Kijk eens naar het PI Muppet!quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die winterslaap muts!Slapen is nl zow lekkal.
Friesland heeft een sneeuw ban tot dat de 11 steden tocht is gereden.quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Friesland? Hangen daar een paar buitjes volgens buienradar. Werd ook wel eens tijd... er is daar amper wat gevallen volgensmij.
Goed plan!quote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Friesland heeft een sneeuw ban tot dat de 11 steden tocht is gereden.
Iddquote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Friesland heeft een sneeuw ban tot dat de 11 steden tocht is gereden.
Had ik gezien maar denk leg t voor de zekerheid nog maar even uit. Je bent en blijft vrouw he.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik gezien maar denk leg t voor de zekerheid nog maar even uit. Je bent en blijft vrouw he.![]()
.
.
.
![]()
Het eerste sneeuwgebiedje komt West-Vlaanderen al binnen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Infection het volgende:
Zo te zien kunnen we vanavond/vannacht al sneeuw verwachten http://www.sat24.com
ZWquote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heuh? Owkeej, waar komt de wind vandaan...?
Ja klopt, 16cm max, daarna alles weer weg om vervolgens weer een pakje bij te komen, maar de 20cm haal ik na lange niet en dat ligt hier niet eens meer, max 4cm!quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Friesland? Hangen daar een paar buitjes volgens buienradar. Werd ook wel eens tijd... er is daar amper wat gevallen volgensmij.
Ik weet niet waar jij kijkt maar de wind is gewoon ZW hoorquote:Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
W/NW, maar dat zal straks meer ZW worden. Jij krijgt ook nog een sneeuwbui Kahaarin
Nou ik gun bijna iedereen een witte kerstquote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef Fredo55 het volgende:
Ik vrees ook voor dooi ja, vooral in het zuiden.
Het noorden krijgt gewoon een witte kerst, zeker het noord-oosten.
Ik hoop dat ik het verkeerd heb, een witte kerst gun ik iedereen.
Wie gun je dat dan niet?quote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou ik gun bijna iedereen een witte kerst
Uhm de meeste mensen in de warmere klimaten.quote:
Zullen ze leuk vinden in Londen (die sneeuwbui) Kan Heathrow weer dicht.quote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef kahaarin het volgende:
Zit ook hier en daar onweer in, bizar: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=lightning
Euh hier is die anders al ruime tijd ZWquote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef Drassss het volgende:
In het "hoge" noorden was/is?de wind nog W/NW.. Dat is alleen nu snel aan het veranderen naar ZW
Buienradar gaf dat aan.
Je ziet het nieuwe sneeuwfront aankomen.
Mensen die elk jaar witte kerst krijgenquote:
Hier wel een ander koek, van dooi zal niks van terecht komenquote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef horned_reaper het volgende:
De verwachte temperaturen gemiddeld over het land volgens de nieuwste 12Z EC run
Tn/Tx gemiddeld over het land:
DI -9/-1
WO -1/0
DO -1/+1
VR 0/+1
ZA -8/0
ZO -6/0
t/m de kerst zit het dus goed voor het grootste deel van het land... alles daarna is koffiedik kijken!
Het zuidwesten komt er het slechtste van af en het noord oosten blijf nog een stukje kouder als bovenstaande lijst.
Wat is het verschil met de weer.nl kaarten al ik vragen magquote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
Tweede kerstdag in het hele land ook nog vorst![]()
[ afbeelding ]
(in de avond zal de temperatuur wel gaan stijgen)
Hier in Rotterdam is het de hele dag onder 0 geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik woon in Vlaardingen, dat is vlak bij Rotterdam en daar heeft het de hele dag gedooid.
Niet dat de sneeuw nu weg is hoor, maar het is op mijn balkon voor de helft weggedruppeld.
Bizar temperatuurkaartje met zo'n groot verschil tussen Ell en de waddeneilanden. Ook dat het temperatuurverloop zo mooi afloopt richting het noorden is gaaf om te zien.quote:
Inderdaad, zag ook wat aankomen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef TommyGun het volgende:
Komende nacht gaat er ook nog wel een aantal cm vallen in Brabant denk ik zo.
Hou het maar op maximaal 5 hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Het gaat hier richting de -15 in Oss.. hoor uiteenlopende verhalen over de sneeuw die komende nacht verwacht wordt: 5-10 centimeter maar ook zelfs 20 centimeter.. ben erg benieuwd.
Op de kaarten staat een cm of 5, voor het westen voornamelijk, maar omdat 5 cm op de kaart vorige keer 15 opleverde maken sommigen er nu weer 15 van volgens mij.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Het gaat hier richting de -15 in Oss.. hoor uiteenlopende verhalen over de sneeuw die komende nacht verwacht wordt: 5-10 centimeter maar ook zelfs 20 centimeter.. ben erg benieuwd.
Dat is raar. Ik zag hier vanmorgen al de druppels vallen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam is het de hele dag onder 0 geweest.
Dat lijkt me ook niet zo vreemd.... straling van de zon en de snellere opwarming van metal balkonrekken zorgen er vaak voor dat het sneeuw hier al sneller wegsmelt.quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is raar. Ik zag hier vanmorgen al de druppels vallen.
Nee hoor, gewoon onderweg: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Vreemd, de sneeuw die vannacht over het zuiden zou trekken is verdwenen??
quote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef Fredo55 het volgende:
Erwin Kroll zojuist:
Witte kerst noorden, groene kerst zuiden.
Laten we eerst maar eens kijken hoe het gaat lopenquote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi! *
voor de sneeuwliefhebbers in het Zuiden...*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |