Sorryquote:Op maandag 20 december 2010 04:52 schreef CindieY het volgende:
Ow, iemand was me al voor met het updaten
Wehe echt zo van: Nee joh! We kunnen het veel beter 'snachts doen! Vallen we veel meer op!quote:Op maandag 20 december 2010 04:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de meeste eigenlijk wel wisten dat ze zich kapot moesten schamen.
Mits winterbandenquote:
Zodra ik onder de wol lig ga ik niet eens meer reageren op mijn ipadquote:Op maandag 20 december 2010 04:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga nu onder de wol. Tot zo @ netbook!
Heb je zo'n super hip apparaat moet je het ook gebruiken he!quote:Op maandag 20 december 2010 04:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zodra ik onder de wol lig ga ik niet eens meer reageren op mijn ipad.
Doe ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 04:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb je zo'n super hip apparaat moet je het ook gebruiken he!
Willy ook waarschijnlijkquote:Op maandag 20 december 2010 04:55 schreef waxmask het volgende:
Guus wel de eerste held, blijft heel de nacht wakker zo te zien. Katja viel niet tegen , maar paar uurtjes. In iedergeval niet zo duf als die ruim 8 uur van Do vorig jaar. Blof zal ook wel heel de nacht doortrekken (slaapplaatsgebrek)
Dit doet ie goed inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 04:56 schreef CindieY het volgende:
Dit is overigens wel echt SR, mensen aan de telefoon met requests, lekker veel brievenbussen. Hulde aan Coen
IDDquote:Op maandag 20 december 2010 04:56 schreef CindieY het volgende:
Dit is overigens wel echt SR, mensen aan de telefoon met requests, lekker veel brievenbussen. Hulde aan Coen
Nee dusquote:
zit een lekker sfeertje in jaquote:Op maandag 20 december 2010 04:58 schreef DaMook het volgende:
De mensen die er nog zijn doen iig goed mee.
Ervaring?quote:Op maandag 20 december 2010 04:58 schreef CindieY het volgende:
Kolere, er staat ook een kerel bij alsof ie te vaak in zn kont geneukt is
welke idioot staat er nou dan om 5 uur snacht op de marktquote:Op maandag 20 december 2010 04:58 schreef DaMook het volgende:
Wel jammer dat het er nog zo weinig zijn.
Neuh. Was zo'n standaardopmerking op de middelbare school als iemand iets teveel door zn knieën liepquote:
Groningersquote:Op maandag 20 december 2010 04:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
welke idioot staat er nou dan om 5 uur snacht op de markt
Jaaa jaquote:Op maandag 20 december 2010 04:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Was zo'n standaardopmerking op de middelbare school als iemand iets teveel door zn knieën liep
Ik niet iigquote:Op maandag 20 december 2010 04:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaaad dit nummer ook gewoon overdag een keer draaien, maar Coen doet het goedquote:Op maandag 20 december 2010 04:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jaja blabla BLEGHquote:Op maandag 20 december 2010 05:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dat zijn dan ook noorderlingen
quote:Op maandag 20 december 2010 05:00 schreef Geo3kant het volgende:
Welke idioot blijft er op fok hele nacht fokken over idioten die op de markt staan
Groningersquote:Op maandag 20 december 2010 05:00 schreef Geo3kant het volgende:
Welke idioot blijft er op fok hele nacht fokken over idioten die op de markt staan
WIJ !!!!quote:Op maandag 20 december 2010 05:00 schreef Geo3kant het volgende:
Jij, ik, en een paar andere mallooten...quote:Op maandag 20 december 2010 05:00 schreef Geo3kant het volgende:
doeiii!quote:Op maandag 20 december 2010 05:01 schreef CindieY het volgende:
Ok, tijd om nog even 5 uurtjes slaap te pakken. DaMook en Webhawkjuh, veel plezier bij het huis morgen!
Trusten allen!
quote:Op maandag 20 december 2010 05:01 schreef CindieY het volgende:
Ok, tijd om nog even 5 uurtjes slaap te pakken. DaMook en Webhawkjuh, veel plezier bij het huis morgen!
Trusten allen!
Trusten.quote:Op maandag 20 december 2010 05:01 schreef CindieY het volgende:
Trusten allen!
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 05:01 schreef CindieY het volgende:
Trusten allen!
quote:Op maandag 20 december 2010 05:01 schreef CindieY het volgende:
Trusten allen!
LATORZquote:Op maandag 20 december 2010 05:03 schreef DaMook het volgende:
Ik ga met cindie meeSlaap lekker allemaal
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laterrrrrrr ge kent de groete uit brabant krijge kut!quote:Op maandag 20 december 2010 05:03 schreef DaMook het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 05:03 schreef DaMook het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dahag..quote:Op maandag 20 december 2010 05:03 schreef DaMook het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaapsequote:Op maandag 20 december 2010 05:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, ik ga ook pitten. Truste schatjes van me!
Heb het idee dat het gras groener is bij de Zuider-buren. Editors bij de start, hoe vet is dat tegenover sufkut Magriet?quote:Op maandag 20 december 2010 05:07 schreef 0oGhosto0 het volgende:
In nederland hebben ze een slaapgast,
In belgie een mysterieuze slaapzak zitter :p
Deze actie kan een anthem opleverenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 05:09 schreef Geo3kant het volgende:
If it hadn't been for Cotton-Eye Joe
I'ld been married long time ago
Where did you come from where did you go
Where did you come from Cotton-Eye Joe
Begin het ook te vermoeden.quote:Op maandag 20 december 2010 05:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Deze actie kan een anthem opleveren
Stel je voor, een heel plein vol
of die vroeg moeten beginnenquote:Op maandag 20 december 2010 05:13 schreef Geo3kant het volgende:
Denk best veel, mensen met nachtdienst e.d.
Nieuwe werkweek begint, best wel wat mensen zullen nu met radio opstaan..quote:Op maandag 20 december 2010 05:11 schreef waxmask het volgende:
Op Fok! nog maar 4 a 5 man? Wat zal het aantal luisteraars zijn dan?
guus en coen waren verrassend leuk, sfeer zat er lekker in als guus een liedje ging zingen. en er was nog eens dansoptreden van 30 manquote:
Pinjo!quote:
Senioren dans met lekkende luiersquote:
Kijk, dat is leuk om te horen. Coen is idd wel goed bezig maar weinig vinden dat maar.quote:Op maandag 20 december 2010 05:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
guus en coen waren verrassend leuk, sfeer zat er lekker in als guus een liedje ging zingen. en er was nog eens dansoptreden van 30 man
Nu nog niet iigquote:Op maandag 20 december 2010 05:33 schreef Geo3kant het volgende:
Ben benieuwd hoelaat er weer nieuwe mensen bij komen/drukker wordt.
quote:Op maandag 20 december 2010 05:41 schreef Geo3kant het volgende:
Giel komt zo... ga ik denk ik maar eens slape
quote:Op maandag 20 december 2010 05:48 schreef henkde_j het volgende:
VAAAAKAANTIEEE! PAPER IS AF. WHOO HOOO!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 05:51 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga ook plat. Ben kaaapot!
Het was leuk.
Guten nacht meinen freunden
Ben benieuwd inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 06:22 schreef Zeroku het volgende:
Eens kijken of ik naar school kan komen
De hele nacht doorgetrokken, je weet toch leven op het randje.quote:
Overwegen te reizen vandaag,quote:Op maandag 20 december 2010 06:22 schreef Zeroku het volgende:
Eens kijken of ik naar school kan komen
quote:Op maandag 20 december 2010 06:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De hele nacht doorgetrokken, je weet toch leven op het randje.Nu klaarmaken voor werk met Doden Muisz
Ik zal wel moeten. Tentamen vandaag.quote:
Godverdomme echt kut joh, kom wel goed terecht!quote:Op maandag 20 december 2010 06:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Naja, bussen rijden niet, dus ik mag naar Geldrop fietsen
. Ben benieuwd hoelang ik erover doe. Normaal 15/20 minuten, maar trein rijdt toch pas om 720
.
Joa, winterjas aan, handschoenen aan, sjaal om en dan zal het wel goedkomenquote:Op maandag 20 december 2010 06:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Godverdomme echt kut joh, kom wel goed terecht!
Zeker zolang het donker is, kan er gerukt worden op de fiets. Scheelt een slok op een borrel. Period.quote:Op maandag 20 december 2010 06:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa, winterjas aan, handschoenen aan, sjaal om en dan zal het wel goedkomen.
Ik zie hem nu ook echt al zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 06:29 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Zeker zolang het donker is, kan er gerukt worden op de fiets. Scheelt een slok op een borrel. Period.
quote:Op maandag 20 december 2010 06:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie hem nu ook echt al zitten.
Doe nou niet alsof je nog nooit een rukkende man op zijn fiets hebt gespot.quote:Op maandag 20 december 2010 06:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie hem nu ook echt al zitten.
Ik ben opgegroeid in Schijndel, ik heb ergere dingen gezien.quote:Op maandag 20 december 2010 06:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je nog nooit een rukkende man op zijn fiets hebt gespot.
Of moest dat geheim blijven?
Ok, ik toevallig in Utreg; daar waar alles - en alle ellende - begon.quote:Op maandag 20 december 2010 06:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Schijndel, ik heb ergere dingen gezien.
Good luck, mate.quote:Op maandag 20 december 2010 06:37 schreef Zeroku het volgende:
Goed, ik ga mezelf de sneeuw ingooien..
Thanksquote:
Nee niet Frand Bauer,quote:Op maandag 20 december 2010 07:30 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk moet Frans Bauer hier gewoon een versie op maken. Of Frans Duijts.
Oké, ik ga m'n auto uitgraven. Tot vanavond!
Kees Kanker Kachel!quote:Op maandag 20 december 2010 07:44 schreef Caland het volgende:
Staat daar serieus iemand om 7:40 op maandagochtend met pul bier voor dat huis, ga een leven zoeken
Zelfs op de streams is het rustig misschien vandaar.quote:Op maandag 20 december 2010 08:08 schreef D. het volgende:
Wat een rust hier in vergelijking met gisteravond
Hahahaha, ik heb lekker vakantie.quote:Op maandag 20 december 2010 08:11 schreef Dagoduck het volgende:
Het is daar in Eindhoven gewoon -8en in de Bilt -9,5
Maarja, ik moet naar school geloof ik
Topplaatquote:
http://sr10ehv.nl/mquote:Op maandag 20 december 2010 08:45 schreef HalvinCarris het volgende:
Is de webcam eigenlijk ook te volgen op de iPad?
Geen idee wat alle beweegredenen zijnquote:Op maandag 20 december 2010 08:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfs op de streams is het rustig misschien vandaar.
Thanks, geluid is wel beetje vervormd hier maar oke ;Dquote:
pffquote:Op maandag 20 december 2010 09:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor mij is SR10 gisteravond eigenlijk pas begonnen. Wat heb ik zaterdagnacht en zondag overdag allemaal gemist?
Ohja, dat van Katja en Ellen had ik ergens gelezen... En John Bakker dronkenquote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
pff
katja schuurman zoenend met ellen ten damme
een dronken john bakker
zo kan ik nog wel even doorgaan
ja ik geloof om 1:27 zondag heel vroeg (terugluistertip!)quote:Op maandag 20 december 2010 09:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ohja, dat van Katja en Ellen had ik ergens gelezen... En John Bakker dronken. Huh?
quote:Op maandag 20 december 2010 09:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ohja, dat van Katja en Ellen had ik ergens gelezen... En John Bakker dronken. Huh?
quote:Op maandag 20 december 2010 09:25 schreef Freudie het volgende:
Hey, bij dat hotel bij het Tankstation waar Jon Bakker nu staat is mijn dochter verwekt!
Romantischquote:Op maandag 20 december 2010 09:25 schreef Freudie het volgende:
Hey, bij dat hotel bij het Tankstation waar Jon Bakker nu staat is mijn dochter verwekt!
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:31 schreef Juicyhil het volgende:
Over tien minuten dichten voor Giel in Glazen Huis.
dijkshoorn 2 mins
more retweet favorite reply
Nico Dijkshoorn komt zo
Uh, jawel... maar dan moeten we wel met een stuk of tien man tegelijk doenquote:Op maandag 20 december 2010 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog zin om Fons de Baksteen te promoten?
Moet Arnie wel komen, Cindy enzoquote:Op maandag 20 december 2010 09:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Uh, jawel... maar dan moeten we wel met een stuk of tien man tegelijk doen
was niet zo spannendquote:Op maandag 20 december 2010 09:37 schreef Swomp het volgende:
Maar er is dus niemand die mij even kan vertellen hoe het gister met de drie dames is afgelopen ?
leuke meid overigensquote:Op maandag 20 december 2010 09:41 schreef radio3fmfan het volgende:
Eliza Doolittle - Pack Up (live) @ #sr10 serious request 20-12- 2010
Dan hoop ik voor je dat ze zometeen geen turbo draaien als hier een boel mensen zittenquote:Op maandag 20 december 2010 09:40 schreef Takkembah het volgende:
AAAAaaahggrrr heb geen televisie of fatsoenlijke stream, maar met deze topics kan ik het toch mooi bijhouden
Die droomt nog in ekdommetjes denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 09:43 schreef Intrepidity het volgende:
Goedemorgen
10 seconden nadat je wakker wordt een Ekdommetje er uit gooienHeb je de george beker niet bij je?
die UIquote:Op maandag 20 december 2010 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die droomt nog in ekdommetjes denk ik
I know, ik zat hier zondagmiddag al even door te draaien......quote:Op maandag 20 december 2010 09:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze zometeen geen turbo draaien als hier een boel mensen zitten
Tering dat ging echt goed los hier gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |