quote:
Het geeft geen extreme dooi dus dat scheelt in elk geval wel. Wel model gebruiken de duitsers van wetteronline meestal dan? Wel onzeker naarmate je verder in de tijd gaat maar meestal vind ik ze wel betrouwbaar.quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef horned_reaper het volgende:
Het nieuwe ensemble geeft ook niet veel uitsluiting .... wat een choas:
[ afbeelding ]
Beuningen GLD, JunkieXpquote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik hoop het, waar zit jij ergens ?
Als het gaat dooien, en weer vriezen heb je op de meeste plaatsen chaos. Hier is werkelijk waar nergens gestrooid. Alleen hoofdwegen, en die hebben we hier bijna niet.quote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef MissHobje het volgende:
Ik denk een kleine dooi aanval paar daagjes een beetje en dan weer vriezen.. hoop ik in iedergeval, het bevalt me wel.. ja zelfs op de weg ook al is het soms wat extreem.
Heeft het ergens gedooid vandaag dan ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef mazaru het volgende:
Er worden nu ijsbanen gekweekt.
Eerst de hele dag dooi en nu strenge vorst.
Dooi? We hebben zo ver ik weet de hele dag strenge vorst gehad met temperaturen rond de -5 en zelfs nog lager.quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef mazaru het volgende:
Er worden nu ijsbanen gekweekt.
Eerst de hele dag dooi en nu strenge vorst.
Strenge vorst is pas vanaf -10 graden meneerquote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Dooi? We hebben zo ver ik weet de hele dag strenge vorst gehad met temperaturen rond de -5 en zelfs nog lager.
Ok ok, geen strenge vorst dan, maar het vroor redelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Strenge vorst is pas vanaf -10 graden meneer![]()
En de nieuwe EC uitvoer laat momenteel kaarten binnenkomen die voor zo ver het nu lijkt gaan voor doorzettende vorst! .... *keeps fingers crossed*
Lichte vorst is 1-5 graden onder 0, 5-10 graden is matige vorst en strenge vorst is alles boven de 10 onder 0 toch? Een mooie vorstperiode is fijn maar dan liever geen sneeuw meer, beter voor het ijs dan...quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
En de nieuwe EC uitvoer laat momenteel kaarten binnenkomen die voor zo ver het nu lijkt gaan voor doorzettende vorst! .... *keeps fingers crossed*
Zeer strenge vorst is tussen de -15 en -20quote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lichte vorst is 1-5 graden onder 0, 5-10 graden is matige vorst en strenge vorst is alles boven de 10 onder 0 toch? Een mooie vorstperiode is fijn maar dan liever geen sneeuw meer, beter voor het ijs dan...
Lol, alles onder de -10 is voor mij koud genoeg, het etiket zeer streng of streng maakt imo niet veel verschil.quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zeer strenge vorst is tussen de -15 en -20
En alles onder de -20 is arctisch![]()
Opzich lijkt het me wel een keer leuk om een paar dagen "arctisch" weer te hebben. Waarschijnlijk is er dan ook weer eens een elfstedentocht..quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, alles onder de -10 is voor mij koud genoeg, het etiket zeer streng of streng maakt imo niet veel verschil.![]()
![]()
Arctisch is reden voor een winterslaap....
quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, alles onder de -10 is voor mij koud genoeg, het etiket zeer streng of streng maakt imo niet veel verschil.![]()
![]()
Van mij mogen ze die nu invoeren!quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Post je die strax nog even? ben net door de kou en mist gefietst, echt raar is dat op je wimpers. Goed, nu een kop thee en ik maag er weer door..quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/station.aspx?stationnr=6280quote:
Noh...quote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die nu invoeren!![]()
![]()
Leuk gevoelstemperatuurtje erbij ookquote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/station.aspx?stationnr=6280![]()
Komt nog goed!Alleen dit...: http://www.buienradar.nl/gevoelstemperatuur.aspx?bron=2
-13.1....
Ik woon in Vlaardingen, dat is vlak bij Rotterdam en daar heeft het de hele dag gedooid.quote:Op maandag 20 december 2010 19:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Heeft het ergens gedooid vandaag dan ?
(behalve nu op de wadden en in het uiterste puntje van zeeland)
Lol, daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Leuk gevoelstemperatuurtje erbij ook
Heuh? Owkeej, waar komt de wind vandaan...?quote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow begint me hier toch een partij te sneeuwen![]()
Ik bedoelde die winterslaap muts!quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh...Nou dan ga ik wel weg hoor....
Friesland? Hangen daar een paar buitjes volgens buienradar. Werd ook wel eens tijd... er is daar amper wat gevallen volgensmij.quote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow begint me hier toch een partij te sneeuwen![]()
W/NW, maar dat zal straks meer ZW worden. Jij krijgt ook nog een sneeuwbui Kahaarinquote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heuh? Owkeej, waar komt de wind vandaan...?
Kijk eens naar het PI Muppet!quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die winterslaap muts!Slapen is nl zow lekkal.
Friesland heeft een sneeuw ban tot dat de 11 steden tocht is gereden.quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Friesland? Hangen daar een paar buitjes volgens buienradar. Werd ook wel eens tijd... er is daar amper wat gevallen volgensmij.
Goed plan!quote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Friesland heeft een sneeuw ban tot dat de 11 steden tocht is gereden.
Iddquote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Friesland heeft een sneeuw ban tot dat de 11 steden tocht is gereden.
Had ik gezien maar denk leg t voor de zekerheid nog maar even uit. Je bent en blijft vrouw he.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik gezien maar denk leg t voor de zekerheid nog maar even uit. Je bent en blijft vrouw he.![]()
.
.
.
![]()
Het eerste sneeuwgebiedje komt West-Vlaanderen al binnen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Infection het volgende:
Zo te zien kunnen we vanavond/vannacht al sneeuw verwachten http://www.sat24.com
ZWquote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heuh? Owkeej, waar komt de wind vandaan...?
Ja klopt, 16cm max, daarna alles weer weg om vervolgens weer een pakje bij te komen, maar de 20cm haal ik na lange niet en dat ligt hier niet eens meer, max 4cm!quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Friesland? Hangen daar een paar buitjes volgens buienradar. Werd ook wel eens tijd... er is daar amper wat gevallen volgensmij.
Ik weet niet waar jij kijkt maar de wind is gewoon ZW hoorquote:Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
W/NW, maar dat zal straks meer ZW worden. Jij krijgt ook nog een sneeuwbui Kahaarin
Nou ik gun bijna iedereen een witte kerstquote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef Fredo55 het volgende:
Ik vrees ook voor dooi ja, vooral in het zuiden.
Het noorden krijgt gewoon een witte kerst, zeker het noord-oosten.
Ik hoop dat ik het verkeerd heb, een witte kerst gun ik iedereen.
Wie gun je dat dan niet?quote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou ik gun bijna iedereen een witte kerst
Uhm de meeste mensen in de warmere klimaten.quote:
Zullen ze leuk vinden in Londen (die sneeuwbui) Kan Heathrow weer dicht.quote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef kahaarin het volgende:
Zit ook hier en daar onweer in, bizar: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=lightning
Euh hier is die anders al ruime tijd ZWquote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef Drassss het volgende:
In het "hoge" noorden was/is?de wind nog W/NW.. Dat is alleen nu snel aan het veranderen naar ZW
Buienradar gaf dat aan.
Je ziet het nieuwe sneeuwfront aankomen.
Mensen die elk jaar witte kerst krijgenquote:
Hier wel een ander koek, van dooi zal niks van terecht komenquote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef horned_reaper het volgende:
De verwachte temperaturen gemiddeld over het land volgens de nieuwste 12Z EC run
Tn/Tx gemiddeld over het land:
DI -9/-1
WO -1/0
DO -1/+1
VR 0/+1
ZA -8/0
ZO -6/0
t/m de kerst zit het dus goed voor het grootste deel van het land... alles daarna is koffiedik kijken!
Het zuidwesten komt er het slechtste van af en het noord oosten blijf nog een stukje kouder als bovenstaande lijst.
Wat is het verschil met de weer.nl kaarten al ik vragen magquote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
Tweede kerstdag in het hele land ook nog vorst![]()
[ afbeelding ]
(in de avond zal de temperatuur wel gaan stijgen)
Hier in Rotterdam is het de hele dag onder 0 geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik woon in Vlaardingen, dat is vlak bij Rotterdam en daar heeft het de hele dag gedooid.
Niet dat de sneeuw nu weg is hoor, maar het is op mijn balkon voor de helft weggedruppeld.
Bizar temperatuurkaartje met zo'n groot verschil tussen Ell en de waddeneilanden. Ook dat het temperatuurverloop zo mooi afloopt richting het noorden is gaaf om te zien.quote:
Inderdaad, zag ook wat aankomen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef TommyGun het volgende:
Komende nacht gaat er ook nog wel een aantal cm vallen in Brabant denk ik zo.
Hou het maar op maximaal 5 hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Het gaat hier richting de -15 in Oss.. hoor uiteenlopende verhalen over de sneeuw die komende nacht verwacht wordt: 5-10 centimeter maar ook zelfs 20 centimeter.. ben erg benieuwd.
Op de kaarten staat een cm of 5, voor het westen voornamelijk, maar omdat 5 cm op de kaart vorige keer 15 opleverde maken sommigen er nu weer 15 van volgens mij.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Het gaat hier richting de -15 in Oss.. hoor uiteenlopende verhalen over de sneeuw die komende nacht verwacht wordt: 5-10 centimeter maar ook zelfs 20 centimeter.. ben erg benieuwd.
Dat is raar. Ik zag hier vanmorgen al de druppels vallen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam is het de hele dag onder 0 geweest.
Dat lijkt me ook niet zo vreemd.... straling van de zon en de snellere opwarming van metal balkonrekken zorgen er vaak voor dat het sneeuw hier al sneller wegsmelt.quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is raar. Ik zag hier vanmorgen al de druppels vallen.
Nee hoor, gewoon onderweg: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Vreemd, de sneeuw die vannacht over het zuiden zou trekken is verdwenen??
quote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef Fredo55 het volgende:
Erwin Kroll zojuist:
Witte kerst noorden, groene kerst zuiden.
Laten we eerst maar eens kijken hoe het gaat lopenquote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi! *
voor de sneeuwliefhebbers in het Zuiden...*
Joh, weet ik toch ook wel.quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef RiKe het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens kijken hoe het gaat lopen
Voorlopig kunnen die mensen nog geen 3 dagen helder vooruit voorspellen, laat staan bijna een week!
quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joh, weet ik toch ook wel.Vooralsnog lijkt er iets aan te komen voor de West kust: http://www.sat24.nl/
Lol, weet je dat zeker? Be carefull what you wish for...quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Van mij mag er hier in 023 zo een meter vallen
Drop die meter dan ook maar hier in 071quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, weet je dat zeker? Be carefull what you wish for...
Lol, als ik dat kon regelen....quote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef RiKe het volgende:
[..]
Drop die meter dan ook maar hier in 071
Welke bedoel je? De temp? Dat is al een poosje zo...quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Asgard het volgende:
Lol, wat gebeurt er ineens in Herwijnen?
(@ KNMI actueel kaartje)
Morgenochtend om 7.30 een maansverduistering toch?quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef marcel-o het volgende:
-8 in gouda.
en mn slaapkamer werd verlicht door n enorm felle volle maan.
jeps, dus de donkerste dag van het jaar is nog wat donkerder.quote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Morgenochtend om 7.30 een maansverduistering toch?
ligt eraan voor welk deel van het land, zuid zou best regen kunnen zijn met de max temps die voorspeld wordenquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar zeggen ze dus ijzel, dan regen? Lijkt me stug met deze temperaturen.
Dat is waar, maar op de 1 of andere manier ga ik altijd uit van het Noorden.quote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt eraan voor welk deel van het land, zuid zou best regen kunnen zijn met de max temps die voorspeld worden
heb ik ook maar dan met zuiden, behalve komend weekend als ik van het zuiden naar het noorden gaquote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar op de 1 of andere manier ga ik altijd uit van het Noorden.
Ah, op naar een witte kerst?quote:Op maandag 20 december 2010 21:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb ik ook maar dan met zuiden, behalve komend weekend als ik van het zuiden naar het noorden ga
Heh, fijn! Dus bijna zeker witte kerst hier?quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef horned_reaper het volgende:
En hier de nieuwe pluim![]()
[ afbeelding ]
Steeds meer lijntjes gaan op het einde weg van de control en oper en kiezen voor een kouder scenario.
Nee hoorquote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
de nieuwe pluim heeft ook gewoon over dooi
komt aardig overeen met de 10 daagse die het KNMI al de hele dag heeft staan
Je moet kijken naar het bruine stippellijntje, die knuffelt de 0-lijn de hele tijd!quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
de nieuwe pluim heeft ook gewoon over dooi
komt aardig overeen met de 10 daagse die het KNMI al de hele dag heeft staan
Hoe laat? Hoe hoog staat ie?quote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, dus de donkerste dag van het jaar is nog wat donkerder.
4 januari trouwens een gedeeltelijke zonsverduistering
Nu nog? Voor de kerst?quote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef Klonk het volgende:
ik ben trouwens nog steeds voor dooi, ben die pokkesneeuw als fietser duchtig beu...
ligt eraan wat je positief noemt, of ben ik nu de enige liefhebber van een lekker potje dooi met regen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef INViCTuS het volgende:
De oude pluim was juist eerst dikke dooi vanaf maandag. Nu is het al 50/50 het gemiddelde ligt nu weer op nul graden. Deze is ziet er niet mooi uit vanaf maandag maar is al weer weer een stuk positiever en daarnaast is dat voor de bilt.
Bruine stippelijntje heeft in dit geval geen enkele waarden. Normaal kan je er wel iets uit afleiden omdat de meeste oplossingen dan zo'n +-2 eromheen liggen. Nu is het echter of zacht, of erg koud. De kans dat het gemiddelde daarmee uitkomt is zeer klein.quote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je moet kijken naar het bruine stippellijntje, die knuffelt de 0-lijn de hele tijd!
Als dat s'nachts is, zodat ik er overdag geen last van heb vind ik het primaquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt eraan wat je positief noemt, of ben ik nu de enige liefhebber van een lekker potje dooi met regen?
als ik morgen wakker zou worden en geen sneeuw zien zou ik dolgelukkig zijn, flauwekul van een witte kerstquote:
sneeuw heb je 3 keer last van dat weet je toch, als het valt, als het ligt en als het wegdooitquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als dat s'nachts is, zodat ik er overdag geen last van heb vind ik het prima
Weet ikquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
sneeuw heb je 3 keer last van dat weet je toch, als het valt, als het ligt en als het wegdooit
quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik morgen wakker zou worden en geen sneeuw zien zou ik dolgelukkig zijn, flauwekul van een witte kerst
Kom jij dan in maart maar terug.+2/3 en regen? Nou jottem...doe dan maar gewoon -3 met sneeuw.dooi is suf en saai! Hoop dat die duitsers gelijk krijgen en ook na kerst gewoon de kou blijft.quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt eraan wat je positief noemt, of ben ik nu de enige liefhebber van een lekker potje dooi met regen?
waarom ben ik nou scroogequote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
filmsuggesties voor je: http://www.imdb.com/find?s=all&q=scrooge
Voor mij kan het nooit genoeg zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ga weg joh! Ligt zat in Amersfoort
klinkt als paradijsquote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kom jij dan in maart maar terug.+2/3 en regen? Nou jottem...doe dan maar gewoon -3 met sneeuw.dooi is suf en saai! Hoop dat die duitsers gelijk krijgen en ook na kerst gewoon de kou blijft.
Het ging om deze helft van je post:quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom ben ik nou scrooge
ik moet elke dag 30 km fietsen om op mijn werk te komen, en dat doe ik nu eenmaal liever wat relaxter zonder elke 10 seconden bijna op mijn smoel te gaan...
Pas maar op dat de kerstgeesten niet komen spoken.quote:flauwekul van een witte kerst
ik slaap uitermate vast, ze komen maar langs, stoepje is geveegd zodat ze niet vallenquote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het ging om deze helft van je post:
[..]
Pas maar op dat de kerstgeesten niet komen spoken.
da's je screensaver, geen neerslag te zien bij jou in de buurtquote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgens mij zie ik paar vlokjes vallen terwijl het helder is
Misschien tijd voor een auto? ... tijd voor wat openbaar vervoer daar?quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik slaap uitermate vast, ze komen maar langs, stoepje is geveegd zodat ze niet vallen
Da's dan wel weer netjes, hier ook trouwens, minste dat je kunt doen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik slaap uitermate vast, ze komen maar langs, stoepje is geveegd zodat ze niet vallen
nee auto kost geld, slecht voor het milieu, openbaar vervoer is om te huilen, ben sneller als ik ga kruipen, en doorbijten doe ik zeker, maar jongens wat ik verlang ik naar een graadje of 10quote:Op maandag 20 december 2010 21:57 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een auto? ... tijd voor wat openbaar vervoer daar?
En anders gewoon doorbijten!
Daar stopte ik met lezen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee auto kost geld, slecht voor het milieu
Oops, de astrologische winter begint morgen pas....quote:Op maandag 20 december 2010 21:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee auto kost geld, slecht voor het milieu, openbaar vervoer is om te huilen, ben sneller als ik ga kruipen, en doorbijten doe ik zeker, maar jongens wat ik verlang ik naar een graadje of 10
whehehe, goed planquote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen.
Jij wil dat het snel 10 graden wordt?
Koop een Amerikaanse sloep die 3 op 1 gemiddeld rijdt, dan wordt het een stukje sneller 10 graden!
Op mijn werk ook, er lag sneeuw op ijzeren beplating van het gebouw waar de zon op scheen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is raar. Ik zag hier vanmorgen al de druppels vallen.
Ik wil wel alles wat rond mijn huisje ligt even bij je voor de deur dumpen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Voor mij kan het nooit genoeg zijn.Het liefst zoveel dat de deur bijna niet meer open kan.
Volgens mij begint die zelfs de 22e pasquote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oops, de astrologische winter begint morgen pas....Er is nog een maand of 3 kans op kou.
Laat die meters maar komen!quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij begint die zelfs de 22e pasmoet je nagaan wat we al hebben gehad
Klopt: http://www.knmi.nl/cms/co(...)eginnen_de_seizoenenquote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij begint die zelfs de 22e pasmoet je nagaan wat we al hebben gehad
Jammer! Het mag van mij wegblijven.quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneeuwfront begint steeds breder te worden boven België
Ziet er lief uit!quote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef horned_reaper het volgende:
Bij deze
Mooie pluim voor het NO!
[ afbeelding ]
Dan moet je hier niet naar kijken...quote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jammer! Het mag van mij wegblijven.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan moet je hier niet naar kijken...![]()
http://www.sat24.nl/
Hoe kunnen die verschillen zo groot zijn over een paar Km?quote:
Zal deels aan de meetstations liggen en deels aan de hoeveelheid sneeuw..quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Hoe kunnen die verschillen zo groot zijn over een paar Km?
Het ligt in ieder geval niet aan de stations... die worden allemaal op een gelijke manier geijkt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal deels aan de meetstations liggen en deels aan de hoeveelheid sneeuw..
Er is inderdaad geen neerslag te bekennen, toch hele fijne sneeuwquote:Op maandag 20 december 2010 21:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's je screensaver, geen neerslag te zien bij jou in de buurt
Uitsneeuwende mist?quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen neerslag te bekennen, toch hele fijne sneeuw
Geen mist te bekennen hier...dus dat sluit ik uit.quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Uitsneeuwende mist?
http://www.knmi.nl/cms/content/26725/uitsneeuwende_mist
Dan weet ik het ook niet, gerecyclede sneeuw? Die opwaait van bomen oid?quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen mist te bekennen hier...dus dat sluit ik uit.
Ik ook niet, het waait hier de hele dag al stevig dik 5bft dus dat lijkt me niet, alles was vanmiddag al van de bomen af. Van het dak zou nog wel kunnen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet, gerecyclede sneeuw? Die opwaait van bomen oid?
Er ontstaan ook kleine felle buien bij de Duitse grens: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Behoorlijke sneeuwbuien nu boven België
Duidelijk, je hebt last van mini UFO's.quote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ook niet, het waait hier de hele dag al stevig dik 5bft dus dat lijkt me niet, alles was vanmiddag al van de bomen af. Van het dak zou nog wel kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |