Daar hoef je niet eens een oproepje voor te plaatsen, ik heb niet voor niks mijn fobo dicht en reageer bijna niet op pmquote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Balen, maar het is wel fok, dus als je oproepje plaatst heb je kans op 1500 reacties
True, dat merken wij hier ook alquote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens een oproepje voor te plaatsen, ik heb niet voor niks mijn fobo dicht en reageer bijna niet op pm![]()
Hier is het al genoeg als je een gleuf hebt
haha daarom plaatste ik al niksquote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef Lon3 het volgende:
Niet hier plaatsten aub, anders kanik niet meer hier komen...
Mijne stonden ooit ergens, not anymorequote:Op maandag 20 december 2010 12:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach mijn tetten staan al op Fok! dus die ga ik hier niet plaatsen
Ach was gewoon een artistiek plaatje,maar dannog is dat wel mijn grensquote:Op maandag 20 december 2010 12:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijne stonden ooit ergens, not anymore
Van mij komt niks meer onlinequote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ach was gewoon een artistiek plaatje,maar dannog is dat wel mijn grens
Ben maar blij, het voelt echt niet fijnquote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat gedoe met mijn gebit is mij gelukkig grotendeels bespaard gebleven.
Kan me er niets bij voorstellen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben maar blij, het voelt echt niet fijn
Nou ja vrienden vind ik zelf niet zo een groot probleem. Werk collega's welquote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou er in ieder geval niet op zitten wachten dat vrienden van mij me op de een of andere manier herkennen
Mwah, ik hou me gewoon vast aan mijn eigen grenzen qua wat ik laat zien en een borst hier en daar lig ik niet wakker van,mits het wel stijlvol is.quote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Nou ja vrienden vind ik zelf niet zo een groot probleem. Werk collega's wel
Met fotograaf bedoel je dan neem ik aan toch? Natuurlijk moet iedereen dat zelf weten wat hij laat zien.quote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mwah, ik hou me gewoon vast aan mijn eigen grenzen qua wat ik laat zien en een borst hier en daar lig ik niet wakker van,mits het wel stijlvol is.
Poes wil ik niet in beeld![]()
Werk ook altijd met een contractje nu
quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Met fotograaf bedoel je dan neem ik aan toch? Natuurlijk moet iedereen dat zelf weten wat hij laat zien.
Zolang ik onherkenbaar ben maakt het mij vrij weinig uit waar mijn snikkel op de foto staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |