Ok ok, geen strenge vorst dan, maar het vroor redelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Strenge vorst is pas vanaf -10 graden meneer![]()
En de nieuwe EC uitvoer laat momenteel kaarten binnenkomen die voor zo ver het nu lijkt gaan voor doorzettende vorst! .... *keeps fingers crossed*
Lichte vorst is 1-5 graden onder 0, 5-10 graden is matige vorst en strenge vorst is alles boven de 10 onder 0 toch? Een mooie vorstperiode is fijn maar dan liever geen sneeuw meer, beter voor het ijs dan...quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
En de nieuwe EC uitvoer laat momenteel kaarten binnenkomen die voor zo ver het nu lijkt gaan voor doorzettende vorst! .... *keeps fingers crossed*
Zeer strenge vorst is tussen de -15 en -20quote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lichte vorst is 1-5 graden onder 0, 5-10 graden is matige vorst en strenge vorst is alles boven de 10 onder 0 toch? Een mooie vorstperiode is fijn maar dan liever geen sneeuw meer, beter voor het ijs dan...
Lol, alles onder de -10 is voor mij koud genoeg, het etiket zeer streng of streng maakt imo niet veel verschil.quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zeer strenge vorst is tussen de -15 en -20
En alles onder de -20 is arctisch![]()
Opzich lijkt het me wel een keer leuk om een paar dagen "arctisch" weer te hebben. Waarschijnlijk is er dan ook weer eens een elfstedentocht..quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, alles onder de -10 is voor mij koud genoeg, het etiket zeer streng of streng maakt imo niet veel verschil.![]()
![]()
Arctisch is reden voor een winterslaap....
quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, alles onder de -10 is voor mij koud genoeg, het etiket zeer streng of streng maakt imo niet veel verschil.![]()
![]()
Van mij mogen ze die nu invoeren!quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Post je die strax nog even? ben net door de kou en mist gefietst, echt raar is dat op je wimpers. Goed, nu een kop thee en ik maag er weer door..quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/station.aspx?stationnr=6280quote:
Noh...quote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die nu invoeren!![]()
![]()
Leuk gevoelstemperatuurtje erbij ookquote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/station.aspx?stationnr=6280![]()
Komt nog goed!Alleen dit...: http://www.buienradar.nl/gevoelstemperatuur.aspx?bron=2
-13.1....
Ik woon in Vlaardingen, dat is vlak bij Rotterdam en daar heeft het de hele dag gedooid.quote:Op maandag 20 december 2010 19:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Heeft het ergens gedooid vandaag dan ?
(behalve nu op de wadden en in het uiterste puntje van zeeland)
Lol, daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Leuk gevoelstemperatuurtje erbij ook
Heuh? Owkeej, waar komt de wind vandaan...?quote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow begint me hier toch een partij te sneeuwen![]()
Ik bedoelde die winterslaap muts!quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh...Nou dan ga ik wel weg hoor....
Friesland? Hangen daar een paar buitjes volgens buienradar. Werd ook wel eens tijd... er is daar amper wat gevallen volgensmij.quote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow begint me hier toch een partij te sneeuwen![]()
W/NW, maar dat zal straks meer ZW worden. Jij krijgt ook nog een sneeuwbui Kahaarinquote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heuh? Owkeej, waar komt de wind vandaan...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |