quote:
Het geeft geen extreme dooi dus dat scheelt in elk geval wel. Wel model gebruiken de duitsers van wetteronline meestal dan? Wel onzeker naarmate je verder in de tijd gaat maar meestal vind ik ze wel betrouwbaar.quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef horned_reaper het volgende:
Het nieuwe ensemble geeft ook niet veel uitsluiting .... wat een choas:
[ afbeelding ]
Beuningen GLD, JunkieXpquote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik hoop het, waar zit jij ergens ?
Als het gaat dooien, en weer vriezen heb je op de meeste plaatsen chaos. Hier is werkelijk waar nergens gestrooid. Alleen hoofdwegen, en die hebben we hier bijna niet.quote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef MissHobje het volgende:
Ik denk een kleine dooi aanval paar daagjes een beetje en dan weer vriezen.. hoop ik in iedergeval, het bevalt me wel.. ja zelfs op de weg ook al is het soms wat extreem.
Heeft het ergens gedooid vandaag dan ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef mazaru het volgende:
Er worden nu ijsbanen gekweekt.
Eerst de hele dag dooi en nu strenge vorst.
Dooi? We hebben zo ver ik weet de hele dag strenge vorst gehad met temperaturen rond de -5 en zelfs nog lager.quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef mazaru het volgende:
Er worden nu ijsbanen gekweekt.
Eerst de hele dag dooi en nu strenge vorst.
Strenge vorst is pas vanaf -10 graden meneerquote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Dooi? We hebben zo ver ik weet de hele dag strenge vorst gehad met temperaturen rond de -5 en zelfs nog lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |