Weet ik. Dat kreeg ik ook al hier te horen toen ik een dakloze vent geld gaf. Maar hij zong The Smiths, natuurlijk krijg je dan poen van me.quote:Op maandag 20 december 2010 11:28 schreef Lon3 het volgende:
[..]Wat ben jij goed voor de medemens zeg!
[..]
Het gaat om foto's van tieten.Natuurlijk heb ik dan een goed geheugen
Ik luister niet naar blof, met die quasi-diepzinnige teksten.quote:Op maandag 20 december 2010 11:33 schreef Lon3 het volgende:
Vind jullie trouwens dat liedje van blof - wijd open ook heel erg pervers? Elke keer als ik dat refrein hoor moet ik denken aan een goatse....
ik ook niet vrijwillig. Maar hier staat de radio aan dus dan komt die wel eens langs....quote:Op maandag 20 december 2010 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik luister niet naar blof, met die quasi-diepzinnige teksten.
Succes, weet nog wel wat sites met leuke filmpjes als je die nodig zou hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 11:35 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb zin in seks
Gelukkig reisvibo meegenomen en nu alleen hier
Neuh. Niets mis met mijn fantasieėn.quote:Op maandag 20 december 2010 11:38 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Succes, weet nog wel wat sites met leuke filmpjes als je die nodig zou hebben
quote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef Lon3 het volgende:
En toen sloeg de verveling toe.... gebonden aan 2 vierkante meter moet ik nu nog minstens 5 uur doorkomen....
quote:Op maandag 20 december 2010 11:38 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Succes, weet nog wel wat sites met leuke filmpjes als je die nodig zou hebben
Nou... zit op mijn werk dus dat laat ik maar evenquote:
Dat kan ik me wel indenkenquote:Op maandag 20 december 2010 11:51 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Nou... zit op mijn werk dus dat laat ik maar even. Normale sites kunnen ze nog waarderen maar dat soort sites zijn ze minder blij mee denk ik
Waar waar.....quote:
....quote:
Haha niet direct zichtbaar als ik naar onder kijkquote:
Nou daar zijn de meningen nog over verdeeld.quote:
Kun je wel verandering in brengenquote:Op maandag 20 december 2010 12:01 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha niet direct zichtbaar als ik naar onder kijk
Haha zoek de Gonzo maar opquote:
Ja heb ik, maar geef maar linkjequote:Op maandag 20 december 2010 12:06 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha zoek de Gonzo maar opdas een combinatie van mij en mijn humor
Iig als je toegang hebt tot KPD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |