waarom ben ik nou scroogequote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
filmsuggesties voor je: http://www.imdb.com/find?s=all&q=scrooge
Voor mij kan het nooit genoeg zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ga weg joh! Ligt zat in Amersfoort
klinkt als paradijsquote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kom jij dan in maart maar terug.+2/3 en regen? Nou jottem...doe dan maar gewoon -3 met sneeuw.dooi is suf en saai! Hoop dat die duitsers gelijk krijgen en ook na kerst gewoon de kou blijft.
Het ging om deze helft van je post:quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom ben ik nou scrooge
ik moet elke dag 30 km fietsen om op mijn werk te komen, en dat doe ik nu eenmaal liever wat relaxter zonder elke 10 seconden bijna op mijn smoel te gaan...
Pas maar op dat de kerstgeesten niet komen spoken.quote:flauwekul van een witte kerst
ik slaap uitermate vast, ze komen maar langs, stoepje is geveegd zodat ze niet vallenquote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het ging om deze helft van je post:
[..]
Pas maar op dat de kerstgeesten niet komen spoken.
da's je screensaver, geen neerslag te zien bij jou in de buurtquote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgens mij zie ik paar vlokjes vallen terwijl het helder is
Misschien tijd voor een auto? ... tijd voor wat openbaar vervoer daar?quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik slaap uitermate vast, ze komen maar langs, stoepje is geveegd zodat ze niet vallen
Da's dan wel weer netjes, hier ook trouwens, minste dat je kunt doen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik slaap uitermate vast, ze komen maar langs, stoepje is geveegd zodat ze niet vallen
nee auto kost geld, slecht voor het milieu, openbaar vervoer is om te huilen, ben sneller als ik ga kruipen, en doorbijten doe ik zeker, maar jongens wat ik verlang ik naar een graadje of 10quote:Op maandag 20 december 2010 21:57 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een auto? ... tijd voor wat openbaar vervoer daar?
En anders gewoon doorbijten!
Daar stopte ik met lezen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee auto kost geld, slecht voor het milieu
Oops, de astrologische winter begint morgen pas....quote:Op maandag 20 december 2010 21:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee auto kost geld, slecht voor het milieu, openbaar vervoer is om te huilen, ben sneller als ik ga kruipen, en doorbijten doe ik zeker, maar jongens wat ik verlang ik naar een graadje of 10
whehehe, goed planquote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen.
Jij wil dat het snel 10 graden wordt?
Koop een Amerikaanse sloep die 3 op 1 gemiddeld rijdt, dan wordt het een stukje sneller 10 graden!
Op mijn werk ook, er lag sneeuw op ijzeren beplating van het gebouw waar de zon op scheen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is raar. Ik zag hier vanmorgen al de druppels vallen.
Ik wil wel alles wat rond mijn huisje ligt even bij je voor de deur dumpen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Voor mij kan het nooit genoeg zijn.Het liefst zoveel dat de deur bijna niet meer open kan.
Volgens mij begint die zelfs de 22e pasquote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oops, de astrologische winter begint morgen pas....Er is nog een maand of 3 kans op kou.
Laat die meters maar komen!quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij begint die zelfs de 22e pasmoet je nagaan wat we al hebben gehad
Klopt: http://www.knmi.nl/cms/co(...)eginnen_de_seizoenenquote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij begint die zelfs de 22e pasmoet je nagaan wat we al hebben gehad
Jammer! Het mag van mij wegblijven.quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneeuwfront begint steeds breder te worden boven België
Ziet er lief uit!quote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef horned_reaper het volgende:
Bij deze
Mooie pluim voor het NO!
[ afbeelding ]
Dan moet je hier niet naar kijken...quote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jammer! Het mag van mij wegblijven.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan moet je hier niet naar kijken...![]()
http://www.sat24.nl/
Hoe kunnen die verschillen zo groot zijn over een paar Km?quote:
Zal deels aan de meetstations liggen en deels aan de hoeveelheid sneeuw..quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Hoe kunnen die verschillen zo groot zijn over een paar Km?
Het ligt in ieder geval niet aan de stations... die worden allemaal op een gelijke manier geijkt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal deels aan de meetstations liggen en deels aan de hoeveelheid sneeuw..
Er is inderdaad geen neerslag te bekennen, toch hele fijne sneeuwquote:Op maandag 20 december 2010 21:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's je screensaver, geen neerslag te zien bij jou in de buurt
Uitsneeuwende mist?quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen neerslag te bekennen, toch hele fijne sneeuw
Geen mist te bekennen hier...dus dat sluit ik uit.quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Uitsneeuwende mist?
http://www.knmi.nl/cms/content/26725/uitsneeuwende_mist
Dan weet ik het ook niet, gerecyclede sneeuw? Die opwaait van bomen oid?quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen mist te bekennen hier...dus dat sluit ik uit.
Ik ook niet, het waait hier de hele dag al stevig dik 5bft dus dat lijkt me niet, alles was vanmiddag al van de bomen af. Van het dak zou nog wel kunnen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet, gerecyclede sneeuw? Die opwaait van bomen oid?
Er ontstaan ook kleine felle buien bij de Duitse grens: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Behoorlijke sneeuwbuien nu boven België
Duidelijk, je hebt last van mini UFO's.quote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ook niet, het waait hier de hele dag al stevig dik 5bft dus dat lijkt me niet, alles was vanmiddag al van de bomen af. Van het dak zou nog wel kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |