de bussen rijden al twee dagen weer hoor! alleen niet erg op tijd en er valt er regelmatig eentje uit.quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Zeg dat nou niet ik moet morgen levend bij de bushalte aankomen, en vervolgens op t station en dan weer bij de bus(hopen dat die rijden in leiden). En dan weer in omgekeerde volgorde.
LOL ga je altijd de dwarsligger zijn Daste? (grapje!!)quote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef Daste het volgende:
Kom ik met mijn bikini...Donderdag komen er foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik meestal ook niet dezelfde wol als de ontwerper, maar probeer wel de dikte hetzelfde te houden, hoewel ik pas Bravo met Wibra-acryl heb gecombineerd en dat ging goed
[ Bericht 42% gewijzigd door Herfstblad op 20-12-2010 23:46:32 ]
SPOILER: AAAAAAAAAAAAAAAAAHOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al ravelry? Zoja, dan kun je het patroon wel vinden in mijn notebookquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:30 schreef Soempie het volgende:
LB, is het nog gelukt met het tweede slofje? En ik vroeg me af, een tijdje geleden had je 2 paar slofjes voor baby's...heb je daar een internetpatroon van? Of?
Thanks!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:24 schreef mijsje het volgende:
Ollie
![]()
en de kerstgroep van Muck!die is ook helemaal geweldig! weer heel anders dan die van Trui! (en grappig die kerstboom erbij... christelijk en heidens meet...)
Thanks for the bunny info! Ik heb 1 acryl/katoenmix 100 gram en eentje alleen katoen 50 gram, ga ik het mee proberen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:24 schreef mijsje het volgende:
de vraag over de Lavenerbunny, ik heb hem gemaakt met verschillende acrylsoorten, en dan heb je over het algemeen met 1 bol wel genoeg. (bij 1 lavenderbunny had ik net tekort voor de oren en de staart, maar dat kwam omdat dat al een aangebroken bol was...) de verschillende groottes kun je op de foto zien:
[ afbeelding ]
de meest linkse is de bol zeeman, de middelste is een babywol en de meest rechtse is een gewone acryl, wel dunner dan zeeman/wibra-acryl.) en ik had nog een gemaakt van een andere (multicolour) wol, en daar had ik net te weinig van, ik miste een oor, dus daarvan moest ik bijkopen. (daar zat ook wat minder op een bolletje) (dat was deze:
[ afbeelding ] )
dus, met acryl van zeeman/wibra kun je makkelijk met 1 bol doen, maar wordt je bunny wel groot/grof van, van babywol kan het ook, en dan ligt het eraan hoeveel gram je op je bolletje hebt of je met 1 bol uitkan, of dat je er dus 2 moet hebben... moraal van het verhaal, zorg voor 2 bolletjes, dan heb je zeker weten genoeg, en dan kun je wat je overhoudt ook nog wel gebruiken bij andere dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |