes is mooi
paprika ui champignons ham kaas en pastasausquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker lekker lekkerWat doe je erop?
Jong zit te weinig vlees aan.quote:
Robort-modosquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef eer-ik het volgende:
Mercedes is een taximerk. Ik wil altijd nog een keer bij een stoplicht achterin een mercedes stappen en zeggen dat ie me ergons heen moet brengen.
Whehe. Bazenactie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef eer-ik het volgende:
Mercedes is een taximerk. Ik wil altijd nog een keer bij een stoplicht achterin een mercedes stappen en zeggen dat ie me ergons heen moet brengen.
Er zijn zoveel mooie modellen. Ik vind het geen taxi autoquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef eer-ik het volgende:
Maakt niet uit, maar ik denk dat volwassen praktischer is vwb de boodschappenquote:
Eeenschquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
paprika ui champignons ham kaas en pastasaus
Zit genoeg vlees aan johquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jong zit te weinig vlees aan.
Wel lekkerder overigens.
Op Heathrow weten ze ook niets. Ik ben blij dat ik gisteren vanaf City vloogquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart : ik had 3 uur vertraging op de terugweg en heb daar ruzie staan maken met het personeel omdat ik het ronduit belachelijk vond dat mijn moeder opbelde vanuit Nederland om me mijn vertraging te melden terwijl ze er op Hiesro 'niets vanaf wisten'. Zelfs niet toen ik al een half uur in de lucht had moeten zitten.
Roken HAAT ik tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef eer-ik het volgende:
Ohja, en je mag er niet roken
Nou hoef ik dat ook niet per se maar wel als ik me helemaal de ratten verveel en dan ook nog eens 2309492304 uur vertraging heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |