Ben een open boekquote:
Iedereen die mij volgt word gek van mijn #SR10 geloof ikquote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ben een open boek, deel graag informatie met mijn medemensen
. Tis nog net niet dat ik het twitter naar mijn baas
Komt elk leuk nummer daar voorbij dan?quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iedereen die mij volgt word gek van mijn #SR10 geloof ik
Haha jahquote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt elk leuk nummer daar voorbij dan?
Ik heb 868 tweetsquote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Lon3 het volgende:
Hahaik heb volgens mij tot nu toe 3 twitter berichten geplaatst binnen 1 jaar of zo
Ik ruim 500, praktisch allemaal voor 'n bepaald bedrijf. Dat heeft me letterlijk ¤ 2000 bespaard, omdat ik dat als tegenprestatie kreeg.quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Lon3 het volgende:
Hahaik heb volgens mij tot nu toe 3 twitter berichten geplaatst binnen 1 jaar of zo
Haha, ik vind twitter een beetje overhyped... net zoals hyves en facebook....quote:
Het is overhyped, maar af en toe wel vermakelijk en/of handig.quote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha, ik vind twitter een beetje overhyped... net zoals hyves en facebook....
Als zijnde dat jij het bedrijf in de spotlight bracht?quote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ruim 500, praktisch allemaal voor 'n bepaald bedrijf. Dat heeft me letterlijk ¤ 2000 bespaard, omdat ik dat als tegenprestatie kreeg.
Klopt, linkedin vind ik ook erg handig. Wordt daardoor wel vaker gebeld door headhunters...quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is overhyped, maar af en toe wel vermakelijk en/of handig.
LinkedIn vind ik vooral handig en dat heeft me laatst al 'n sollicitatiegesprek opgeleverd.
Nee, voor een bepaald congres heb ik wat dingen gedaan met twitter. Resultaat was dat ik nu op 2 edities van dat congres aanwezig mag zijn zonder daar ¤ 1000 per keer voor neer te leggen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Als zijnde dat jij het bedrijf in de spotlight bracht?
Die mogelijkheden benut ik nog niet echt. Ben ook nog niet zo actief aan het solliciteren als ik eigenlijk zou moeten doen. Eerst mijn eigen netwerk maar eens gebruiken na het nieuwe jaar.quote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Klopt, linkedin vind ik ook erg handig. Wordt daardoor wel vaker gebeld door headhunters...
Nja, ik heb meestal tweetdeck aanstaan, dus dan pleur ik er allerlei onzin neer.. mja ik twitter sinds 12 mei 2009.. dus zoveel tweets zijn het dan nietquote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha, ik vind twitter een beetje overhyped... net zoals hyves en facebook....
Aah zo. Dat is dan zeker mooi mee genomen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, voor een bepaald congres heb ik wat dingen gedaan met twitter. Resultaat was dat ik nu op 2 edities van dat congres aanwezig mag zijn zonder daar ¤ 1000 per keer voor neer te leggen.
Voor 'n student is dat nogal 'n grote drempel
Ja ik eigenlijk ook niet, heb een vaste baan waar ik dik tevreden ben eigenlijk. Maar dan zijn er nog bedrijven die dus headhunters inzetten om jong talent te scouten zeg maar. En die trekken zich er niets van aan of je hebt aangegeven of je zoekende bent of niet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mogelijkheden benut ik nog niet echt. Ben ook nog niet zo actief aan het solliciteren als ik eigenlijk zou moeten doen. Eerst mijn eigen netwerk maar eens gebruiken na het nieuwe jaar.
Ik volgde eerst ook al die radio dj's enzo, maar die heb ik laatst allemaal unfollowed, nu alleen nog maar mensen die ik ken, of dingen die ik boeiend vindquote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op twitter volg ik over het algemeen maar het nieuws op mijn vakgebied.
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Aah zo. Dat is dan zeker mooi mee genomen.
[..]
Ja ik eigenlijk ook niet, heb een vaste baan waar ik dik tevreden ben eigenlijk. Maar dan zijn er nog bedrijven die dus headhunters inzetten om jong talent te scouten zeg maar. En die trekken zich er niets van aan of je hebt aangegeven of je zoekende bent of niet.
IT Consulting / Software Engineer / Business Intelligencequote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Dat is voor mij ook een mogelijke branche waarin ik wel werkzaam zou willen zijn. Alleen ben ik geen IT'er, maar heb er om de een of andere reden altijd mee te maken gehad.quote:
Welke branche is jouw achtergrond?quote:Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een mogelijke branche waarin ik wel werkzaam zou willen zijn. Alleen ben ik geen IT'er, maar heb er om de een of andere reden altijd mee te maken gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |