Dat dusquote:Op maandag 20 december 2010 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien te worden.
PM? ik heb geen pm gekregen?quote:
Lol ik trapte er even in... en dacht... lekker.... en toen besefte ik mij dat het pas maandag is....quote:
Kut ja, het is pas maandag. Maar voor mij toch bijna weekend, 5ploegendienstquote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Lol ik trapte er even in... en dacht... lekker.... en toen besefte ik mij dat het pas maandag is....
Ja dan kan je inderdaad bijna weekend hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 16:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kut ja, het is pas maandag. Maar voor mij toch bijna weekend, 5ploegendienst
Wat geef je voor les?quote:Op maandag 20 december 2010 17:03 schreef sproetjes het volgende:
ik ben bezig met de lasagne, en straks 2 uurtjes lesgeven
vanavond bodypump en spinning. Ik geef ook nog bodycombat en BBB/bodyshape (en ben opgeleid tot aerobic en step instructrice, heb mn kickfun papieren en kan allerhande ouderen/reuma lessen en aquafit gevenquote:
Erg sportief dusquote:Op maandag 20 december 2010 17:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vanavond bodypump en spinning. Ik geef ook nog bodycombat en BBB/bodyshape (en ben opgeleid tot stepinstructrice, heb mn kickfun papieren en kan allerhande ouderen/reuma lessen en aquafit geven)
haha dat was omdat ik vorige week na mn werk door de mcdrive was gegaanquote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Erg sportief dus, meende dat een tijd terug iemand een foto plaatste van een echt dikke vrouw die cake aan het eten was.... en die zij dat jij daar op leek
. Maar met die achtergrond lijkt mij dat sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |