En mij kut.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohja! sorry
ik heb mieke ook wel eens gezien tijdens t stappen,... weet ff dr fok naam niet meer. post ook nooit meer hier
Jep. Klasgenoot.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:55 schreef Lon3 het volgende:
En jij kent mijn chick van voor de fok tijd van haar![]()
Ik kan in KPD.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef Lon3 het volgende:
Hoe wist je dat het trouwens mijn chick was?chick klinkt zo... zo....
quote:
Ikkeeeeequote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie komt er allemaal naar de 8 jan meet?
Ik nietquote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb ook toestemming om te komen.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende keer dat iemand de moeite neemt om mijn prammen vol te spuiten met sperma maak ik een foto en zet 'm erbij.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:07 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dat verklaart wel ja haha, heb je daar nog nooit gezien
Neh.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Haha daar hou ik je aanquote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Volgende keer dat iemand de moeite neemt om mijn prammen vol te spuiten met sperma maak ik een foto en zet 'm erbij.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Rifoki het volgende:
Ik denk niet dat ik er zal zijn maar ik sluit het evengoed niet uit. Als de kans op seks groot genoeg is kom ik vanzelfsprekend.
Lesbisch? Mag ook zonder volgespoten te zijn hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 15:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel even kan wachten
Hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |