Haha ja dat zou kunnen, kan mij alleen nog maar een afschuwelijk plaatje herinneren van een smerige vrouw....quote:Op maandag 20 december 2010 17:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
haha dat was omdat ik vorige week na mn werk door de mcdrive was gegaanmijn reactie daarop was dat ik daar niet op leek
en toen kreeg ik een "weet ik je bent lekker
"
NIKIE!
Was ik..quote:Op maandag 20 december 2010 17:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
haha dat was omdat ik vorige week na mn werk door de mcdrive was gegaanmijn reactie daarop was dat ik daar niet op leek
en toen kreeg ik een "weet ik je bent lekker
"
NIKIE!
Heb dr niet gezien kan ik niet over oordelen.quote:
Heb je ooit met SPSS gewerkt?quote:Op maandag 20 december 2010 17:58 schreef Joysa het volgende:
Ik wil wat nuttigs doen vanavond.. maar wat.. thats the question.
Daar gaat eerst een screening aan vooraf, om te kijken of je wel genoeg in god geloofd, gaat je vanavond niet meer lukken!..quote:Op maandag 20 december 2010 17:58 schreef Joysa het volgende:
Nee, helaasquote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ooit met SPSS gewerkt?
wtf?quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar gaat eerst een screening aan vooraf, om te kijken of je wel genoeg in god geloofd, gaat je vanavond niet meer lukken!..
Thats the question, van de EO op televisie..quote:
zucht..quote:Op maandag 20 december 2010 18:02 schreef Tism het volgende:
[..]
Thats the question, van de EO op televisie..
http://www.eo.nl/programm(...).esp?article=7849117
je kunt me even eten komen brengen?quote:Op maandag 20 december 2010 17:58 schreef Joysa het volgende:
Zelfgemaaktequote:Op maandag 20 december 2010 18:02 schreef limbolandjgirl het volgende:
Net de lasagne in de oven gezet!
Mjam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |