Op de fiets weer zeker?quote:Op maandag 20 december 2010 18:36 schreef huize het volgende:
[..]
je kunt me even eten komen brengen?
SR?quote:
Ik hou van SRquote:Op maandag 20 december 2010 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SR?
Mijn broertje is ook 'n SR-fanaat
jij hebt toch een dirty mindquote:Op maandag 20 december 2010 11:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij wacht ongeduldig op volgespoten memmen.
SPSSquote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ooit met SPSS gewerkt?
Dat moet je zelf weten, zolang het eten maar niet bevroren is.quote:
Dan kook je maar lekker zelfquote:Op maandag 20 december 2010 19:10 schreef huize het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, zolang het eten maar niet bevroren is.
Multiple regressieanalyse & logitische regressieanalyse. Niet echt lastig, alleen mijn data is niet geheel geschikt daarvoor.quote:
Wat ontbreekt er, dan bel ik ze even op voor je.quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Tism het volgende:
NIET ALLES STAAT OP YOUTUBE &Q#$)^&$_*&*$^QQ..
Heeft iets met rechten te maken denk ik, of er is niemand met een internetverbinding in belgie..quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ontbreekt er, dan bel ik ze even op voor je.
België is dan ook een ontwikkelingsland.quote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Heeft iets met rechten te maken denk ik, of er is niemand met een internetverbinding in belgie..![]()
Daan - Radio Silence was de zoek opdracht..
regressies kan je toch meerendeel wel in excel, en anders functie toevoegenquote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Multiple regressieanalyse & logitische regressieanalyse. Niet echt lastig, alleen mijn data is niet geheel geschikt daarvoor.
Voor een groot deel zou dat wel moeten lukken.quote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef solaire het volgende:
[..]
regressies kan je toch meerendeel wel in excel, en anders functie toevoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |