Heh, fijn! Dus bijna zeker witte kerst hier?quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef horned_reaper het volgende:
En hier de nieuwe pluim![]()
[ afbeelding ]
Steeds meer lijntjes gaan op het einde weg van de control en oper en kiezen voor een kouder scenario.
Nee hoorquote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
de nieuwe pluim heeft ook gewoon over dooi
komt aardig overeen met de 10 daagse die het KNMI al de hele dag heeft staan
Je moet kijken naar het bruine stippellijntje, die knuffelt de 0-lijn de hele tijd!quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
de nieuwe pluim heeft ook gewoon over dooi
komt aardig overeen met de 10 daagse die het KNMI al de hele dag heeft staan
Hoe laat? Hoe hoog staat ie?quote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, dus de donkerste dag van het jaar is nog wat donkerder.
4 januari trouwens een gedeeltelijke zonsverduistering
Nu nog? Voor de kerst?quote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef Klonk het volgende:
ik ben trouwens nog steeds voor dooi, ben die pokkesneeuw als fietser duchtig beu...
ligt eraan wat je positief noemt, of ben ik nu de enige liefhebber van een lekker potje dooi met regen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef INViCTuS het volgende:
De oude pluim was juist eerst dikke dooi vanaf maandag. Nu is het al 50/50 het gemiddelde ligt nu weer op nul graden. Deze is ziet er niet mooi uit vanaf maandag maar is al weer weer een stuk positiever en daarnaast is dat voor de bilt.
Bruine stippelijntje heeft in dit geval geen enkele waarden. Normaal kan je er wel iets uit afleiden omdat de meeste oplossingen dan zo'n +-2 eromheen liggen. Nu is het echter of zacht, of erg koud. De kans dat het gemiddelde daarmee uitkomt is zeer klein.quote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je moet kijken naar het bruine stippellijntje, die knuffelt de 0-lijn de hele tijd!
Als dat s'nachts is, zodat ik er overdag geen last van heb vind ik het primaquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt eraan wat je positief noemt, of ben ik nu de enige liefhebber van een lekker potje dooi met regen?
als ik morgen wakker zou worden en geen sneeuw zien zou ik dolgelukkig zijn, flauwekul van een witte kerstquote:
sneeuw heb je 3 keer last van dat weet je toch, als het valt, als het ligt en als het wegdooitquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als dat s'nachts is, zodat ik er overdag geen last van heb vind ik het prima
Weet ikquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
sneeuw heb je 3 keer last van dat weet je toch, als het valt, als het ligt en als het wegdooit
quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik morgen wakker zou worden en geen sneeuw zien zou ik dolgelukkig zijn, flauwekul van een witte kerst
Kom jij dan in maart maar terug.+2/3 en regen? Nou jottem...doe dan maar gewoon -3 met sneeuw.dooi is suf en saai! Hoop dat die duitsers gelijk krijgen en ook na kerst gewoon de kou blijft.quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt eraan wat je positief noemt, of ben ik nu de enige liefhebber van een lekker potje dooi met regen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |