SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Van die 15 minuten uitgraven hadden veel mensen last vaonchtend. Ik dacht zelf ook even in 5 minuutjes klaar te zijn...quote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef Lon3 het volgende:
Vanmorgen 15 minuten er over moeten doen om mijn auto uit te graven.... was ik ingestapt en wil ik weg, krijg ik de auto niet van zijn plaats....
Na 10 minuten geklooi uiteindelijk toch de parkeerplaats af kunnen rijden...
Er was anders geen file op de A2 vanochtend.quote:Op maandag 20 december 2010 10:12 schreef Lon3 het volgende:
Heb nooit zin om in de file te staan op de a2 dus loop nu ook elke keer risico op boete omdat ik door Duitsland ga.
Ja ik ga geen gevaarlijke dingen doen hoorquote:Op maandag 20 december 2010 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook geen winterbanden op mijn eigen auto liggen, pas me wel een beetje extra aan met dit weertype.
Ja dat risico wilde ik niet nemen. Toen ik in de auto stapte hoorde ik net de file informatie met 270 km file en ik dacht laat ik maar de sluip route nemenquote:Op maandag 20 december 2010 10:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er was anders geen file op de A2 vanochtend.
Vooralsnog heb ik pics van een roltrap want toen was ik dronken en stoned. En een foto van een muur van speakers @ feest gisteren en een picca van mij en de verrotte gastheer. Totaal naar de klote maar met een gelukzalig gevoel op de smoel.quote:
Als je toch de camera bij de hand hebt hequote:Op maandag 20 december 2010 11:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik pics van een roltrap want toen was ik dronken en stoned. En een foto van een muur van speakers @ feest gisteren en een picca van mij en de verrotte gastheer. Totaal naar de klote maar met een gelukzalig gevoel op de smoel.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Volgende keer dat iemand de moeite neemt om mijn prammen vol te spuiten met sperma maak ik een foto en zet 'm erbij.
Helaas heeft niemand nog de moeite genomen om mijn bambonella's te texen. Maar I'll keep you postedquote:Op maandag 20 december 2010 11:22 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Als je toch de camera bij de hand hebt he![]()
[..]
Je hebt een goed geheugen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:22 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Als je toch de camera bij de hand hebt he![]()
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 11:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Helaas heeft niemand nog de moeite genomen om mijn bambonella's te texen. Maar I'll keep you posted
Het gaat om foto's van tieten.quote:Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt een goed geheugen.
Hij wacht ongeduldig op volgespoten memmen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt een goed geheugen.
Wie wacht daar nu niet op.quote:Op maandag 20 december 2010 11:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij wacht ongeduldig op volgespoten memmen.
Weet ik. Dat kreeg ik ook al hier te horen toen ik een dakloze vent geld gaf. Maar hij zong The Smiths, natuurlijk krijg je dan poen van me.quote:Op maandag 20 december 2010 11:28 schreef Lon3 het volgende:
[..]Wat ben jij goed voor de medemens zeg!
[..]
Het gaat om foto's van tieten.Natuurlijk heb ik dan een goed geheugen
Ik luister niet naar blof, met die quasi-diepzinnige teksten.quote:Op maandag 20 december 2010 11:33 schreef Lon3 het volgende:
Vind jullie trouwens dat liedje van blof - wijd open ook heel erg pervers? Elke keer als ik dat refrein hoor moet ik denken aan een goatse....
ik ook niet vrijwillig. Maar hier staat de radio aan dus dan komt die wel eens langs....quote:Op maandag 20 december 2010 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik luister niet naar blof, met die quasi-diepzinnige teksten.
Succes, weet nog wel wat sites met leuke filmpjes als je die nodig zou hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 11:35 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb zin in seks
Gelukkig reisvibo meegenomen en nu alleen hier
Neuh. Niets mis met mijn fantasieën.quote:Op maandag 20 december 2010 11:38 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Succes, weet nog wel wat sites met leuke filmpjes als je die nodig zou hebben
quote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef Lon3 het volgende:
En toen sloeg de verveling toe.... gebonden aan 2 vierkante meter moet ik nu nog minstens 5 uur doorkomen....
quote:Op maandag 20 december 2010 11:38 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Succes, weet nog wel wat sites met leuke filmpjes als je die nodig zou hebben
Nou... zit op mijn werk dus dat laat ik maar evenquote:
Dat kan ik me wel indenkenquote:Op maandag 20 december 2010 11:51 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Nou... zit op mijn werk dus dat laat ik maar even. Normale sites kunnen ze nog waarderen maar dat soort sites zijn ze minder blij mee denk ik
Waar waar.....quote:
....quote:
Haha niet direct zichtbaar als ik naar onder kijkquote:
Nou daar zijn de meningen nog over verdeeld.quote:
Kun je wel verandering in brengenquote:Op maandag 20 december 2010 12:01 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha niet direct zichtbaar als ik naar onder kijk
Haha zoek de Gonzo maar opquote:
Ja heb ik, maar geef maar linkjequote:Op maandag 20 december 2010 12:06 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha zoek de Gonzo maar opdas een combinatie van mij en mijn humor
Iig als je toegang hebt tot KPD
Lol ik zit op mijn werk, dus ik blijf wel uit die topicsquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
De vrouwen zien nu vast door de bomen het bos even niet.
Gevondenquote:Op maandag 20 december 2010 12:09 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Lol ik zit op mijn werk, dus ik blijf wel uit die topics. Als ik mij goed kan herinneren is het in het voorgaande heren naakt topic rond de 3/4de pagina.
Je herkent em vast want hij wijkt af van de standaard foto's daar
Ik vind dat echt niet geil al die piemelsquote:Op maandag 20 december 2010 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
De vrouwen zien nu vast door de bomen het bos even niet.
Pagina 2 was het.. beetje jammer dat ik eerst van pagina 3 t/m 8 ofzo had gekekequote:Op maandag 20 december 2010 12:15 schreef Lon3 het volgende:
Was mijn schatting waar hij geplaatst was goed?
Haha, dacht dat je van je stoel was gevallen....quote:Op maandag 20 december 2010 12:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pagina 2 was het.. beetje jammer dat ik eerst van pagina 3 t/m 8 ofzo had gekeke
Ik moest wel echt lachen.. mam vroeg al waarom ik moest lachen..quote:Op maandag 20 december 2010 12:18 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha, dacht dat je van je stoel was gevallen....
Whehe, daar is dat topic zo ongeveer toch voorquote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Joysa het volgende:
Ik kan er wel om lachen ja
Het is beter dan al die stijve piemels zo in beeld
Ik zie dan liever een mooi lichaam er bij dan alleen die lulquote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef sproetjes het volgende:
niks mis met sommige stijve piemels
Ik kijk er eigenlijk nooit, maar kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Lon3 het volgende:
Wilde laatst nog een sinterklaas special maken met een mijter en zo... maar uiteindelijk had ik daar geen zin en tijd voor
En heb daar inderdaad ook niet zo heel veel mee. Hang liever in het dames/koppel topicdaar zie je wat meer variatie
Voor in de zomer natuurlijk een met 'n zonnebril opquote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Lon3 het volgende:
Wilde laatst nog een sinterklaas special maken met een mijter en zo... maar uiteindelijk had ik daar geen zin en tijd voor
En heb daar inderdaad ook niet zo heel veel mee. Hang liever in het dames/koppel topicdaar zie je wat meer variatie
En teenslippersquote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor in de zomer natuurlijk een met 'n zonnebril op.
Tetten?quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Tassiepassie het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben dan piemels, heb net mijn logeetje afgezet op station dus moet weer ff zonder doen![]()
Balen, maar het is wel fok, dus als je oproepje plaatst heb je kans op 1500 reactiesquote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Tassiepassie het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben dan piemels, heb net mijn logeetje afgezet op station dus moet weer ff zonder doen![]()
Zo was het allemaal begonnen ja....quote:
Daar is niks mis meequote:
Daar hoef je niet eens een oproepje voor te plaatsen, ik heb niet voor niks mijn fobo dicht en reageer bijna niet op pmquote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Balen, maar het is wel fok, dus als je oproepje plaatst heb je kans op 1500 reacties
True, dat merken wij hier ook alquote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens een oproepje voor te plaatsen, ik heb niet voor niks mijn fobo dicht en reageer bijna niet op pm![]()
Hier is het al genoeg als je een gleuf hebt
haha daarom plaatste ik al niksquote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef Lon3 het volgende:
Niet hier plaatsten aub, anders kanik niet meer hier komen...
Mijne stonden ooit ergens, not anymorequote:Op maandag 20 december 2010 12:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach mijn tetten staan al op Fok! dus die ga ik hier niet plaatsen
Ach was gewoon een artistiek plaatje,maar dannog is dat wel mijn grensquote:Op maandag 20 december 2010 12:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijne stonden ooit ergens, not anymore
Van mij komt niks meer onlinequote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ach was gewoon een artistiek plaatje,maar dannog is dat wel mijn grens
Ben maar blij, het voelt echt niet fijnquote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat gedoe met mijn gebit is mij gelukkig grotendeels bespaard gebleven.
Kan me er niets bij voorstellen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben maar blij, het voelt echt niet fijn
Nou ja vrienden vind ik zelf niet zo een groot probleem. Werk collega's welquote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou er in ieder geval niet op zitten wachten dat vrienden van mij me op de een of andere manier herkennen
Mwah, ik hou me gewoon vast aan mijn eigen grenzen qua wat ik laat zien en een borst hier en daar lig ik niet wakker van,mits het wel stijlvol is.quote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Nou ja vrienden vind ik zelf niet zo een groot probleem. Werk collega's wel
Met fotograaf bedoel je dan neem ik aan toch? Natuurlijk moet iedereen dat zelf weten wat hij laat zien.quote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mwah, ik hou me gewoon vast aan mijn eigen grenzen qua wat ik laat zien en een borst hier en daar lig ik niet wakker van,mits het wel stijlvol is.
Poes wil ik niet in beeld![]()
Werk ook altijd met een contractje nu
quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Met fotograaf bedoel je dan neem ik aan toch? Natuurlijk moet iedereen dat zelf weten wat hij laat zien.
Zolang ik onherkenbaar ben maakt het mij vrij weinig uit waar mijn snikkel op de foto staat
Klopt.quote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
Onherkenbaar wil ik mijn poes ook niet in beeld, ik heb daar gewoon niks mee![]()
De foto's waar mijn tetten opstaan zijn ook vrij netjes
Zelfs daar geen last van door het thuiswerken.quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Lon3 het volgende:
Er is in roermond een of andere gas/chloor geur wat nu onderzocht wordt
Nou jah ik zag net een team van brandweermannen met maskers langs lopen... dus dat weet ik nog niet zo goedquote:
hm, dan zal het wel nietquote:Op maandag 20 december 2010 14:03 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Nou jah ik zag net een team van brandweermannen met maskers langs lopen... dus dat weet ik nog niet zo goed
QFT natuurlijk..quote:Op maandag 20 december 2010 13:44 schreef Lon3 het volgende:
..
Roermond vind ik bijvoorbeeld veel mooier qua gebouwen en dergelijke.
Ja, en hier ook..quote:Op maandag 20 december 2010 14:12 schreef Lon3 het volgende:
Volgens mij zitten hier een aantal mensen uit Roermond
Dan kan ik je de hand schudden.... heb ook weinig te doen...quote:
Ik wil naar stad en geld uitgevenquote:Op maandag 20 december 2010 14:17 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dan kan ik je de hand schudden.... heb ook weinig te doen...
Geld uitgeven is altijd leuk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil naar stad en geld uitgevenmaar mijn bankrekening wil niet, en het is een ijsbaan
Oehh tofquote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Geld uitgeven is altijd leuk.Maar ja moet je het inderdaad wel uit kunnen geven
Binnenkort geven wij ook hier een smak geld uit in een klap. We gaan een huis kopen.
Wat zoek je? Echt een koptelefoon of in ear?quote:Op maandag 20 december 2010 14:26 schreef Tism het volgende:
Waar hebben ze goede koptelefoons (met kabeltje, geen draadloos) in de uitverkoop?..Ik heb echt geen zin om meer dan 200 euro uit te geven aan die dingen..
Ben je audiofiel? Omdat je zegt niet meer dan 200 euro?quote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef Tism het volgende:
Een echte koptelefoon voor thuisgebruik..
Zover ik weet is dit wel een van de betere koptelefoons voor een redelijke prijs. Ik weet niet precies waar je em voor wilt gebruiken? Als je de koptelefoon op doet om andere mensen niet tot last te zijn is het bedenkelijk omdat deze veel geluid naar buiten laat. Daar moet je dan even rekening mee houden.quote:Op maandag 20 december 2010 14:39 schreef Tism het volgende:
Komende week maar eens kijken in de diverse elektrozaken van Roermond of ze die Senheiser hebben en wat die daar mag kosten..
Ik wil mijn buren niet tot last zijn in de late avond/nacht uurtjes..quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Zover ik weet is dit wel een van de betere koptelefoons voor een redelijke prijs. Ik weet niet precies waar je em voor wilt gebruiken? Als je de koptelefoon op doet om andere mensen niet tot last te zijn is het bedenkelijk omdat deze veel geluid naar buiten laat. Daar moet je dan even rekening mee houden.
Dan zal deze ideaal zijn. Ik heb deze een keer gepast en die zit echt vet comfortabel om de oren. Normaal vind ik het irritant dat je oorschelp plat wordt gedrukt door de koptelefoon maar deze had dat niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik wil mijn buren niet tot last zijn in de late avond/nacht uurtjes..
Dat is idd heel irritant ja, daar moet ik bij de aanschaf ook ff opletten..quote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dan zal deze ideaal zijn. Ik heb deze een keer gepast en die zit echt vet comfortabel om de oren. Normaal vind ik het irritant dat je oorschelp plat wordt gedrukt door de koptelefoon maar deze had dat niet.
Ik moet ook weer nodig kijken. De oorkussens hebben z'n beste tijd wel gehadquote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dan zal deze ideaal zijn. Ik heb deze een keer gepast en die zit echt vet comfortabel om de oren. Normaal vind ik het irritant dat je oorschelp plat wordt gedrukt door de koptelefoon maar deze had dat niet.
Als ik zoiets koop dan wil ik ook wel kijken naar 'n goede balans tussen prijs en kwaliteit. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden met de prijsquote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef Lon3 het volgende:
Ik ben btw ook redelijk audiofiel...dus misschien zegt dat wel wat.Volgens mij krijg je bij de duurdere serie senheisers de mogelijkheid om de oorkussens te vervangen.
Ik heb em toen ook niet gepakt omdat ik het te duur vond voor die keren dat ik een koptelefoon gebruikquote:Op maandag 20 december 2010 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik zoiets koop dan wil ik ook wel kijken naar 'n goede balans tussen prijs en kwaliteit. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden met de prijs
Alleen dat gekloot met die batterijtjes is zo vervelend steeds, bij die draadloze meuk..quote:Op maandag 20 december 2010 14:54 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik heb em toen ook niet gepakt omdat ik het te duur vond voor die keren dat ik een koptelefoon gebruik. Heb nu een draadloze variant van sennheiser en die doet het goed voor zijn geld
. Ik kan muziek op zetten en in de kelder mijn ding doen terwijl het station dan op de 3de verdieping staat.
Nee hoor. Is er een met oplaadstation. Dus hij laad op als ik em niet gebruikquote:Op maandag 20 december 2010 14:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Alleen dat gekloot met die battarijtjes is zo vervelend steeds, bij die draadloze meuk..
Oh..quote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Nee hoor. Is er een met oplaadstation. Dus hij laad op als ik em niet gebruik
Ben een open boekquote:
Iedereen die mij volgt word gek van mijn #SR10 geloof ikquote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ben een open boek, deel graag informatie met mijn medemensen
. Tis nog net niet dat ik het twitter naar mijn baas
Komt elk leuk nummer daar voorbij dan?quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iedereen die mij volgt word gek van mijn #SR10 geloof ik
Haha jahquote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt elk leuk nummer daar voorbij dan?
Ik heb 868 tweetsquote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Lon3 het volgende:
Hahaik heb volgens mij tot nu toe 3 twitter berichten geplaatst binnen 1 jaar of zo
Ik ruim 500, praktisch allemaal voor 'n bepaald bedrijf. Dat heeft me letterlijk ¤ 2000 bespaard, omdat ik dat als tegenprestatie kreeg.quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Lon3 het volgende:
Hahaik heb volgens mij tot nu toe 3 twitter berichten geplaatst binnen 1 jaar of zo
Haha, ik vind twitter een beetje overhyped... net zoals hyves en facebook....quote:
Het is overhyped, maar af en toe wel vermakelijk en/of handig.quote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha, ik vind twitter een beetje overhyped... net zoals hyves en facebook....
Als zijnde dat jij het bedrijf in de spotlight bracht?quote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ruim 500, praktisch allemaal voor 'n bepaald bedrijf. Dat heeft me letterlijk ¤ 2000 bespaard, omdat ik dat als tegenprestatie kreeg.
Klopt, linkedin vind ik ook erg handig. Wordt daardoor wel vaker gebeld door headhunters...quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is overhyped, maar af en toe wel vermakelijk en/of handig.
LinkedIn vind ik vooral handig en dat heeft me laatst al 'n sollicitatiegesprek opgeleverd.
Nee, voor een bepaald congres heb ik wat dingen gedaan met twitter. Resultaat was dat ik nu op 2 edities van dat congres aanwezig mag zijn zonder daar ¤ 1000 per keer voor neer te leggen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Als zijnde dat jij het bedrijf in de spotlight bracht?
Die mogelijkheden benut ik nog niet echt. Ben ook nog niet zo actief aan het solliciteren als ik eigenlijk zou moeten doen. Eerst mijn eigen netwerk maar eens gebruiken na het nieuwe jaar.quote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Klopt, linkedin vind ik ook erg handig. Wordt daardoor wel vaker gebeld door headhunters...
Nja, ik heb meestal tweetdeck aanstaan, dus dan pleur ik er allerlei onzin neer.. mja ik twitter sinds 12 mei 2009.. dus zoveel tweets zijn het dan nietquote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha, ik vind twitter een beetje overhyped... net zoals hyves en facebook....
Aah zo. Dat is dan zeker mooi mee genomen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, voor een bepaald congres heb ik wat dingen gedaan met twitter. Resultaat was dat ik nu op 2 edities van dat congres aanwezig mag zijn zonder daar ¤ 1000 per keer voor neer te leggen.
Voor 'n student is dat nogal 'n grote drempel
Ja ik eigenlijk ook niet, heb een vaste baan waar ik dik tevreden ben eigenlijk. Maar dan zijn er nog bedrijven die dus headhunters inzetten om jong talent te scouten zeg maar. En die trekken zich er niets van aan of je hebt aangegeven of je zoekende bent of niet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mogelijkheden benut ik nog niet echt. Ben ook nog niet zo actief aan het solliciteren als ik eigenlijk zou moeten doen. Eerst mijn eigen netwerk maar eens gebruiken na het nieuwe jaar.
Ik volgde eerst ook al die radio dj's enzo, maar die heb ik laatst allemaal unfollowed, nu alleen nog maar mensen die ik ken, of dingen die ik boeiend vindquote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op twitter volg ik over het algemeen maar het nieuws op mijn vakgebied.
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Aah zo. Dat is dan zeker mooi mee genomen.
[..]
Ja ik eigenlijk ook niet, heb een vaste baan waar ik dik tevreden ben eigenlijk. Maar dan zijn er nog bedrijven die dus headhunters inzetten om jong talent te scouten zeg maar. En die trekken zich er niets van aan of je hebt aangegeven of je zoekende bent of niet.
IT Consulting / Software Engineer / Business Intelligencequote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Dat is voor mij ook een mogelijke branche waarin ik wel werkzaam zou willen zijn. Alleen ben ik geen IT'er, maar heb er om de een of andere reden altijd mee te maken gehad.quote:
Welke branche is jouw achtergrond?quote:Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een mogelijke branche waarin ik wel werkzaam zou willen zijn. Alleen ben ik geen IT'er, maar heb er om de een of andere reden altijd mee te maken gehad.
Dat dusquote:Op maandag 20 december 2010 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien te worden.
PM? ik heb geen pm gekregen?quote:
Lol ik trapte er even in... en dacht... lekker.... en toen besefte ik mij dat het pas maandag is....quote:
Kut ja, het is pas maandag. Maar voor mij toch bijna weekend, 5ploegendienstquote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Lol ik trapte er even in... en dacht... lekker.... en toen besefte ik mij dat het pas maandag is....
Ja dan kan je inderdaad bijna weekend hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 16:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kut ja, het is pas maandag. Maar voor mij toch bijna weekend, 5ploegendienst
Wat geef je voor les?quote:Op maandag 20 december 2010 17:03 schreef sproetjes het volgende:
ik ben bezig met de lasagne, en straks 2 uurtjes lesgeven
vanavond bodypump en spinning. Ik geef ook nog bodycombat en BBB/bodyshape (en ben opgeleid tot aerobic en step instructrice, heb mn kickfun papieren en kan allerhande ouderen/reuma lessen en aquafit gevenquote:
Erg sportief dusquote:Op maandag 20 december 2010 17:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vanavond bodypump en spinning. Ik geef ook nog bodycombat en BBB/bodyshape (en ben opgeleid tot stepinstructrice, heb mn kickfun papieren en kan allerhande ouderen/reuma lessen en aquafit geven)
haha dat was omdat ik vorige week na mn werk door de mcdrive was gegaanquote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Erg sportief dus, meende dat een tijd terug iemand een foto plaatste van een echt dikke vrouw die cake aan het eten was.... en die zij dat jij daar op leek
. Maar met die achtergrond lijkt mij dat sterk
Haha ja dat zou kunnen, kan mij alleen nog maar een afschuwelijk plaatje herinneren van een smerige vrouw....quote:Op maandag 20 december 2010 17:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
haha dat was omdat ik vorige week na mn werk door de mcdrive was gegaanmijn reactie daarop was dat ik daar niet op leek
en toen kreeg ik een "weet ik je bent lekker
"
NIKIE!
Was ik..quote:Op maandag 20 december 2010 17:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
haha dat was omdat ik vorige week na mn werk door de mcdrive was gegaanmijn reactie daarop was dat ik daar niet op leek
en toen kreeg ik een "weet ik je bent lekker
"
NIKIE!
Heb dr niet gezien kan ik niet over oordelen.quote:
Heb je ooit met SPSS gewerkt?quote:Op maandag 20 december 2010 17:58 schreef Joysa het volgende:
Ik wil wat nuttigs doen vanavond.. maar wat.. thats the question.
Daar gaat eerst een screening aan vooraf, om te kijken of je wel genoeg in god geloofd, gaat je vanavond niet meer lukken!..quote:Op maandag 20 december 2010 17:58 schreef Joysa het volgende:
Nee, helaasquote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ooit met SPSS gewerkt?
wtf?quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar gaat eerst een screening aan vooraf, om te kijken of je wel genoeg in god geloofd, gaat je vanavond niet meer lukken!..
Thats the question, van de EO op televisie..quote:
zucht..quote:Op maandag 20 december 2010 18:02 schreef Tism het volgende:
[..]
Thats the question, van de EO op televisie..
http://www.eo.nl/programm(...).esp?article=7849117
je kunt me even eten komen brengen?quote:Op maandag 20 december 2010 17:58 schreef Joysa het volgende:
Zelfgemaaktequote:Op maandag 20 december 2010 18:02 schreef limbolandjgirl het volgende:
Net de lasagne in de oven gezet!
Mjam!
Op de fiets weer zeker?quote:Op maandag 20 december 2010 18:36 schreef huize het volgende:
[..]
je kunt me even eten komen brengen?
SR?quote:
Ik hou van SRquote:Op maandag 20 december 2010 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SR?
Mijn broertje is ook 'n SR-fanaat
jij hebt toch een dirty mindquote:Op maandag 20 december 2010 11:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij wacht ongeduldig op volgespoten memmen.
SPSSquote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ooit met SPSS gewerkt?
Dat moet je zelf weten, zolang het eten maar niet bevroren is.quote:
Dan kook je maar lekker zelfquote:Op maandag 20 december 2010 19:10 schreef huize het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, zolang het eten maar niet bevroren is.
Multiple regressieanalyse & logitische regressieanalyse. Niet echt lastig, alleen mijn data is niet geheel geschikt daarvoor.quote:
Wat ontbreekt er, dan bel ik ze even op voor je.quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Tism het volgende:
NIET ALLES STAAT OP YOUTUBE &Q#$)^&$_*&*$^QQ..
Heeft iets met rechten te maken denk ik, of er is niemand met een internetverbinding in belgie..quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ontbreekt er, dan bel ik ze even op voor je.
België is dan ook een ontwikkelingsland.quote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Heeft iets met rechten te maken denk ik, of er is niemand met een internetverbinding in belgie..![]()
Daan - Radio Silence was de zoek opdracht..
regressies kan je toch meerendeel wel in excel, en anders functie toevoegenquote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Multiple regressieanalyse & logitische regressieanalyse. Niet echt lastig, alleen mijn data is niet geheel geschikt daarvoor.
Voor een groot deel zou dat wel moeten lukken.quote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef solaire het volgende:
[..]
regressies kan je toch meerendeel wel in excel, en anders functie toevoegen
Wauwquote:Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef Opperprutser het volgende:
Het Heuvelland zag er èrg mooi uit vanmiddag
[ afbeelding ]
Auw hoer niet.quote:Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef Opperprutser het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, da's mooi man..quote:Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef Opperprutser het volgende:
[ afbeelding ]
waar heb je dat plaatje geschoten?quote:Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef Opperprutser het volgende:
[ afbeelding ]
beterschap kevquote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu ik ziek op de bank lig is het wel een mooi moment om weer met Friends te beginnen
Huwelijkspatronen? Whut?quote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef limbolandjgirl het volgende:
Pff..
En weer verder aan de samenstelling van de huwelijkspatronen in Nederland...
Op die fiets. Veel succes ermee in ieder geval.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ja..
Sociologie opdracht..
Moet kijken welke patronen er zijn binnen allemaal verschillende huwelijken..
Dus op welke leeftijd mannen en vrouwen gem. trouwen. Wanneer ze gem. scheiden.
Wie sneller iemand anders vindt.
Wanneer ze gem. kinderen krijgen. etc.
Fiets maarquote:
Neet tevuel slaagroam agers wurs se diek!quote:
Mensen zijn aan het genieten van de sneeuw.quote:
Genoeg online spellen te vinden.quote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Gezicht het volgende:
Ich zit mich hie aug mer get te vervaele.
Wij limburgers kunnen dat veel beterquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen snappen die Eindhovennaren dat blijkbaar niet helemaal.
Ik vind 'm heerlijkquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dit nummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Word er agressief van.
Dit beter?quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dit nummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Word er agressief van.
't is een mongool jongeh!quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef sproetjes het volgende:
oooh die clip daarvan
die rooie uit die auto
Wtfquote:
Hoezo doede gij een broodje bakpao in de frituur!? en 'n bounty dr bij..quote:
HAKKUHHHquote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef sproetjes het volgende:
WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR?!?! GIJ OF IK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |