Wat zoek je? Echt een koptelefoon of in ear?quote:Op maandag 20 december 2010 14:26 schreef Tism het volgende:
Waar hebben ze goede koptelefoons (met kabeltje, geen draadloos) in de uitverkoop?..Ik heb echt geen zin om meer dan 200 euro uit te geven aan die dingen..
Ben je audiofiel? Omdat je zegt niet meer dan 200 euro?quote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef Tism het volgende:
Een echte koptelefoon voor thuisgebruik..
Zover ik weet is dit wel een van de betere koptelefoons voor een redelijke prijs. Ik weet niet precies waar je em voor wilt gebruiken? Als je de koptelefoon op doet om andere mensen niet tot last te zijn is het bedenkelijk omdat deze veel geluid naar buiten laat. Daar moet je dan even rekening mee houden.quote:Op maandag 20 december 2010 14:39 schreef Tism het volgende:
Komende week maar eens kijken in de diverse elektrozaken van Roermond of ze die Senheiser hebben en wat die daar mag kosten..
Ik wil mijn buren niet tot last zijn in de late avond/nacht uurtjes..quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Zover ik weet is dit wel een van de betere koptelefoons voor een redelijke prijs. Ik weet niet precies waar je em voor wilt gebruiken? Als je de koptelefoon op doet om andere mensen niet tot last te zijn is het bedenkelijk omdat deze veel geluid naar buiten laat. Daar moet je dan even rekening mee houden.
Dan zal deze ideaal zijn. Ik heb deze een keer gepast en die zit echt vet comfortabel om de oren. Normaal vind ik het irritant dat je oorschelp plat wordt gedrukt door de koptelefoon maar deze had dat niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik wil mijn buren niet tot last zijn in de late avond/nacht uurtjes..
Dat is idd heel irritant ja, daar moet ik bij de aanschaf ook ff opletten..quote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dan zal deze ideaal zijn. Ik heb deze een keer gepast en die zit echt vet comfortabel om de oren. Normaal vind ik het irritant dat je oorschelp plat wordt gedrukt door de koptelefoon maar deze had dat niet.
Ik moet ook weer nodig kijken. De oorkussens hebben z'n beste tijd wel gehadquote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dan zal deze ideaal zijn. Ik heb deze een keer gepast en die zit echt vet comfortabel om de oren. Normaal vind ik het irritant dat je oorschelp plat wordt gedrukt door de koptelefoon maar deze had dat niet.
Als ik zoiets koop dan wil ik ook wel kijken naar 'n goede balans tussen prijs en kwaliteit. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden met de prijsquote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef Lon3 het volgende:
Ik ben btw ook redelijk audiofiel...dus misschien zegt dat wel wat.Volgens mij krijg je bij de duurdere serie senheisers de mogelijkheid om de oorkussens te vervangen.
Ik heb em toen ook niet gepakt omdat ik het te duur vond voor die keren dat ik een koptelefoon gebruikquote:Op maandag 20 december 2010 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik zoiets koop dan wil ik ook wel kijken naar 'n goede balans tussen prijs en kwaliteit. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden met de prijs
Alleen dat gekloot met die batterijtjes is zo vervelend steeds, bij die draadloze meuk..quote:Op maandag 20 december 2010 14:54 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik heb em toen ook niet gepakt omdat ik het te duur vond voor die keren dat ik een koptelefoon gebruik. Heb nu een draadloze variant van sennheiser en die doet het goed voor zijn geld
. Ik kan muziek op zetten en in de kelder mijn ding doen terwijl het station dan op de 3de verdieping staat.
Nee hoor. Is er een met oplaadstation. Dus hij laad op als ik em niet gebruikquote:Op maandag 20 december 2010 14:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Alleen dat gekloot met die battarijtjes is zo vervelend steeds, bij die draadloze meuk..
Oh..quote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Nee hoor. Is er een met oplaadstation. Dus hij laad op als ik em niet gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |