Klopt.quote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
Onherkenbaar wil ik mijn poes ook niet in beeld, ik heb daar gewoon niks mee![]()
De foto's waar mijn tetten opstaan zijn ook vrij netjes
Zelfs daar geen last van door het thuiswerken.quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Lon3 het volgende:
Er is in roermond een of andere gas/chloor geur wat nu onderzocht wordt
Nou jah ik zag net een team van brandweermannen met maskers langs lopen... dus dat weet ik nog niet zo goedquote:
hm, dan zal het wel nietquote:Op maandag 20 december 2010 14:03 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Nou jah ik zag net een team van brandweermannen met maskers langs lopen... dus dat weet ik nog niet zo goed
QFT natuurlijk..quote:Op maandag 20 december 2010 13:44 schreef Lon3 het volgende:
..
Roermond vind ik bijvoorbeeld veel mooier qua gebouwen en dergelijke.
Ja, en hier ook..quote:Op maandag 20 december 2010 14:12 schreef Lon3 het volgende:
Volgens mij zitten hier een aantal mensen uit Roermond
Dan kan ik je de hand schudden.... heb ook weinig te doen...quote:
Ik wil naar stad en geld uitgevenquote:Op maandag 20 december 2010 14:17 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dan kan ik je de hand schudden.... heb ook weinig te doen...
Geld uitgeven is altijd leuk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil naar stad en geld uitgevenmaar mijn bankrekening wil niet, en het is een ijsbaan
Oehh tofquote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Geld uitgeven is altijd leuk.Maar ja moet je het inderdaad wel uit kunnen geven
Binnenkort geven wij ook hier een smak geld uit in een klap. We gaan een huis kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |