Joh, weet ik toch ook wel.quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef RiKe het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens kijken hoe het gaat lopen
Voorlopig kunnen die mensen nog geen 3 dagen helder vooruit voorspellen, laat staan bijna een week!
quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joh, weet ik toch ook wel.Vooralsnog lijkt er iets aan te komen voor de West kust: http://www.sat24.nl/
Lol, weet je dat zeker? Be carefull what you wish for...quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Van mij mag er hier in 023 zo een meter vallen
Drop die meter dan ook maar hier in 071quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, weet je dat zeker? Be carefull what you wish for...
Lol, als ik dat kon regelen....quote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef RiKe het volgende:
[..]
Drop die meter dan ook maar hier in 071
Welke bedoel je? De temp? Dat is al een poosje zo...quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Asgard het volgende:
Lol, wat gebeurt er ineens in Herwijnen?
(@ KNMI actueel kaartje)
Morgenochtend om 7.30 een maansverduistering toch?quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef marcel-o het volgende:
-8 in gouda.
en mn slaapkamer werd verlicht door n enorm felle volle maan.
jeps, dus de donkerste dag van het jaar is nog wat donkerder.quote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Morgenochtend om 7.30 een maansverduistering toch?
ligt eraan voor welk deel van het land, zuid zou best regen kunnen zijn met de max temps die voorspeld wordenquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar zeggen ze dus ijzel, dan regen? Lijkt me stug met deze temperaturen.
Dat is waar, maar op de 1 of andere manier ga ik altijd uit van het Noorden.quote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt eraan voor welk deel van het land, zuid zou best regen kunnen zijn met de max temps die voorspeld worden
heb ik ook maar dan met zuiden, behalve komend weekend als ik van het zuiden naar het noorden gaquote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar op de 1 of andere manier ga ik altijd uit van het Noorden.
Ah, op naar een witte kerst?quote:Op maandag 20 december 2010 21:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb ik ook maar dan met zuiden, behalve komend weekend als ik van het zuiden naar het noorden ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |